0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Yäk! Kamalan näköinen!
Quote from: Eetu_ on August 11, 2007, 12:57:24 Yäk! Kamalan näköinen!Höh. Ei minun mielestä. Tummat hauet on just hienoja.
nätin raitapaidan on Ripper vetässy!
Kyllä se saimaa ilojakin tuottaa, uusi ennätyskala, hauki mitoin 4,3kg ja 85cm..Kuhaa uistelemassa (ei tullut koko viikkona) mutta viimeisen illan tuotos kelpaa kyllä Shot at 2007-08-11
Missäpäin Saimaata? Itse olin Saimaalla koko viimeviikon, ja kuhia tuli vaivaiset 3. Niistäkin vain yksi mitallinen
Juggis toi sun hauki on nätti mikä on paino ja pituus
Miten sä valmistat nuo? Mitä mausteita sun muita foliossa?? Kuinka kauan annat olla notskissa?? YMS....
Shot with HP Photosmart E427 at 2007-08-11Joo... Eka ahven virvelillä, painoa 1,01 Kg. Ja kaikenkaikkiaan vasta toinen kala virvelillä ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ja toi tuli muuten kuusamon suurhauki-lusikalla
Tällästä tänään Kosken yläpuolelta saadut 300gr ja 400gr harrit.. Tietysti Peacock Spiderillä(näkyy kuvassa)Hieno säynävä morripojallaoffPaikallinen valokuvaaja Jaakko Heikkilä oli siinä vähän matkan päässä kivellä lekottelemassa, kun sain tuon isomman.Ei kuitenkaan ottanut kuvaa