Chat

Author Topic: Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?  (Read 32867 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Makrilli

• View Profile
Re: Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?
« Reply #30 on: September 11, 2002, 18:03:10 »
Se koira on aina henkisenä tukena virellä  ;)
siis häh?

Kalaboi

• View Profile
« Reply #31 on: September 11, 2002, 19:37:43 »
eih eikai se koira tuu syömää saalista ???? yks talvi olin pilkillä ja sain pari särkee sit joku akka koiran kanssa tuli siihen vieree juttlelee ja se koira pisti mun kalat poskeensa!!

SAMPPA

• View Profile
« Reply #32 on: September 12, 2002, 18:10:51 »
Höh  ???.  Mitä väliä särjet joutaaki koirien suuhun.
Mun kaverin koira nimeltä Hippi, syö mielellään kaloja.
Hoh   HIPPI! pöljä nimi. ;D
ÄLÄKÄÄ ENÄÄ ALOTTAKO SAMOJA AIHEITA!!!

T:sampuusi

Kala_Kalle

• Guest
« Reply #33 on: September 24, 2002, 21:42:09 »
Kyllä se koira pitäs jättää kokonaa pois pp2. ;D

Anonymous

• Guest
« Reply #34 on: November 24, 2002, 11:32:36 »
HEI! Mutta miksei pp1 verkkopelissä ole koskaan koiraa!?!?! :(

Putte

• 3,21cm myötätuulessa ja alamäessä
    • View Profile
    • Email
« Reply #35 on: November 24, 2002, 19:02:23 »
eiks se koira kule aina sillon tällön sellasta reittiä, että sen jäljistä jää joku kuva? vai oonkohan minä nähny ihan omiani.. :D

Anonymous

• Guest
« Reply #36 on: December 29, 2002, 14:22:40 »
:) Minä luulin ihan alussa kun aloin pelaa PP1 et se koira varastelee niitä pilkkijöiden kaloja. Sitten kun olin todennut ettei se tee mittää niin ei se mua häiritte

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #37 on: January 01, 2003, 20:32:57 »
Verkkopelissä se kuormittaisi turhaan tiedonsiirtoa. Se koira kun kerran liikkuu koko ajan... Siksi se oli helpointa jättää pois.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Sampuusi

• View Profile
    • Email
« Reply #38 on: January 03, 2003, 22:29:55 »
Mä luulin aluksi et se koira säikyttää kalat pois haukkumisella oisko tälle mitää perää? Ihan looginen ajatus.
Tietysti se räksytys on aika ikävän kuulonen ku vetää ylös vain kiiskiä jossaki kilolammella.
Kalastakaa se on neuvoni

Joel

• View Profile
    • Email
Re:Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?
« Reply #39 on: November 20, 2003, 10:48:20 »
Mikko mä en ainakaan ole törmännyt vapaana juoksenteleviin kulkukoiriin oikeasti pilkkiessä.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #40 on: November 20, 2003, 10:54:52 »
Mikko mä en ainakaan ole törmännyt vapaana juoksenteleviin kulkukoiriin oikeasti pilkkiessä.

Et vai? Pilki enempi ja eri paikoissa. Kyllä niitä siellä on. Kyläläisten koirat irrallaan, jäällä hiihtelevien koirat, karanneet koirat.. On niitä ja joskus tuntuu että liiaksi asti. Serkkupojan kalapussiin kurja koira kävi nostamassa jalkaakin! :D
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Joel

• View Profile
    • Email
« Reply #41 on: November 21, 2003, 10:05:19 »
Ai niin oonhan mä törmänny koiriin mulla oli kaloja jäällä koirat tuli haistelemaan, mutta koirien omistaja oli siinä lähellä onneks.

Himopilkkijä89

• Voittokalat on hauskin vetää muiden reijistä. :D
    • MSN Messenger - atte89@luukku.com
    • View Profile
    • kilpapilkintäblogi
Vs: Re: Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?
« Reply #42 on: December 21, 2006, 22:23:14 »
Noh noh.... eipäs eläinrääkätä. Totuus on se, että kalapussiin kuseskelevat jäällä vapaana juoksentelevat koirat ovat jokapäiväinen riesa talvella. Siispä niistä tulee kärsiä pelissäkin.
Niimpä, yksi koira varasti kerran isältäni pilkkiongen :-D oikeesti :-D  Ensin tuli noin 5 räksyttävää koiraa ympärille näyttelemään hampaitaan. Sitten isä pudotti vahingossa onkensa ja heti yksi koirista otti ongen suuhunsa ja juoksi se mukanaan pois. Pilkin hän kuitenkin sai takaisin, koska siima katkesi siinä samassa. Tämä tapahtui Kauvatsan Sääksjärvellä, siellä on sellainen paikka kuin Isokivenlahti ja ne koirat tuntuvat aina olevan siellä. Olen 3 kertaa käynyt siellä ja aina ovat koirat tulleet räksyttämään.

