Chat

Author Topic: Isojoen Kangasjärvi  (Read 5064 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

UppoPerho

• View Profile
    • Email
Isojoen Kangasjärvi
« on: October 10, 2008, 22:31:12 »
Onko kukaan ollut pilkillä, virvelöimässä tai viskomassa perhoa Kangasjärvellä? Ite oon kuullu että pilkillä ja perholla nousee siikaa kohtuu hyvin. Järvessä on myös iso hauki ja ahven kanta.

Ite meinaan talvella mennä pilkkimään kyseiseen paikkaan.

Onko kellään kokemuksia järvestä?
« Last Edit: October 10, 2008, 22:33:16 by Abu_Garcia »
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

remolux

• Guest
Vs: Isojoen Kangasjärvi
« Reply #1 on: October 11, 2008, 12:42:40 »
Onko kukaan ollut pilkillä, virvelöimässä tai viskomassa perhoa Kangasjärvellä? Ite oon kuullu että pilkillä ja perholla nousee siikaa kohtuu hyvin. Järvessä on myös iso hauki ja ahven kanta.

Ite meinaan talvella mennä pilkkimään kyseiseen paikkaan.

Onko kellään kokemuksia järvestä?

no en mie menis vannomaan kovin suuresta hauki kannasta, ohan siel niitä ja isoin saatu on yli 9kg jota en o ite nähny, tuulaalla kuulemma tullu siitä etelä päästä matalasta. tosin en ihan usko toho kun siel kuulemma on norppakin  :wink: ahventa siel on ja paljon mutta onneks se o sellasta pikkurillin mittasta pääsääntösesti, oon saanu sielt toistasataa gr mut onneks on ihan yksittäisiä kappaleita..
siikaa saatu hyvin, suurimmat jää mun kohalla alle kiloon mut varmaks tiedän että 2.5kg kin on noussut jäälle..

kuulin juttua että tuulastus oisi kielletty, pitääköhän paikkaansa?

UppoPerho

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: October 11, 2008, 12:45:51 »
http://www.isojoki.fi/isojoenkalastuskunta/index.php?page=2

Tuolta saa tietoa Kangasjärvestä. Sallitut pyydykset on Perho, uistin, onki, tuulastus ja talvella pilkki.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

remolux

• Guest
« Reply #3 on: October 11, 2008, 13:09:03 »
http://www.isojoki.fi/isojoenkalastuskunta/index.php?page=2

Tuolta saa tietoa Kangasjärvestä. Sallitut pyydykset on Perho, uistin, onki, tuulastus ja talvella pilkki.

kattoppas, ne o päivittäny sivustonsa  :-)

McFisherman

• View Profile
« Reply #4 on: October 14, 2008, 21:47:46 »
käyty on perholla ja uistimella siikoja, onkimisesta en tie saako normaalisti onkia, ite soittelin onkiluvat kalstuskunnalta pariksi päiväksi lapselapselle ja vaimolle

center>