Chat

Poll

Eli kertokaas näpistyksistä

Olen näpistänyt jäämättä kiinni
60 (20.3%)
olen näpistänyt ja jäänyt kiinni
23 (7.8%)
olen nähnyt ystäväni tai tuttavani näpistävän
51 (17.2%)
olen nähnyt ystäväni tai tuttavani näpistänyt ja uhannut käräyttää hänet
21 (7.1%)
en oli näpistänyt ikinä
141 (47.6%)

Total Members Voted: 193

Voting closes: February 07, 2106, 08:28:15

Author Topic: Näpistykset  (Read 19826 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pescador

• He. Vahinko.
    • MSN Messenger - salmon6@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Näpistykset
« Reply #60 on: January 10, 2009, 17:14:00 »
Pikku-veljeni varasti minun huolimattoman silmän alla. Heti kun sain tietoon eiku äidin luo ja itkua väännellen kerto koko jutun.

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #61 on: January 10, 2009, 18:42:39 »
Siinäpä vasta järkevää hommaa. Voiko joku tyyppi olla niin idiootti, että vie jonkun omaisuutta, eikä osaa töillä hankkia rahaa ja ostaa?  Ite oon nähnyt paljonkin näpisteliöitä ja oon ollut kassajonossa tilanteessa, jossa mun edessä oleva kaveri jäi kiinni näpistelystä. Se hermostu ja nakkeli suklaarasioita takin alta kaupan lattialle. Vartia tuli ja vei kaverin takahuoneeseen.

Tuohon hommaan pitäisi saada todella kovat rangaistukset. Yks vartia naureskeli ja sano mulle, että on mukava nauraa näytön edessä, kun joku pyörittää päätä ja katsoo näkyykö kameroita, sitten se vain kävelee kassalla vastaan...
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

härskipilkkiarska

• mikä on kuu? no kuu tietenki.
    • View Profile
    • Email
« Reply #62 on: January 10, 2009, 19:52:35 »
On sitä joskus jotain pikkusta tullu näpistettyä.
härskiä pilkintää

Makko

• Guest
« Reply #63 on: January 10, 2009, 20:53:50 »
Ite en oo varastanu enkä varasta, mutta oon nähäny ku jokku romaanit pölli paistinpannun joka tipahti kassalla sen hameen alta :-D

Mouba

• View Profile
« Reply #64 on: January 11, 2009, 00:09:23 »
Yllättävän moni on tälläiseen sortunut  :-o
Itse en ole koskaan varastanut tai näpistänyt.

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #65 on: January 11, 2009, 11:45:29 »
en ole näpistellyt elämäni aikana.kerran näin kun joku mies tunki takin taskuun siideriä kaupassa mutta kun käveli kassalle niin jäi onneksi kiinni :-)
tä...?

M-A-K-E

• MSN Messenger - lord_of_world_@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #66 on: January 11, 2009, 11:50:12 »
Kun olin 9 lk:lla, otettiin kaikilta seiskoilta poistumisvälintunti pois juuri sen tähden, että he kävivät lähikaupassa pienoisella ryöstöreissulla. Omalle kohdalleni ei ole tämmöistä sattunut.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Kirjokuha

• Guest
« Reply #67 on: February 11, 2009, 18:43:29 »
En ole itse ikinä mitään pöllinyt tai näpistellyt, eikä tulisi mieleenkään.

Näin tuolla citimarketissa kun joku kuka oli kärrjysen siinä mikä vedetään kärryistä ulos. Joku pieni lapsi, sen äiti jätti sen tupla hyllyn viereen niin se pikkulapsi otti siitä tuplan ja tunki sen takkiinsa. Meinasin huomauttaa sen huoltajalle, tai jollekkin muulle tyypille, mutta ajattelin että kyllä se huoltaja sille vamraan pitää puhuttelun jos jäi kiinni.
Mut olen nähnyt kun porukka on pöllinyt kaupasta. Porukka pisti ny bassball lippiksen alle karkki pussin ja kaupasta menemään. Joku seiso kameroitten/kassan edessä ja muut pisti taskuun karkkia. Porukka tunki semmosia tuubipurukumeja hihaansa täyteen ja menemään. En ole nähnyt että kukaan olisi jäänyt kiinni, näin kun yks lähti juoksemaan ihan perkeleen kovaa ärrältä haneen myyjää, no eihän sekään jäänyt kiinni kun myyjä ei voinut jättää ärrää valvomatta.
Muuten olen nähnyt kerran tuolla kauppakeskus myllyssä turun lähellä. Kun joku venäläinen/virolainen abaut 16 vuotias poika juoksi ihan sika kovaa käytävää ja myyjä ja 2 vartii perässä. No mä pysähdyin ja seisoin ja menin sivuun. No vartija otti pojan juuri minun edessäni kiinni ja painoi hänet maahan ja reppu oli täynnä pöllittyä tavaraa. Se kiroili niin paljon kuin ehti, en jäänyt seuraamaan tilannetta.

-Kirjokuha

*HenTeri*

• View Profile
« Reply #68 on: February 15, 2009, 01:11:39 »
Hehe... naurattaa, kun joskus esi-koulu ikäisenä olin niin kiintynyt erääseen pieneen lelu eläimeen, että laitoin sen aina piiloon jonnekin, kun en halunnut että muut sillä leikkivät...no sittenhän se menikin taskuun, että sain sen kotiinleikittäväkseni.. Tämän jälkeen en ole näpistellyt mitään, koska ei ole järkeä viedä esim. kaupasta toiselta arvokamaa yms.
Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun. - Platon

XxFilthxX

• Guest
« Reply #69 on: March 03, 2009, 22:18:28 »
Eipä oo koskaan tarvinnu näpistelemään ruveta. Jos johonki ei oo ollu rahaa nii sitten oon säästäny niin pitkään että on ollu. Kyllä se rehellisyys kannattaa.  :wink:

Kona19

• Mulla on aivan omanlainen jännitysnäytelmä tässä käynnissä !
  • Toimittaja
    • View Profile
    • Email
« Reply #70 on: July 19, 2010, 15:33:41 »
Olen näpistänyt monta vuotta sitten karkki-askin vahingossa.Huomasin kun olin lähdössä kotiin.Niin kuin MetalTarzan:nin tapauksessa palautin ja maksoin sen.Ei tulisi kyllä mieleenkään varastaa mitään.

E:kirjoitusvirheet
« Last Edit: July 19, 2010, 19:58:29 by kona19 »
Miten sen nyt ottaa...

darpeee

• Guest
« Reply #71 on: July 19, 2010, 19:35:29 »
Ei ole tullut osallistuttua näpistyksiin, muutama kaveri tosin on näpistänyt energiajuomia muutaman kerran. Aivan turhanpäivästä hommaa, sanon minä.

Juz

• View Profile
« Reply #72 on: July 19, 2010, 22:33:03 »
Itse en ole ikinä näpistänyt enkä varastanut mitään. Miksi varastaa jos on rahaa millä maksaa..

center>