Määkin oon automatkan päästä, meinaan kestää autolla ajaa 1,5 tuntia.

Kymmeniä kertoja (vai kenties satoja) olet käynyt vai. Itse olen vissiin 6 kertaa käynyt, kyllä jo parin kerran jälkeen tuli selväksi mikä on pelin henki Narvilla.
Se on ihan yleinen ahvenkilpailu, Pilkki95 järjestää. Jäälle pääsee 9.30 ja pilkkiin saa alkaa tasan klo 10. Kisa päättyy klo 14 jonka jälkeen on 0,5 h paluuaikaa. Maaliskuun puolella on sitten yleinen 10 suurimman ahvenen kisa, taisi olla joskus 2.3.
Tuohon ensimmäiseen kisaan en kai tule, koska tuossa lähivedellä on myös kisat. 10 suurimman kisasta ei vielä mitään hajua.
Oon aika tekotoukkia vastaan, täältäkin löytyy keskustelua niistä. Elävillä toukilla saa paremmin. Pilkitkö Narvilla yleensä surviaisilla vai kärpäsentoukilla? Vai niillä tekotoukilla? Itse pilkin surviaisilla niin pitkään kun löytyy paikka jossa selvästi kaloja saa useampia. Jos hyvin tulee niin laitan kärpäsentoukan.
Mihin aikaan vuodesta olet Narvilta eniten kalaa saanut. Ja paljonko on tullut parhaalla reissulla ahventa? Ja mitäs noi 2 kisaa on mis oot ollu, yleisiä kisoja? Kuinka pärjäsit?
Ja Lavajärvelle ei kannata mennä kun aikaisintaan maaliskuun lopulla kun alkaa päivä pidentyyn, siellä ei kala syö keskitalvella. Sen verran pieni järvi se on.