Laittakaa kuvia propilkistä ! Saaliista / muista.

Started by Automaatti, January 18, 2006, 18:55:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

_KaPrAaLi_

eipä ollu eka kerta ei :-)
en kyllä ymmärrä mitä hauskaa kopioida toisten kuvia ja väittää omiksi.

Poromies

No katsos pitää yrittää näyttää olevansa hyvä edes jossakin.
Tällaistahan näkee joka paikassa...
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

Kipster

Toi ukko ei oo hyvä ees kusetuksessa *nauraa*  :lol: :lol:

Olba

Yuz

I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

allu_

Yuz

I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

allu_

Tollanen, painoa 2129g

Äsken ku pelasin nii joku saakelin mörkö vei mun mikrotasurin  :cry: Siihen loppus ahvenen saanti.

Yuz

Ihan hyvänkokonen evämakkara. Ensimmäisillä minuuteilla  :-P

[Vision]

Minultakin melkein aina kun olen pelannut jollain kirre pitoisella lammella/joella niin jokin on vienyt sen mikrotasurin.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

mikes

Taimen, sekä sen kisan voitto ja suurin saalis.

Yuz

Ei hitto... Kaveri pelas EKAA KERTAA PP2 ja kappas.. 10min kisassa kolmas kala ylhäällä:

Mikko_-Procyon-

Khöm.. Itse sain ensimmäisellä kerralla Rautupurosta 1210g raudun, mutta siinäpä olikin bugi joka ei tallentanut ennätyksiä muistiin. Sen jälkeen ei ole kuin jotain 650g rautuja näkynyt. Että tällaista itse tekijältä.. :)

edit. Niin. Tuo bugi on korjattu aikoja sitten. Eli ei ole koskaan tuollaisena julkaistu edes.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Yuz

Kappas, harjus.
Tajusin ottaa kuvan vähän myöhässä, joten pää puuttuu  :-)
Painoa mokomalla oli 509 grammaa.

Temetsuka

Muuten itekki sain kerran pari harjusta yheltä reiältä. Kummakki oli yli 500 g. Harmi ku en osaa ottaa kuvia. Hirveen vähän tossa kyllä saa noita kaloja nykyään. Onko bugi vai mikä ku kaikki muut näyttää saavan. Tai sitten en osaa kattoo mistä saa kalaa. :roll: Niin ja ne harjukset oli Rautupurolta sieltä melko yläpurosta.

allu_

Ensimmäinen kuha, nappasi joen vierestä Saarijärvellä. Painoa oli 562g.

Pilkkimiäs

Heh tietokone oli nykässyt raurupurolta vai oliko se saarijärveltä  :?  5 kilon hauen.. Kuvaa en muistanut ottaa, mutta se on taivaan tosi..

Kipster

Quote from: Pilkkimiäs on November 19, 2006, 10:25:06
Heh tietokone oli nykässyt raurupurolta vai oliko se saarijärveltä  :?  5 kilon hauen.. Kuvaa en muistanut ottaa, mutta se on taivaan tosi..

Juu tuon on itselläkin tullut joskus vastaan et ne repii tommosii hirviöitä.

Otin eilen 1h kisan ja painuin kuhajahtiin saarijärvelle... tuloksena EI AINUTTAKAAN KALAA. Oli elämäni tylsin 1h :D Pilkit vaihtu tiuhaan tahtiin, mutta ei... Tänään meen uudestaan koittamaan :P

Pilkkimiäs

Mistä sitä rautua saa ja millä parhaiten? Otin puolentunnin kisan ja 1 rautu tuli vain..  :|

Pilkkimiäs

http://img152.imageshack.us/img152/4111/jeahsq8.png

Aika ylivoimanen olin. Sain 19 harjusta ja 9 siikaa. Isoin harjus oli siinä 500 gramman tienoilla.

Paljos muilla on enkat tunnin kisassa rautupurolla?

allu_

Pilkkimiäs

Quote from: allu_ on November 19, 2006, 17:34:00
Taisit löytää ottipaikan  :-o
Jep. Nuo harjukset nykäsin oikeastaan viimeisellä puolella tunnilla.  8-) Seikkailin pitkin puroa ja sitten alko löytyä..

Tosimies

Mun eka lahnan läpyskä tossa uueessa versiossa!!  :-D painoa "huimat" 400g+

Kipster

Quote from: -Jukkis- on June 22, 2006, 20:20:53
Quote from: Kala_koira on June 22, 2006, 20:01:05
ei onnistunut :cry: tuli vaa teksti:The file you attempted to upload is 1740 kilobytes.
Please use a third party resize tool such as the Microsoft Image Resizer to resize the file so that it is less than 1500 kilobytes.
Voiko joku auttaa :?

Hullun villi veikkaus..: Toi kuva minkä yritit ladata on 1740kb. ja että voi laittaa tuonne kuvan, niin sen on oltava enintään 1500kb.
Eli nyt sun pitäis huonontaa kuvan laatua vaikkapa Paint Shop Prolla  :-)

Varmistakaa joku viisaampi, oonko mää ees oikeilla jäljillä  :? :oops:

Kuvaa pienemmäks. Kuvan  ENIMMÄISKOKO saa olla 1500kb eli alle 1500kb kuvat käy.

Jugga

Tässä muutama kuva:

pikku ahvena

vähän aikaisin painoin nappia mutta silti kyseessä Siika 9??g

Harjus n.350g

Tylsä 30min...
Aika menee ihan mukavasta pelatessa tätä ja kuunnellessa nettiradioo

95

Quote from: Kipster on June 22, 2006, 21:22:37
Kyllä. Kuva on liian isokokoinen joten sitä  täytyy pienentää

Mulla on paint shop pro mutta en tiedä miten voin pienentää kuvia. :cry: Osaisko joku neuvoa?
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

Allu-Santeri

Quote from: Amatååri on May 18, 2006, 21:26:52
Minkäs kokosta lahnaa ootte lehmiltä saanu??Ite sain vähän yli 500g,ja ois kiva tietää onko se hyvin :-P

Enpä kovinkaan monta kertaa itekkään ole saanut isoa lahnaa, mutta onhan niitä tullut muutama iso. Ja onhan tuo päälle 500g lahna, minun mielestä ihan kivan kokoinen lahna tässä pelissä. :mrgreen:
Oma top3 on: 1. 1059g lahna, 2. 879g lahna ja 3. 559g lahna.

[img=http://img215.imageshack.us/img215/2481/1059glahnaqo5.th.png]  1059g lahna

[img=http://img215.imageshack.us/img215/6302/879glahnaaj2.th.png]  879g lahna

pilkkiäijä

Olen kalastelijapoika!

95

Aika kovat ahvenet sulla. :-)

Mulla parisataa grammaa pienemmät :oops: :-(
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...