Kalamiehen paratiisit

Started by K.A.T.I.S.K.A, December 03, 2006, 18:43:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hemulisoturi

Herätän aiheen taas!
Eilen oli pitkästä aikaa hyvä jakso. Tuollaisia jaksoja enemmän!
Komeita harreja ja taimenia. Viimeinen rautukin oli upea.

ara_1

perhana en tiennyt,että se tuli  :| onko uusinta mahdollisesti tulossa?
Hauestaja ;)

jiiäm87

Joo oli kyllä hyvä jakso sinänsä, mutta välillä kyllä mietityttää tämä näiden herrojen kalojen käsittely. Tässäkin viimekertaisessa jaksossa muutama harri ainakin sai olla aika kauan veden ulottumattomissa, kun toinen innoissaan selittelee kaikkea mahdollista. Kalaahan ei tietenkään olisi voinut päästää aiemmin veteen vaan pakkohan se on pitää pitkän selityksen loppuun asti kädessä vaikka ei olisikaan sitä edes ottamassa ruokakalaksi.
yaRR!

Qkkeli

Hyvä jaksa taas pitkästä aikaa näiltä veikeiltä ruotsalaiskavereilta. Komeita, yli kilon harreja saivat lusikoilla ja perhoilla. Se hirvi oli myös aika veikeä, ei meiän perän hirvet kyllä jää norkoilemaan viereen.. ;)
Ja ei niitä harrejakaan loppupeleissä niin kauaa roikoteltu, siinäkin omasta mielestäni kaverit ovat vähän petranneet otteitaan.

Miquel

Joo kyllä hyvä ohjelma on. Huomennahan ne narraa sinimarliineja ja ahvenia.
Taimenta väsyttämään!

Perho95

Kattonu oon ainakun kerkeen. Nimeä en tiie mut ohjelma kokonaisuuessaan on musta hyvä.  :mrgreen:
Kalamies on erimies! :-D

Hemulisoturi

Oliko eilen ko. ohjelmaa? Olin itse kalassa juuri silloin kun ohjelma mahdollisesti näytettiin.
Jos oli niin oliko millainen ohjelma?

H.a.u.k.i

No viime jaksossa olivat isoa taimenta ja harjusta kalastamassa!
Käväisivät myös perhokalastuksen MM-kisoissa...
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

ara_1

oli muuten hyvä jakso! :lol:
Hauestaja ;)

Rambo-Jonne

Jotenkin en tykkää siitä ohjelmasta, menee vähän yli, että pitää joka kalaa pussata jne.
Kyllähän sitä on mukava katsoa, mutta toisaalta se vähän ketuttaa että jää itsellä haaveeksi päästä semmosille paikoille...