Chat

Author Topic: Nimimerkkisi alkuperä ja käyttö?  (Read 16292 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ilu

• MSN Messenger - ilk_ku_96@hotmail.com
    • View Profile
Vs: Nimimerkkisi alkuperä ja käyttö?
« Reply #60 on: September 30, 2008, 16:14:03 »
Omani tulee siitä, kun kaverit ja kaikki tutut aluksia rupesivat sanomaan Ilkuksi joka oli edellinen nimimerkkini. Nyt sanonta on taas vaihtunut ja nyt sanotaan Iluksi. Sen takia myös vaihdoin uuden nimimerkin.
Rekisteröitykää kaikki osoitteeseen Kalassa.net/keskustelut[move]

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #61 on: November 20, 2010, 21:23:26 »
Käytän yleensä nimeä Tazka, mutta ajattelin keksiä tälle foorumille jonkin "osuvamman" nimen, sitte vaa keksin Fisupojan.
Eli mut nyt löytää yleensä kaikilta foorumeilta nimellä Tazka, tosin sitä on ruvettu kopioimaan.

_ankkuri_

• ES-Lissu
    • MSN Messenger - p.a.k@luukku.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #62 on: November 25, 2010, 12:51:38 »
Minun nimimerkkini on lähtösin yhdestä kaverista.
Olin silloin oikee kunnon hevari, pukeuduin siis tosissani mustaan ja ketjuihin.
Ketjuja minulla oli aivan valtavasti aina roikkumassa vyötärölläni, siitä sit yksi kaveri keksi että jos mut heitäis järveen minä uppoisin kuin ankkuri.
Siitä lähtien olen käyttänyt _ankkuri_ nimimerkkiä melkein joka puolella.  :-D
Ehdon valta ahvenella, ottaa onkeen jos tahtoo.

aitohoppis

• Vanhojen vehkeiden räplääjä
    • View Profile
« Reply #63 on: November 26, 2010, 18:00:22 »
Aioneja sitten päätin kirjautua Huutonettiin. Tietenkin nimelläni Hoppis, onhan meillä kuuluisa suku ja oikea vaakunakin: http://www.houseofnames.com/nameresults.asp?item=JPG-1001-300&surname=hoppis&origin=EN

Ei onnistunut kirjautuminen, koska joku eerikäinen oli ehtinyt ennen minua. Tästä suivaantuneena olen siellä sun täällä "aitohoppis".

Synchroboardsilla olen "suolinkainen", koska sanalla löytyi Googlesta erittäin hieno avatar-kuva. Jostain syystä olen toistaiseksi pidättäytynyt tuon avataren lataamisesta.
~sing if you are happy that way~

center>