Chat

Author Topic: isot kudulla olevat hauet  (Read 13214 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pescador

• He. Vahinko.
    • MSN Messenger - salmon6@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
Vs: isot kudulla olevat hauet
« Reply #30 on: March 01, 2007, 14:44:28 »
Ihan mukava uistin :-o.Mää muuten oon nähäny semmosen 50 senttisen uistimen muuallaki ko tuolla :wink: :-D

Tuoski

• View Profile
« Reply #31 on: March 01, 2007, 15:29:42 »
No ohhoh!  :-o

« Reply #32 on: March 01, 2007, 19:19:02 »
Vertailukohtana kasa vieheitä joita en ole käyttänyt vuosiin.
!!! Miks ihmeessä??? Noihan on iha älyttömiä haukikoneita! Varsinki silmään pistää noi Tiikerinväriset suspit!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

KYMPPIKERHO

• View Profile
« Reply #33 on: March 01, 2007, 19:56:17 »
Vertailukohtana kasa vieheitä joita en ole käyttänyt vuosiin.
!!! Miks ihmeessä??? Noihan on iha älyttömiä haukikoneita! Varsinki silmään pistää noi Tiikerinväriset suspit!

Tavoittelen vain sitä suurta. Tavoite täytetty kun 20kg hauki on käynyt veneessä. Toki se iso voi napata pieneenkin mutta itse uskon että isolle isoa näin pääsääntöisesti. Mikään ei ole niin turhauttavaa sitä suurta hakevalle kuin se että niitä kilon pulikoita pyristelee siiman päässä ihan riesaksi asti. Ja olen siirtymässä pikkuhiljaa kokonaan pelkästään uisteluhommiin. Se on vain mielestäni mielekkäämpää.

Ps. Voin luopua koko setistä kerralla mitkä näkyvät pakissa jos joku tekee asiallisen tarjouksen.
On matalan ja alhaisen mielen merkki kun tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei.

JereJ

• View Profile
« Reply #34 on: June 11, 2008, 00:15:12 »
Rapala Giant Lure; http://www.normark.fi/index.php?cid=291&page=12&pid=604

Taitaapi vaan olla niin, että on koriste. Ei taida ainakaan mun virveli kestää, jos tommoset heittäis. Ei taida olla ees pahemmin kaloja, jotka tohon käy kiinni :D.

Tosiaan, sitä on myyty prismoissa (Lahdessa ei oo näkyny tänä vuonna) kuten 'kala on aina kala' jo kertokii.

center>