Pilkkijän syötit?

Started by Pilkkijän syötit?, November 17, 2005, 17:07:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pilkkijän syötit?

MOI! Mitä syöttejä käytätte pilkinnässä?Jos käytätte kärpäsentoukkia niin mistä niitä saa?

marabou

Tästä on jo keskustelua!!

Käytän siimahäntiä, surviasia ja kärpäsentoukkia.
Kärpäsen toukkia saa marketeista ja huoltoasemilta.

Lazy Cat

Noita kärpäsentoukkia saa kyllä melkein joka kaupasta (tosin ei kenkäkaupasta).

Pilkkijän syötit?

Tarkoitatteko siis tekokärpäsentoukkia niissä Power Bait purkeissa?

marabou

Niitä voit tilata tai ostaa esim prismasta tai city marketista.'
Ja tästäkin on keskustelua!!!

Heba

Tuli mieleen että voisi kokeilla samanlaista kun olen joskus ongella käyttänyt. Tekee sellaista taikinamössöä vaan vedestä ja jostain jauhosta ja jos laittaisi vaikka väriainetta siihen. Ajattelin kokeilla, kunhan vaan pääsisi pilikkimään. Onko kellään kokemusta tälläisestä?

sääksi

Quote from: HebaTuli mieleen että voisi kokeilla samanlaista kun olen joskus ongella käyttänyt. Tekee sellaista taikinamössöä vaan vedestä ja jostain jauhosta ja jos laittaisi vaikka väriainetta siihen. Ajattelin kokeilla, kunhan vaan pääsisi pilikkimään. Onko kellään kokemusta tälläisestä?
Ei ole kokemusta. Mutta mitens se mössö toimi ongittaessa?
Joutuks sitä kokoajan korjailemaan, kun kala söi, vai mitenkä?
Ihan mielenkiintonen idea.
Valo tunnelinpäässä olikin juna.

Heba

Quote from: sääksi
Quote from: HebaTuli mieleen että voisi kokeilla samanlaista kun olen joskus ongella käyttänyt. Tekee sellaista taikinamössöä vaan vedestä ja jostain jauhosta ja jos laittaisi vaikka väriainetta siihen. Ajattelin kokeilla, kunhan vaan pääsisi pilikkimään. Onko kellään kokemusta tälläisestä?
Ei ole kokemusta. Mutta mitens se mössö toimi ongittaessa?
Joutuks sitä kokoajan korjailemaan, kun kala söi, vai mitenkä?
Ihan mielenkiintonen idea.
En oikeen muista, kun käytin tota enemmän joskus kauan sitten. Viimeksi kun kokeilin, niin ei tarvinnut korjailla ollenkaan, kun ei kala syönyt yhtään  :)

marabou

Tuota tahnaa oon kesällä kokeillu, ja ei meinaa koukussa pysyy vaikka miten vääntäs.