Yoshino Whipper 180/4-21 + Abu Garcia Orra S10
Puola 1: 0.13mm Savage Gear HD4: Hyvä siima mielestäni, toista kautta puolalla koska en jaksanut vaihtaa keväällä... Ainakaan vielä ei ole aiheuttanut suurempia ongelmia. Kestävää ja hyvää siimaa, eipä laadussa häviä mielestäni esim. Power Pro:lle jota aiemmin olen käyttänyt. Hinta ei myöskään päätä huimaa, tätä uskallan lähes varauksetta suositella edullista kuitua etsivälle. Keskihinta kun näyttää olevan 14,90-15,90 paikasta riippuen.
Puola 2: 0.20mm Berkley Trilene Sensation: Yksi parhaista monofiilisiimoista jota olen käyttänyt. Ehkä hieman muistia, mutta on kyllä vastapainona kestävääkin. Hyvä ehkä välillä suoristella jollain pitkäheittoisemmalla vieheellä, mutta ei tämän kanssa ole ongelmiin joutunut. Solmulujuus, hankauskestävyys, vetolujuus, tässä on kaikki kohdillaan.
Yoshino Pike Pro 240/15-45 + Penn Sargus II 2500
0.25mm Spider Wire: Hyvä siima, vetolujuutta löytyy ja kaikki ominaisuudet kai kohdallaan. En tiedä, jostain syystä vaan ei herätä suurempia tuntemuksia. Ehkä ihan hyvä, ei ainakaan negatiivisia siis..?
Shimano Catana 210/10-30 + Shimano Hyperloop 2500 (Emännän setti)
0.19mm Savage Gear HD4: Sama arvio kuin ylempänä, vain hieman vahvempana versiona. On saanut kehuja myös setin varsinaiselta käyttäjältä.
Milo Deimos Carp 360/3.5lbs + Okuma Hexana 40 (Täkyonki)
0.35mm Trabucco Tournament Tough: Tätä en ole vielä päässyt testailemaan, mutta eiköhän aika vielä tule. Kokeeksi ostin joten lopputulos selviää myöhemmin. Pitäisi ostaa myös jokin 0.25mm siima kevyempään täky/petokalaongintaan, luulen kääntyväni joko Sufixiin tai johonkin Berkleyn Trileneen...