Vihatuin vesistö

Started by Zimppa, July 07, 2002, 18:22:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

--PROFESSOR--i

Matojoesta ja Vaajalahdesta ei oo tullu suuria saaliita pari 20 gramman sinttii... :cry: .
MADE in Finland...

Peksim

En oikeestaan mitään vihaa, mutta Viinijärvi ja Leväjärvi ovat mun "inhokkeja"...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Himopilkkijä89

Haukimonttu on syvältä!
Ja kiiskilampi!
JA Mustalampi!

Pilkkijä90

Kyllä se kiiskilampi taitaa olla, sieltä muuta kun kiiskä tule.

Tosimies

Quote from: Pilkkijä90 on December 29, 2006, 10:43:04

Totta!

Yuz

Tähkäjärvi vähän vaihtelee. Yleensä aika hiljaista. Vielä hiljaisempi on Haukilahti!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Poromies

Quote from: Yuz on December 29, 2006, 16:50:26
Tähkäjärvi vähän vaihtelee. Yleensä aika hiljaista. Vielä hiljaisempi on Haukilahti!

Haukilahdessahan ei ole mitään vikaa, ahvenilla yleensä pärjää hyvin, ellei voita. Joskus voi saada isohkon hauenkin.
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

deeris

minun mielestä on vaajalahti.

oksu

Torro

Quote from: Anarkia on December 29, 2006, 10:43:04
Oon saanu kaks ahventa! :-D

Tähkäjärvi ja vaajalahti ovat pers***stä!!!!!! :x
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Kalamään

Kaikki ovat melko hvyiä järviä!  :-) Ainoat joissa tuottaa hankaluuksia voittaa ovat pitkäjärvi,kiisikilampi ja vehkalahti.. Mutta itse otan nämä omat "vihatuimmat vesistöni" jonkinlaisena haasteena  :wink:
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

perza

Näkyi olevan monella tuo kiiskilampi sekä haukilamp, ihmettelen vaan että miksi?
molemmista kisoista on melko helppo ottaa voitto. Kiiski lammestahan ei tarvii kun yhen tai pari ahventa ja voitto on selvä. Hauki lammesta taas kun vetäsee muutaman hauen ja mutuaman sären niin se on siinä. Haukilammesta ei voi olla saamatta haukea! Sen kun vanhoja reikiä kiertämään tasarilla ja varmaan huaki tärähtää...
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

juhox

Eikö noita vesistöjä voi "vihata" myös siksi ,että ne olisivat liian helppoja ja niistä puuttuisi relistisuus ja haasteellisuus?Eihän siinä olisi mitään järkeä jos joka kisa olisi helppo voittaa :roll:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

lareman

Miks kaikki vihaa Vaajalahtea?Mukava paikkahan se on,
vaikkei kisassa menystykkään. Ja hyvin realistinen.

.Ville

Quote from: Ville on July 07, 2002, 20:18:49
No Vaajalahti on aika  >:( >:( >:( , mutta se on varmaan pelaajasta kiinni, kun ei nappaa...

se on melkee paras :-D
<><

.Ville

Quote from: Yuz on December 29, 2006, 16:50:26

haulkilahti the best
<><

Kalamään

pihtisalmi ja kauhajoki... kauhajoesta en ole koskaan oikeen kummempia saanut  :-)
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.