Matojoen hauki

Started by matias, August 26, 2002, 16:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hemphöö

Kokeilin kerran ja sain sieltä 16 800g hauen.. Hyvä tuuri ekalla kertaa, kun nyt myöhemmin yritin niin en saannu yhtään ylös... Nyt vaan yrittämään isompaa. kyllä se joskus sieltä se "isokin" tulee.. :)
-Ei niin pitkää yötä ettei aamu tulisi-

Jooseppi

Quote from: Eci
Quote from: OllesJotenkin vammasta et yhes kohasta saa sen suuren hauen ja jokainen voi käydä sen pilkkimässä. Toivottavasti tulevas pelis on asiat paremmin. Hölmöä sekin et on jotain ottipaikka karttoja mistä kannattaa kalastaa.    :evil:

Ei sitä peliä pakko ole pelata. Mee vaikka ulos oravia ruokkimaan jos ei kiinnosta. Ja onko Jari Tuiskunen vammanen kun on kirjottanu Erä-lehteen satoja kalapaikkajuttuja ja vinkkejä????

Ohjelmoi ite sellanen peli missä on kuusmiljoonaa neliökilometriä pilkkimisalaa ja laita sinne kolme ahventa mahdollisuudella yks miljoonasta yrityksestä....sitten onnellisena pilkit kolme vuotta ja mietit että ehkä se nappaa sitten heinäkuussa 2012 paremmin....

terveisin: edelleen innokas pro-pilkkijä Eci
:lol:  :lol:

Nyt just ei taida koko peliä olla edes koneella, koska oli kone pari kuukautta sitten huollossa ja katos kaikki.. :cry:  Pitääkin mennä lataamaan samantien taas toi peli!

Duubi Buubi

oon kerran saanu 5,3 kg hauen
- Ole kärsivällinen
- Älä luovuta

Danhua

EI! en saa sitä ikinä!!

Danhua

nyt sain. Eikä tarvinu ku pari sataa kertaa yrittää. 3500g vain

tuomas3

Ei tuu ylös vaikka kuinka yritän :

DeCa

Kerran sain ja tasan 5 kiloa oli paino  :wink:

Anonymous

mä kävin tänään yrittämässä katkes siima neljä kertaa miten saan sen ylös ilman siiman katkeamista :(

Pökö

Quote from: Anonymousmä kävin tänään yrittämässä katkes siima neljä kertaa miten saan sen ylös ilman siiman katkeamista :(
Eipä siihen kyllä muuta keinoa ole kuin ahkera yritys, joten tuollaista on turha kysyä. Kyllä se sieltä joskus nousee...

Anonymous

en kertaakaan miten sen saa ylös ku joka kerta katkee siima
:roll:

Anonymous

saako siinä pelissä annettua siimaa isolle kalalle? jos saa ni miten????? :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

tane k

tuli ylös, oli siinä saatana hommakin... 6500g :oops:

tilli

Sain siitä kilosen hauen pistäkää paremmaksi :D

Anonymous

Tilli onkohan tuo totta?!En taida uskoa se taitaa olla pienuus ennätys!

Anonymous

sain 16.8 kilosen siitä

IronMaiden

Kerran meinasin saada sen mut ku en hoksannu että vapa meni miten sattuu ja lenteli taivalla nii myöhästyin :evil:  Kyl kaikenlaiset sanat kierteli mieles hetken aikaa. Muulloin se on vain vieny pilkin.

Pro Pilkkijä

Minä olen saanut sen khdesti ylös, ensimmäisellä kerralla se painoi 16800g, seuraavalla kerralla se painoi jotain 6000-7000g

Anonymous

jebulis

Ei tule ylös ei sitten millään!.Katkoo joka kerta kun yritän :? .
No pitää vaan ahkerasti yrittää.Josko jonain päivänä se vaikka nousisikin ylös.:D

Hiirivaari

Quote from: tilliSain siitä kilosen hauen pistäkää paremmaksi :D
Quote from: AnonymousTilli onkohan tuo totta?!En taida uskoa se taitaa olla pienuus ennätys!
En muista radan nimeä, mutta mä sain kerran 777g hauen. Se oli mun eka hauki koko pelissä!  :P

jebulis

Kaveri koitti sitä matojoen haukea ensimmäistä kertaa ja sai heti ensimmäisellä yrityksellä päälle 5 kiloisena!.
No mua alkoi se vähän sapettamaan ja jatkoin sen hauen yrittämistä ja kuinkas ollakkaan sieltähän se tuli ja ylös asti,mutta harmikseni vain vähän päälle 4 kiloisena. :P

marabou

Mun enkka on pari kiloo mut en oo pelannu paljon.

Vierasta

Hohhoijakaa...Eikö olisi mielenkiintoisempaa kalastaa oikeassa järvessä?  :roll: kuin intoilla jonkun pelin takia noin. Täytyy vaan toivoa ettei teillä ole ikää 15v. enempää muuten tuo on jo vakavaa...

Anonymous

millä te oottesen saanu mulla aina katkii siima :?:

Toupi

5 kertaa noussu ylös.. isoin sellanen 16.8 kg  :wink:  :D
11.9.05 nous 6½ kilonen kirjolohi vantaasjoesta :)

Mizcu

Kaks kertaa ylös. Eka jotain 2,9 ja sitten 12,7 :D

marabou

Tuleekohan tohon kakkoseenkin matojoki ja niitä haukia :wink:

Mizcu

Marabou: Toivottavasti :D  :D  :D

JoOHNi

mitä uistinta käytätte se aina katkeaa se siima

JoOHNi

SAIN SEN PÄÄTÖKESEEN!  nimittäin hauen ylös 5000g paino! :!: