Säkylän kalapaikat

Started by Joku 16, January 19, 2006, 15:29:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joku 16

Mistähän päin Säkylän Pyhäjärveltä tulee hyvin ahvenia?
En siis tarkoita paikkaa, josta saa niitä säkylän isoja, vaan paikkoja joista tulee paljon kalaa! Yli 10 kiloa!
Ootteko käyny Loma-säkylän alueella? Mihin päin kannattais suunnata? Ja millä onkia?

sami.mies

sinne vaan jonnekki.. en mä omia hyviä kalapaikkoja kyl kerro.. sori :lol:
kalamies on aivan erimies!!!

vanha ukko

Säkylän pyhäjärvestä tulee esim. Sierravuoren lomakylästä Yläneen suuntaan vajaa kilometri, siinä on syvänteen pää ja pikkuinen saari, sitä kohtaa ja railoa seuraten ja myös syvänteen toiselta puolen. Tosin on taas aikas ongittu paikka. Toinen hyvä mesta oli linjalla Mannila-Katismaan sauna ja siitä taas liki syvännettä, mutta ennen (Säkylästä päin) ja siinä näkyy pohjakartalla sellaisia reunoja, jotka kohtaavat, taas railon vieressä.

Lomasäkylän edusta on aikas hyvää joskus ja se railo siellä kauempaa. Myös siitä Yläneen suuntaan, kalikan rannat antaa kalaa, joskus paljonkin. Yläneenjokisuusta ulos kilometrin verran on myös joskus varteenotettava paikka suurille saaliille.

Emäkarista Yläneelle päin noin 2km on matalikkoja, ehdoton paikka.

siinä alkajaisiks ja tietysti kaikki karikot pitää käydä alkutalvesta läpi.

lapa

voisitteko kertoa missä tämä kala paikka on?
ja tartteeko lupia?
lapa

lapa

no eiko kukaan osaa neuvoa?
ajattelin mennä lähi päivinä pilkille mutte en tiedä vielä minne?
joten tämä voisi olla hyväkin paikka!
lapa

lapa

miks mun viesteihin ei ikinä vastata!!!
lapa

sami.mies

siinä säkylän katismaan edessä on tooooosi hyvä paikka.. ite olen saanut siitä 100-300grammasia ahvenia usein.

lapa

kiitos hyvistä vastauksista!!!
lapa

joku 16

Quote from: sami.miessiinä säkylän katismaan edessä on tooooosi hyvä paikka.. ite olen saanut siitä 100-300grammasia ahvenia usein.

Tänä talvena vai?

Anonymous

Quote from: joku 16
Quote from: sami.miessiinä säkylän katismaan edessä on tooooosi hyvä paikka.. ite olen saanut siitä 100-300grammasia ahvenia usein.

Tänä talvena vai?

ai alle 3 metrin syvästä? ja millä? morrilla? tapsilla pystyllÄ+? tasarilla?

joku 16

Ootteko tänä talvena saanu hyvin ahvenia Säkylän Pyhäjärveltä kalasatamasta, Vaskirannasta tai Eenokilta: korkeintaan 6 kilometrin säteeltä noista?
Jos oot niin mistä, millä, ja kuinka syvästä ja millaisella syönnillä ahven on ollu ?

sami.mies

ite olen saanut kalasataman saunan rannasta hyvin ahvenia.. alku talvesta tuli 300 grammanen.. mul oli hopeinen pystypilkki ja siin pääs killu värikoukku..

sami.mies

pystypilkillä ja morreilla siitä on tullu..

sami.mies