keskustelempa itseni kanssa vähän lisää..

no tänään taas Lemmenpolulla isän kans..isä oli kala- ja eväs laukun kantaja sekä haavitsija..
klo 4.00 oli herätys.. joskus viien aikoihin lemmenpolulla paikan päällä.
rannalla ei ollut yhtään kalaa jonkun 3 tunnin päästä.. sentään juttu kavereilla (tuntemattomilla iäkkäämmillä kalamiehillä) oli rannalla yhteensä kolme kirjoa..
nuoremmalla 1 ja vanhemmalla 2. nuoremmalla oli tommonen aika pieni (ainakin sen mielestä, mulle olis kyllä luottanu

) joku 400-500 grammanen tullu ja vanhemmalla toinen 580 grammanen ja toinen joku 600 grammanen.
nuorempi sai sen onkimalla (sillä oli joku jännä setti siinä ongessa) ja syöttinä katka.
vanhempi sai omansa Blue Fox Vibraxilla (räikeän kelta-viher värinen, jossa punasia täpliä) se nakkeli lähes koko ajan sillä. myöhemmin se vähä vaihteli, mutta ei saanu mitää.
no joo, jatketaan jo omalla saaliilla.. eli siinä 3 tuntia nakkelin ja vihdoin ja viimein se tuli..

ihan mukavan kokonen 770 grammanen kirjo oli rannalla.. värit oli komeat ja pyrstökin hieno (verrattuna siihen toiseen mistä linkitin kuvaa aiemmin) no oli se muutenki ihan hyvässä kunnossa..
vieheenä toimi lähes samanlainen lippa mikä oli sillä vanhemmalla miehellä enimmäkseen käytössä, mutta mun lipassa oli vaan täplien paikalla mustia raitoja.
eli viehe oli Blue Fox Vibrax.
tämä kirjo oli elämäni toinen kirjo kolmannella reissulla Sanginjoen Lemmenpolulta..
nämä juttu kaverit jäi vielä kalastamaan sinne ku me lähettiin n. klo 9. saattoivat saaha lisää kalaa.
syönti oli aika hajanaista.. kuitenkin,, tirri pelastettu!!

ja ihan tyytyväinen oon reissuun!!!
ja kuvaa omasta kirjosta on tässä:
http://kalasaalis.com/tonko__/kalat/Kirjolohi/1564/