Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Jerkkisetti

Started by Bluery, March 22, 2006, 15:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bluery

Nyt olis mullakin jo aika hankkia jerkkisetti. :) Joten haluisin nyt ihan heti aluksi tietää, mitä settiä lähden hakemaan kaupasta. Etten ihan tyhmänä mene kauppaan ja sano : "Haluun hyvän jerkkisetin. " :D
"Kuivan maan kalastaja"  8)

psy1

Hyviä settejä löytyy vaikka kuinka eli paha vastata. Mutta jos joku myyjistä on jerkki ekspertti niin sano vaan että "hyvä setti kiitos".  Itse käytän kelana Ambassadeur 6500c4 hyvä kela muuten, mutta IAR pettänyt yhellä reissulla (takasalpa tulossa). Toinen kela Ambassadeur 6500 CS rocket hyvä kela muuten, mutta ei istu käteen hirveen hyvin. Kolmas kela Ambassadeur 5600AB oon käyttäny vähän vähemmän, mutta pieni, kevyt ja istuu käteen hyvin (AB ei ole ollut käytössä). Vapana on Jaxon Orin 195/80 olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen. Toinen vapa mistä kokemuksia BFT Buster jerk 6` stiff omiin mieltymyksiin liian jäykkä ja suurena miinuksena se että vapaa ei saa kahteen osaan.

Laittakaa ny muutkin kokemuksia niin Bluery saa vähän infoo keloista ja vavoista!!!!

Bluery

Kiitos hyvästä vastauksesta. :)
"Kuivan maan kalastaja"  8)

Lazy Cat

Itsekin olisin kiinnostunut kuulemaan lisää kokemuksia jerkkausvehkeistä  :-)

Peksim

No itellä ei niin paljoo kokemusta jerkki hommasta että viittis neuvomaan ruveta, mutta käy ihmeessä  naapuri foorumin puolella kysäisemässä! Löytyy paljon todella laadukasta ja asiantuntevaa neuvoa jerkkaukseen, siellä jo valmiiksikin paljon jerkki keskustelua! Siis www.kalastus.com sinne vain
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Salmo

Quote from: -Kalamies- on March 24, 2006, 22:24:44
No itellä ei niin paljoo kokemusta jerkki hommasta että viittis neuvomaan ruveta, mutta käy ihmeessä  naapuri foorumin puolella kysäisemässä! Löytyy paljon todella laadukasta ja asiantuntevaa neuvoa jerkkaukseen, siellä jo valmiiksikin paljon jerkki keskustelua! Siis www.kalastus.com sinne vain

Lisäystä edelliseen. Myös osoitteesta http://www.kalamies.com/foorumi/viewforum.php?f=3 löytyy paljon juttua jerkkauksesta.