Chat

Author Topic: Rapala skitter pop!  (Read 4578 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FishOn

• View Profile
    • Email
Rapala skitter pop!
« on: September 28, 2006, 22:03:37 »
Luulin tehneeni jo tästä aihetta, mutta se kai sitten hävisi jotenkin, en tiedä.. Moderaattorit poistakoot tämän jos tämä osoittautuu "ylimääräiseksi" :-D  mutta asiaan: Onko siis kenelläkään kokemuksia ko. vaapusta? Mitä kalalajia sillä saa parhaiten ja missä sitä olisi paras käyttää (joella, koskissa, merellä...)? Vaikuttaako uistimen värityksessä muu kuin vatsapuoli? Siinäpä nyt muutama kysymys nyt alkuun. Toivottavasti vastauksiakin löytyy! :-)

Tosimies

• Guest
Vs: Rapala skitter pop!
« Reply #1 on: September 29, 2006, 17:31:35 »
Kuulemma tulee ahvenia hyvin..

Tietääks joku mistä niitä sais ostettua ku kalastuskauppoja oon kierrelly ja ehtinny mut ei löydy :?

Professor

• Guest
« Reply #2 on: October 01, 2006, 10:26:07 »
Ostin ite Kotkan Salakalasta skitter popin ,mutta sil ei oo oikein tullu kalaa. :-D
Se on 9cm painaa ,jotain 14g
Pitäis kans ostaa 5cm 7g :-)

jaska74

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: October 01, 2006, 11:04:14 »
Kuulemma tulee ahvenia hyvin..

Tietääks joku mistä niitä sais ostettua ku kalastuskauppoja oon kierrelly ja ehtinny mut ei löydy :?

ainakin netistä tilaamalla
http://www.healfishing.com/kauppa/products.php?g1=e9b4d0&g2=32f83c&PHPSESSID=c2a853cc66b18f222327eccd79ee5214

Professor

• Guest
« Reply #4 on: November 02, 2006, 19:55:46 »
Se pienin vaappu (5cm 7g) olis varmaan hyvä taimen koskilla.
Jossain lehdessä oli ,että 7cm olis hyvä ahvenen ja taimenen heittokalastukseen.
Aion ostaa kyllä 5cm ja 7cm Skitterin ,mikä olis hyvä väri? Itse oon miettinyt S,F ja SB
Mun 9cm 14g Skitteri on väri FT
http://www.normark.fi/tuotekuvat/skitterpop_c.jpg
« Last Edit: November 05, 2006, 12:52:26 by Professor »

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #5 on: November 02, 2006, 20:09:37 »
Kaikki ketkä ovat kiinnostuneita poppauksesta, lukekoot Erä 5/2005, sekä nyt eilen ilmestynyt Erä.
Tässä uusimmassa lehdessä olikin juttua talvisen taimenen pintakalastuksesta, erityisesti poppereilla.

[Vision]

• View Profile
« Reply #6 on: November 02, 2006, 20:15:13 »
Niin tosiaan pitäisi kokeilla tota taimenen talvi pintakalastusta vaikka vähän hullulta kuulostaa :lol:
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Professor

• Guest
« Reply #7 on: November 03, 2006, 16:52:32 »
Mikä väri olis hyvä? Onko kokemusta?

Tosimies

• Guest
« Reply #8 on: November 03, 2006, 18:26:10 »
Niin tosiaan pitäisi kokeilla tota taimenen talvi pintakalastusta vaikka vähän hullulta kuulostaa :lol:

uusimmassa erä-lehessä juttua...

[Vision]

• View Profile
« Reply #9 on: November 05, 2006, 10:09:43 »
Juu tiedän.Ja siitä väristä niin ihan luonnon väriset popperit "kuulemma" kelpaa hyvin.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Walde

• Iankaikkinen!
    • MSN Messenger - v.ryoso@gmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #10 on: November 12, 2006, 15:07:49 »
I'm back

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen.

Juu eli Skitter popin omistin vaan en enää kun puun kautta lens jokeen, Mitään sillä en saanut joten kokemukset olivat melko huonot. Viime kesänä olis kyl tehny miel kokeilla popperia kun hauet napsi salakoita ja muita pikkukaloja aivan rannassa. Harmikseni olin vain juuri hävittänyt tämän kappaleeni  :oops:

center>