Chat

Author Topic: Pilkkipaikat Ahlaisissa?  (Read 7020 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pilkkijä90

• Guest
Pilkkipaikat Ahlaisissa?
« on: February 22, 2007, 07:38:23 »
Elikkäs olen tässä Himopilkkijä89:n kanssa lähdössä loman aikana Ahlasiin pilkille, olisi hyvä tietää jo etukäteen vähän kalapaikoista.
Tähän topicciin kertokaa kaikki mitä tiedätte, mistä olette mitäkin saaneet + jotain havainnollistavia karttoja, jos suinkin jaksatte.

Isä oli siellä viimevuonna, 30 senttisiä särkiä tuli vaikka naapurin emännän kissoille.
Ihan näille paikoille ei kiinnostaisi mennä.  :wink:

Kiitoksia.
« Last Edit: February 22, 2007, 07:48:04 by Kaivo »

Hunter

• View Profile
    • Email
Vs: Pilkkipaikat Ahlaisissa?
« Reply #1 on: February 22, 2007, 09:50:50 »
Ite olen siellä kerran käynyt ja muistaakseni paikkana oli kivilaituri. Saalista ei kovinkaan paljoa tullut ja suurin osa särkeä ja kiiskeä toki ahventakin joukossa oli. Tosin kokeneemmat kalamiehet sano että edellisviikolla sieltä oli tullut isoa ahventa ja paljon.
Itteäki kyllä kiinnostais tietää hyviä pilkki paikkoja ahlaisista ja tosiaan jos jossakin olis jotain kartan tapasta kans.

ArtoA

• View Profile
« Reply #2 on: February 22, 2007, 19:49:48 »
Kivilaituri on varma valinta, siitä suoraan Saanteen sivua (niemi joka jää pohjoispuolelle) pitkin n1,5 kilometrii Ruottia päin, jää keskelle karikkoa niin siitä ympäriltä pitäs tulla ahventakin (norssia myös :-D).Mielestäni särkee tulee enempi aikasempaa ja Saanteen sivulta. Jäällä on jäljet mihin muutkin on menneet.

Himopilkkijä89

• Voittokalat on hauskin vetää muiden reijistä. :D
    • MSN Messenger - atte89@luukku.com
    • View Profile
    • kilpapilkintäblogi
« Reply #3 on: February 22, 2007, 19:54:09 »
Joo mutta kuulemma tuo kivilaituri (mikä se sitten lieneekään) on kevätpaikka?
Haminaholman eteläpuolista aluetta mulle on suositeltu, olisko se hyvä paikka teidänkin mielestä?

ArtoA

• View Profile
« Reply #4 on: February 22, 2007, 20:06:29 »
Kyl niit siält jo tulee jonkin verran mut kyl kevät on paras, haminanholma käy hyvin.Itte en ole käynyt Haminanholmassa koskaan, kuullu juttuja vaan,enkä osaa neuvoa edes missä se on.Kivilaituri on kaupungin venelaituri josta voi vuokrata venepaikan, ajetaan Ahlaisten kylän läpi Sandöön tietä meren rantaan asti (n6km).
« Last Edit: February 22, 2007, 20:10:01 by ArtoA »

Himopilkkijä89

• View Profile
    • kilpapilkintäblogi
« Reply #6 on: February 22, 2007, 20:42:57 »
Mulle kyllä lähettiin kalastus.comin kautta s-postiin jo ihan merikarttojakin johon oli merkattu kalapaikat. :wink:

Mutta, onko tuo alue morripaikkaa vai millä siellä kannattaa koittaa, ja onko ahven kaislikoissa vai kivikoiden läheltäkö kannattaa koittaa ja minkä kokoista siellä ahven yleensä on? Mimmoset on mahdollisuudet yli 500g ahveniin?

Hunter

• View Profile
    • Email
« Reply #7 on: February 22, 2007, 20:46:41 »
Mulle kyllä lähettiin kalastus.comin kautta s-postiin jo ihan merikarttojakin johon oli merkattu kalapaikat. :wink:
:-o
No olisko mahdollista että lähettäisit mulle niitä merikarttoja? Olisin kyll todella kiitollinen.

Himopilkkijä89

• View Profile
    • kilpapilkintäblogi
« Reply #8 on: February 22, 2007, 21:34:57 »
Itse asiassa ne kalapaikat oli merkitty kansalaisen.karttapaikkaan ja niitä merikarttoja on vaan 1 sivu.
Lähetin sen s-postiis äsken.

Hunter

• View Profile
    • Email
« Reply #9 on: February 22, 2007, 21:43:49 »
Itse asiassa ne kalapaikat oli merkitty kansalaisen.karttapaikkaan ja niitä merikarttoja on vaan 1 sivu.
Juu kiitos perille tuli. Miten ne kalpaikat oli siis merkitty?

Himopilkkijä89

• View Profile
    • kilpapilkintäblogi
« Reply #10 on: February 22, 2007, 21:50:47 »
Juu kiitos perille tuli. Miten ne kalpaikat oli siis merkitty?
Kansalaisen.karttapaikassa on se kohta "Tee linkki" niin niillä ne oli merkattu.

center>