Mitä kaikkea roinaa olet saanut vedestä ylös asti?

Started by Lipp4, January 14, 2006, 17:36:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lipp4

Ois ihan kiva tietää mitä kaikkea ootte saaneet vedestä  :shock:  Itse en ole saanut mitään romua järvestä (vaikka iso järvi onkin) :?
a.k.a Kalahullu

mikke.l

Kerran on tullut joku ihmeellinen metalli häkkyrä.

Ja on tullut myös muutama uistin ja MONTA metriä siimaa.

Walde

Painoja,rukkasia,siimaa,uistimia,partahaukia,oksia...
Opettajani kertoi saaneensa umpikelan ja vavan uistellessaan. :D

sami.mies

joskus sain jonkun hepun kalsarit jigillä ku pomputin pohjaa pitkin. onneks en saanu niit yläs!  :o
kalamies on aivan erimies!!!

kaivo

Jaa-a... Normaalien siimasykkyröiden, lyijypunttien tms. muttereiden ohella erikoisimmat virvelisaaliini ovat Meppsillä matalan järven pohjasta saatu toinen samanlainen lippa, ilman mukana liehuvaa siimanpätkää siististi koukustaan heittämäni Meppsin koukussa. Lisäksi tuli kerran Nils Masterilla kondomi :) Taisi olla käytettykin vielä...

Vedestä nousseista uistimistahan löytyy myös aiempi keskustelu: http://www.kalassa.net/forum/viewtopic.php?t=5680

Qkkeli

Hmm..
Mitäköhän niitä on tullu:
- Kompassi
- Roskapussi
- Kalastushaavi
- Jokunen jigi
- Jigien mukana varmaan kilometri siima..

Nyt ei tule muuta merkittävää mieleen..

M@ra

Haavin, uistimia, okisia, tölkin. Kerran tuli hiustuppoja ja vieläpä joka heitolla samasta kohdasta...  :(  :shock:  :?
-M@ra

lapa

No kalastan aika paljon vantaan joessa (tunnetusti aika likaine :P mutta hyvä kala paikka!) sieltähän on tullut uistimia,siimaa,kirjaimellisesti paska pussi :),uistimia,narun pätkä, ja kaikkea muuta kivaa
lapa

UnLimited

hauskin on pielisjoella mattolaiturilla(yhdellä niistä) serkun kanssa saatu matto :?

ahven mies

no on sitä saatu virveli vapa ja pystötön ahven jne. :)
Jake Sipinen

suspi

Uistinten lisäksi ylös on tullu vavan kärkiosa. Tiesin vielä omistajankin, mutta unohdin sitte mainita asiasta. sitten on tullut melkein kokonaan mädäntynyt pikkulinnun pää, sekä mädäntynyt särki, joka tuli virranmukana. Edellämainitut kuuluvat ikävimpiin irrotusyrityksiin.
Lisäksi on tullut muovipussi, siimaa, sekä risuista aina parin kilon painoisiin uppopuihin, joista yhtä luulin jo kalaksi. :oops:

Lipp4

Tulipa nytten mieleen että onhan minun kummisetäni saanut lippaa heitellessään samanlaisen lipan ja vielä kiinni lipan reiästä :D
a.k.a Kalahullu

Ojanen

Kalastushaavin, legendaarisen saappaan, ison katiskan jossa varmaan 40 seniorvaappua ja pari jotain rapalaa, lompakon, partahaukia, pilkkivavan..
- Syökö kala!?
- No totta kai se syö ei kai se muuten elä!!

thaimonen

itse olen saanut todella vanhan verkon ja sit vanhan katiskan, kummatkin oli vielä aika syvällä =)

Trout

mopon tankki oisko ihmeellisin, joku oli viskannu vanhan mopon järveen, niin sen tankkiinhan se uistin jäi kiinni .. onneks oli matalaa  :-)    Ai niiin joskus sain vessapaperii ... oli kyllä ajatuset kun sitä irrottelin.  :-o

pumpkinca

Uuden karhean shimanon avokelasetin oli vielä viivakoodi tarrakin jäljellä,uistimia..

Suurkalastaja

Serkkuni sai mato ongkeen katiskan joka oli täynnä kalja pulloja ja täysinäisiä. :-)

roska

luupää

lohen pyytäjä

Onn saanu yhesti katiskan katiskassa oli särkejä, ja lipan risuja jne................ :-)
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

esal

Ei mitään muuta kuin uistimia ja muovipussia.

jarkka

mun pikkuserkku sai bokserit!
minä olen saanu oman kivenväliin jääneen uistimen

Eci

Uistimia, kumisaapas (nokia nro 39), silmälasien sangat, puolikas katiska, verkon pätkä jossa oli kalan raatoja, kivi jonka päällä oli sammalta johon koukut tarttuivat, mädäntynyt hirven jalka (haisi aika pahalle)...
Ehkä otin, ehkä en!

jarkka

olen saanut kalaa!.....no ei vaan! oon saanu boxerit ja uistimia! :mrgreen:

Hemulisoturi

Eilen tuli kumikenkä, jonka sisässä viinapullo. Samalla reissulla myös muovinen sorsa, jota oli haulikolla tärräytetty  :-)

yugular

Aika vakioo eli usitimia ja siimaa ja  katiska..
Tahdon saada suuren..

Eräjormat

SaaMamiES!!! :wink:

käy reenistä ku vetää kalaa sen minkä jaksaa...

Rapalapa

Quote from: Eräjormat on June 05, 2006, 17:06:26
pyyhe ja jää kaappi :-D
miten sä sen jääkaapin ylös raahasit

Tsar-Bomba

Kaveri sai kuukautissuojan Raision joesta :D hiemanko naurettiin sitä. Sitten olen saanut yhen varmaan 10kg puumöhkäleen. Piiloverkkoja on katkottu ja heitetty pois vedestä. Ikivanhoja verkon painoja. Oksia. Siimoja.

Tasuriman

Aivan hyväkuntoinen kiiltävä kolmihaarakoukku tarttui vaapun alakoukkuihin. Ei uistinta kiinni, ei siimaa, pelkkä kolmihaara.

Kaveri sai kerran virvelillä elävän kyyn.

Tavallisempaa roinaa on ollut esim siimat, joiden päässä parhaimmillaan jopa käyttökelpoisia uistimia.