Missä muuten Himopilkkijä89 sitten käyt yleensä pilkillä? Olisko jotain vinkkejä hyvistä pilkkipaikoista vaikka Nokian suunnalta?
En tiedä kyllä Nokialta ainoatakaan hyvää paikkaa, tuntuu että kaikkialta muualta tulee paremmin kun Nokialta. No enpä ole hirveän monella Nokian järvellä käynytkään: Teernijärvellä, Kahtalammella (siinä Teernijärven vieressä, älä eksy tänne, kalat kuolivat happikatoon, happikatoa ennen kaveri sai kyllä katiskalla 8 kg hauen ja oon määkin sieltä saanu 200 g ahvenia ja vielä suurempia särkiä, happikadon jälkeen ei ole tullut mitään.

)
Alinenjärvi: pientä kalaa ja vähän niitäkin, yksittäisiä isompia, pari 250 g ahventa olen saanut, muut aivan hengettömiä, siikaa pitäisi myös löytyä mutta enpä ole saanut.
Ruutanajärvi: kalat kuolivat happikatoon
Kulovesi: ahventa aika hyvin, vaikea löytää, myös vaarallisia virtauksia, ei kannata mennä, jos ei tunne niitä.
Vihnusjärvi: paljon lahnaa, särkeä ja pientä ahventa, tarkemmin en tästä paikasta tiedä, viimeksi olen ollut joskus 5 vuotta sitten.
Pyhäjärvi on kohtuu hyvä paikka, Lehtiniemestä 3 km länteen on sellainen kuin Vapunsalmi, toisinaan hyvinkin kalaa, Liukuslahdelle ei kannata eksyä, Riihilahdesta reilu 1 km länteen varteenotettavaa aluetta. Sitten on tuo Ohralahti Lempäälän puolella, yleensä hyvin ahventa, vaan ei tänä talvena.
Käy ihmeessä koittamassa Tampereen Höytämönjärveltä jos kerran siellä päin asut. Isä on ollu siellä pari kertaa ja molemmilla kerroilla sai muutaman kilon 200-300 g ahventa, itse en ole siellä käynyt. Ja jos oikeen kalaa haluat saada niin Mäyhäjärvi Lempäälässä, sieltä oli joku saanu vähä aika sitten 40kg, olin siellä niin isä sai 10 kg filekalaa, itse sain vain 1,5 kg, kun pääsin minäkin loppupäivästä kala-alueelle.
Itse käyn lähinnä pilkkikilpailuissa ja harjoittelemassa niihin. Hupipilkillä olen käynyt lähinnä Säkylän Pyhäjärvellä ja Merellä.