Rialinna vs. Perhokolmio (Sidontasetti)

Started by Jussi_, October 17, 2006, 19:59:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaska74

mä ottasin ton ekan ihan vaan sen takia että penkillä on vuoden takuu
(onko tossa toisessa?)

Sir.Milo

Suosittelisin sellaista pakettia, jossa penkki on sellainen pöydän päällä seisova malli. Käytössä kätevämpi. Muistan nähneeni sellaisen paketin tyrskytaimenessa kesällä.

[Vision]

Enää yks semmonen on jälellä joensuun tyrskytaimenessa.Siis sidonta penkki
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Mikko_-Procyon-

Noi penkit molemmissa seteissä on aika heikot kyllä.. Mulla vois olla ylimääräisenä tollanen vastaava penkki, vois melkeen myydä pois joskus.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Jussi_

mieluiten aloittelu paketin ostan.. Vahvemmilla on tuo perhokolmion paketti. Jouluna nähdään varmaankin minkä pukki tuo :wink:

Hemulisoturi

Quote from: Jussi_ on October 22, 2006, 11:21:17
mieluiten aloittelu paketin ostan.. Vahvemmilla on tuo perhokolmion paketti. Jouluna nähdään varmaankin minkä pukki tuo :wink:
Eli siis Jussi_ saamassa tuota Perhokolmion settiä sunnuntaina. Kappas vaan. Itse olen saamassa samaisen setin myös joululahjaksi.  :-)
Mikko tuossa aikasemmin on vähän antanut viitteitä siihen, ettei penkki mikään huippuhyvä ole? Mutta varmasti alkuun pääsee?

Jussi_

Quote from: Hemulisoturi on December 22, 2006, 22:26:41
Quote from: Jussi_ on October 22, 2006, 11:21:17
Eli siis Jussi_ saamassa tuota Perhokolmion settiä sunnuntaina. Kappas vaan. Itse olen saamassa samaisen setin myös joululahjaksi.  :-)
Mikko tuossa aikasemmin on vähän antanut viitteitä siihen, ettei penkki mikään huippuhyvä ole? Mutta varmasti alkuun pääsee?
Hyvin epätodennäköistä. :| Ehkä joskus myöhemmin.

aapeli

Mul on itellä toi rialinnan sidontasetti!! Se on aivan PARAS!!!
Taasko tässä kävi näin...

RED BULL

Elikkäs olen pyytämässä joululahjaksi aloittelijan perhonsidontasettiä. tämä http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=3452 tai http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=771 tämä.Eli kumpi näistä kannattaa pyytää joululahjaksi.Ja kummassa on parempi penkki.

Juseli

Ota mielummin tuo "Aloittelijan perhonsidontasetti". Penkki näyttää paremmalta ja työkaluille on hieno salkku.
Ja vielä halvempikin on.

Hartzu

No ehdottomasti tuo  deluxe sidontapaketti. Sehän jo näyttääkin laadukkaammalta. Eikä sillä hinnalla varmaan ole väliä kun saat sen joululahjaksi.
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä"

hauki haukka

tietääkö kukaan saako noihin penkkeihin isoja koukkuja kiinni jos nii kuin isoja. tarvisin tiedon että pääsee kö noilla sitomaan 0/4 koon koukkuja