Lemppari kenttä

Started by Ville, June 18, 2002, 20:29:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nii, mikä on lempi kenttäsi ???

Itellä Ruuhujärvi. ;D

UL_Tommi

mä en varmaa ees muista mitä siellä olikaan,no heitetään vaikka se missä on sitä kivikkoa siellä vasemmas alareunassa keskellä saari...en muista ku en oo pelannu PITKÄÄN aikaan

Antti

Kyllähän se ruuhijärvi on. Siellä on sitä kalaa kato.... ;)

Anonymous

Mä en kanssa muista yhtään noiden nimiä !

Mutta mä tarkotan samaa kun ul_Tommi !!  :D

Anonymous

öö...?

Tarkotako savilahtea ?

jaa, kukahan täällä on kännissä ?  ???

samuli

savilahti on lemppari ku sielt tulee niin hiton isoi lahnoi
by samuli

Masa

Nii!! Ja yks mikä on kauheen suosittua, on noi valmiit suikaleet....  :o  8)
Luulisin...

Kyllä Savilahtikin "lempi kenttiini" kuuluu, tuleehan sieltä isoa lahnaa. :D

Salmo

Joku kenttä-editori olisi siisti! ;D

Minnow_spoon

Olen Salmon kanssa samaa mieltä. Mutta olisihan siinä omat haittansa... Tunnelma kärsii jos tekee kentän missä on kalaa niin paljon että kalaa tulee 5 sekunnin välein. Ja sitten kun sinne puttaa niin isoja kaloja niin ennätyslista olisi aika turha. Vaikka saattaísihan noi kaikki "huonot puolet" estää tai jotain.

Noo mut Ruuhijärvi on paras!  :P
-=Minnow=-

UL_Tommi

no tiiät varmaan salmo miks ei sitä tuu,ainakaan yleiseen levitykseen,saat lisää tietää myöhemmin  ;D
tai no en tiiä et onko se inside juttu vai ei mut emmä kerro kuitenkaan nyt ettei mee sit yllätys pilalle tms........no joo saat tietää sit joskus,

Minnow_spoon

Vai että ul_tommi on tietävinään?? No enhän mä tiiä tiiäxää... mut jos mä tietäsin niin mä härnäisin ihan samalla tavalla!  :) :) :)
-=Minnow=-

QuoteJoku kenttä-editori olisi siisti! ;D

Ne oli tehny sellaisen, mutta pelistä oli mennyt mielenkiinto sen jälkeen, joten sitä ei laitettu sitten "julkiseen" käyttöön. 8)

Salmo

Aijaa...

No 2 versiota odotellaan. :) Lempi kenttää en osaa sanoa, mutta kyllä Savilahti, Ruuhijärvi ihan kivoja on...eipä tule paljon pelattua...

UL_Tommi

minnow spoon,eihän sillä oo paljoo väliä tiiänkö mää vai en,voin kertoa että tiiän aika paljon tulevista projekteista yms. mutta ei tästä aiheesta sen enempää.

Mikko_-Procyon-

Järvieditorista...

Sitä ei todellakaan olla julkaisemassa yleiseen käyttöön. Sen osalta tulevaisuus on kuitenkin osittain avonainen. LUULTAVASTI pilkki 1 menettää kiinnostusta kakkosen julkaisemisen jälkeen. Siinä vaiheessa saattaa olla mahdollista, että järvieditorikin päästetään liikenteeseen. Jonkinlainen kontrolli pitäisi kuitenkin pystyä säilyttämään, että listat eivät "koskaan" menettäisi uskottavuuttansa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Toimitus

Lemppari kentät ovat ehdottomasti Savilahti ja Lehmilampi, edellämainitussa järjestyksessä. Savilahdesta saa nostaa hyvän syönnin sattuessa todella isoa lahnaa, kun vain laskee ja nostaa samantien. Vasemmassa yläkulmassa olevan ojan suu on ihan ykkösmesta!
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

bellaht

no ruuhijärvi ja lehmilampi lehmilammesta saa ainakin mukavan kokoisia pasureita

Anonymous

UL_Tommi

peelo,et viittis ottaa noit hymiöit pois,käy vähän ärsyttämään

Anonymous

;D ;D ruuhijärvestä tulee siikaa ja kirjolohta siitä alalipun vierestä
ni se se onki hyvä paikka

Hiitu

Lemppari kenttiä on kaksi, Ruuhus ja Meri. ;D

Masa

Kato!! mehän ollaan saatu naisiakin paikalle... :D ;)
Luulisin...

Hiitu

Aivan, minä olenkin sellainen kalastaja nainen joka tykkää käydä pilkillä, mökillä haukia jahtaamassa ja  kerran vuodessa Lapin jokia koluamassa  ;D

Kalaboi

hehe Se on Ruuhijärvi,haukimonttu,meri,ryhäjoki,sähkölinja,pihtisalmi,haukilahti ja ruippo !

Salmo

Sitä saa "naisnäkökulmaa" kalastuskeskusteluille! ;)

Masa

QuoteAivan, minä olenkin sellainen kalastaja nainen joka tykkää käydä pilkillä, mökillä haukia jahtaamassa ja  kerran vuodessa Lapin jokia koluamassa  ;D

Tollaset o aika harvinaisii... ;)
Luulisin...

Paagi

Ruuhijärvi, Lehmilampi, Kivijoki ja Ryhäjoki ovat parhaita.

Anonymous

8)Savilahden lahnat on mukavia eli savilahti ;D

Minnow_spoon

Niin on se tosiaan kiva saada vähän naisnäkökantaa näihin asiohin.  :)
-=Minnow=-