Chat

Author Topic: Kuhaa Konnevedeltä?  (Read 5976 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Professor

• Guest
Kuhaa Konnevedeltä?
« on: October 15, 2006, 11:40:18 »
Järvi on rautalammilla (savossa) järven nimi on Konnevesi (aika iso varmaan Suomen 10 isoimman järven listalla)
Syvin kohta järvessä on jotain 50m(aika syvä :-D)
Järvessä on haukee,ahventa,siikaa,taimenta,lohta,kuhaa ja pikkukaloja.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kysymys on minkä laisissa paikoissa kuhaa on?

edit: otsikkoa muokattu
« Last Edit: October 15, 2006, 21:37:24 by Kaivo »

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Kuhan kalstus järvestä
« Reply #1 on: October 15, 2006, 19:54:32 »
Lyhyesti syvissä. Tähän aikaan voi olla vaikee saada.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Delfin

• View Profile
    • Email
Vs: Kuhaa Konnevedeltä?
« Reply #2 on: October 19, 2006, 22:03:58 »
Kuhat on kyllä todella harvassa ainakin Etelä-Konnevedellä. Sattumakaloja tulee kyllä välillä, ja neonyleensä mukavan kokoisia. Konneveden syvin kohta on n.60metriä ja järvilohta järvessä ei ole.

rete55

• View Profile
« Reply #3 on: December 15, 2006, 13:13:50 »
Jos joku on kesällä saanut kuhaa konnevedeltä niin tänne voisi itsestään ilmoitella :wink:
Ei nyt mitään tarkkoja paikkoja tarvitse kertoa jos ei halua mut jotain pientä siitä onko sieltä mahdollisuus kesällä saada kuhaa?

Itse kesällä mökkeillessä käyn uistelemassa, mutta ei ole kuhia minun veneessä näkynyt, tosin en sitä kauheesti ole yrittänytkään, koska olen elänyt siinä tiedossa, että järvessä ei ole kuhaa.

rauli44

• MSN Messenger - rauli_aho@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #4 on: December 15, 2006, 19:01:11 »
Kyllähän konnevedellä kuhaa löytyy. voisko pistää Vinkkejä ja paikkoja.. hyviin kuhapaikkoihin :D
><((((º><º))))><

rete55

• View Profile
« Reply #5 on: December 15, 2006, 21:47:35 »
en minäkään vastaan laita jos joku jotain vinkkiä vois laittaa :wink:? Lähinnä pohjois puoli kiinnostaa.

Pesukarhu

• View Profile
« Reply #6 on: April 04, 2008, 23:34:13 »
oon tuolta saanu viime kesänä pari kuhaa reilu 600G ja neki sain ku olin pusikos ongenkans hiljaa liikkumatta...siin samalla sain luonnon lohiaki...ja asun aika lähel tätä rapakkoo

Piksu

• View Profile
« Reply #7 on: April 30, 2008, 15:40:01 »
Kuhaa löytyy sieltä syvänteiden lähltä yleensä syvänteen reunasta on napannut joskun pientä ja joskun isompaa yli kilosta...kannattaa käyttää viehreää usitinta ite sain kaikki kuhat "jesse" nimisellä kuha uistimella eikun uistinta vetämään  :-)

center>