Kotilahdellanikin Nokian Liukuslahdella joka toisella pilkintäkerralla tulee koira tai pari häiritsemään pilkintää :-P. Viime talvenakin yksi koira kerran työnsi jalkansa pilkkireikääni samalla kuin pilkin :|, onneksi ei mennyt siima poikki.. :roll:
Osa niistä koirista myös käy syömässä jäälle heittelemiäni särkiä, aika karseen näköisiä kun niillä on sen jälkeen kuono aivan veressä. :evil:

« Last Edit: December 21, 2006, 22:28:09 by Himopilkkijä89 »

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • View Profile
    • Perza-vaaput
    • Email
Vs: Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?
« Reply #43 on: February 04, 2007, 00:30:15 »
Itsekkin toissa päivänä näin pari koiraa kun tuli minun luokse kun olin pilkkimässä, Todella kilttejä ja mukavan oloisia koiria olivat molemmat, kulki minun mukana n. puolisen tuntia kunnes lähtivät pois ilmeisesti takaisin mistä olivat tulleet. Olin keskellä isoa selkää ja kaukaa näkyi 2 isoa hamoa ja ajattelin että ei perkele susiako sieltä tulee mutta koiriahan ne oli...
 :-)
Kerran saksanpaimen koira kusi veljeni pilkkipönttöön, tästä tapahtumasta on kyllä jo aikaa jonkin verran.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Pro Pilkkijä

• Omakuva paintilla näppärästi.
    • MSN Messenger - kassu24@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #44 on: March 02, 2007, 16:36:29 »
Ärsyttää kun sitä koiraa ei voi vakoilla. Tai ainakaan minä en ole onnistunut siinä.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #45 on: March 02, 2007, 19:24:39 »
Osa niistä koirista myös käy syömässä jäälle heittelemiäni särkiä, aika karseen näköisiä kun niillä on sen jälkeen kuono aivan veressä.
Onneksi minun koirani on kulinaristi, hän syö vain ahvenet  :-D Mökillä viihtyy usein istuskelemassa vieressä kun mato-ongella kalastaa. Jos ei kalaa tule, niin alkaa se kärsimätön vinkuna. Sitten kun kala tulee, meinaa Kaapo ratketa riemusta  :-) Meillä on pieni "vesikirppukanootti", joka me joskus täytetään vedellä. Kala sinne -> Kaapo sitten sukeltaa sen sieltä. Hauskan näköistä kun kuplat virtaavat nenästä  :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Jami-

• View Profile
    • Email
Vs: Re: Mitä ihmeen virkaa sillä koiralla on?
« Reply #46 on: July 12, 2007, 16:45:03 »
...hmmm... taitaa ainoa kalahävikki tulla jäihin putoamisesta... Niin ollaan ajateltu.

ja tuo koiran varastaminen kuulostaa hieman legendaariselta c-64 peliltä gundogs, jossa ammuttiin sorsia ja haettiin niitä kilpaa koirilla. Joissain kentissä koiran hakiessa sorsaa ketut kävivät niitä laatikosta varastamassa, ellei hätistellyt pois. heh! Hyvä peli! Onko muita gundogs-faneja paikalla !  :)
Mikä peli tämä gundogs on?  :-D Kuulostaa aika hauskalta

Tosimies

• Guest
« Reply #47 on: July 12, 2007, 17:53:00 »
Hyvä, kun ekan kerran pelasin pp1 peliä joskus kauan sitten, nin menin aina karkuun "kalavaras" vastustajaa.. Luulin, että se varastaa kaloja  :-D
Samoin varoin aina koiraa.. Samasta syystä kuin kalavarasta.

Tulisko Mikko kysymykseenkään että pp2 pelissä olis jäälle karannut lehmiä, tai että olisi alastomia naisia avantouinnilla  :-D

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #48 on: July 12, 2007, 18:01:20 »
Hyvä, kun ekan kerran pelasin pp1 peliä joskus kauan sitten, nin menin aina karkuun "kalavaras" vastustajaa.. Luulin, että se varastaa kaloja  :-D
Samoin varoin aina koiraa.. Samasta syystä kuin kalavarasta.

Tulisko Mikko kysymykseenkään että pp2 pelissä olis jäälle karannut lehmiä, tai että olisi alastomia naisia avantouinnilla  :-D
Itse kun pelasin ensimmäistä kertaa Propilkki 1:stä, joskus vuonna aadolf, niin luulin myös että Kalavaras varastaa kaloja kun hänen saaliinsa oli 0g, vaikka kuitenkin hän oli saanut muutamia kiiskejä.  :lol:

oksu

• Guest
« Reply #49 on: August 07, 2007, 18:26:27 »
Se koirahan on just PARAS 8-)

Allu-Santeri

• MSN Messenger - aleksander_ratto@hotmail.fi
    • View Profile
    • Email
« Reply #50 on: December 22, 2007, 21:36:14 »
Hyvä jos edes olen huomannut koko koiraa. Odotan vain koska se ilmestyy pp2.

center>