Chat

Author Topic: Näin lisäät viestiisi kuvan + teet avataren  (Read 64770 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jugga

• View Profile
Vs: Näin lisäät viestiisi kuvan + teet avataren
« Reply #30 on: December 23, 2007, 23:31:05 »
itse käytän softa pohjaista ohjelmaa screenshottejen ottamisessa
Esimerkiksi screenhuntterissa voi itse määrittää näppäin yhdistelmän ja kansion mihin se kuvat laittaa ja onko kuva muodossa gif, jpeg tai bitmap

Tonza1990

• Ahven!!:-D
    • View Profile
    • Email
« Reply #31 on: December 25, 2007, 02:17:26 »
MäXä

Tonza1990

• Ahven!!:-D
    • View Profile
    • Email
« Reply #32 on: December 25, 2007, 02:21:20 »

MäXä

justiina

• View Profile
« Reply #33 on: March 21, 2008, 09:52:57 »
Hei
Yritän testata osaanko tuollaista,kun me naiset ollaan yleensä niin fiksuja !!! :-D

justiina

• View Profile
« Reply #34 on: March 21, 2008, 10:12:42 »
Ihanaa se onnistui!!!!Näin se vanha-akkakin oppii....Se kuva oli vain testi...Ja niin se pienennys vielä.... :?

.Ville

• Iijoen karate kid
    • View Profile
    • Email
« Reply #35 on: March 24, 2008, 19:52:59 »
<---toimii!  :-D
« Last Edit: April 15, 2008, 21:37:52 by ruma särki »
<><

Sakkeus

• View Profile
Vs: Avataren (keskustelukuvakkeen) teko
« Reply #36 on: March 24, 2008, 20:10:05 »
en saa avataria mun profiiliin tietokoneelta?!  :? mikä mättää

Oletko lukenut tämän topicin?? Jo välttävällä lukutaidolla olisit jo liittänyt kuvan profiiliisi!

Asiaan...Koneeltasi et voi suoraan liittää kuvia viesteihin/profiiliin! Sinun tulee "hostata" kuva esim ImageShackilla! Sivulla 1 aiheesta lisää...

Keskustelukuvakkeen (avataren) saat tehtyä ImageShackilla, pitkälti samaan tapaan kuin liittäisit viestiisi kuvan.

Avataren teko poikkeaa edellisistä ohjeista seuraavasti:

– Kohta 2: Laita rasti ruutuun kohdassa "resize image?". Kuvakooksi valitaan nyt 75 x 100 (avatar).

– Kohta 4: Kopioi osoiterivi kohdasta "Direct link to image".

– Kohta 5: Mene Kalassa.nettiin ja oman profiilisi muokkaukseen, siellä kohtaan "Profiilin ulkoasu". Laita rasti kohtaan "Minulla on oma kuva" ja liitä siihen kopioimasi osoiterivi. Klikkaa lopuksi "Muuta profiilia".

Kuvan pitäisi nyt näkyä profiilissasi ja kaikissa foorumille lähettämissäsi viesteissä.
Ei se ota jos ei annakkaan!

KitkanViisas

• Pieni ja limainen
  • Sano muikku!
    • View Profile
« Reply #37 on: May 14, 2008, 18:52:00 »
Tämä on tosi hyvä paikka lisätä kuvia. Se on helppo ja kätevä. Sinne saa kuvat ja videot

SUOSITTELEN :-D

http://photobucket.com/  

janne91

• no sattuipa sopivasti..
    • View Profile
    • Email
« Reply #38 on: June 15, 2008, 06:16:36 »
kiitos paljon ohjeista sinulle! nyt selkisi asiat täysin tästä jutusta  :-)

Eetu93

• View Profile
    • Email
« Reply #39 on: June 22, 2008, 19:20:33 »
Pakko sanoa! Kun haluatte kuvat muiden nähtäviksi niin laittakaa niistä linkki, ÄLKÄÄ KOKO KUVAA! Kun yrittää selata foorumia pätkii ihan mahottomasti kun hidas netti yrittää

ladata viittä näytön kokoista kuvaa yhtä aikaa. JA, sitten kun laitatte niitä linkkejä kuviinne, niin laittakaa vähän infoa millainen kuva oikein on. Eli kun lukee ennätys kaloista ja

joku on laittanut linkin 1839g kirrestään. Menee aikaa ihan hukkaan kun yrittää ladata noin turhan päiväistä kuvaa! Älkää pitäkö minua pahana ihmisenä tämän saarnan takia,

pännii vaan niin mahottomasti.

leijonanmieli

• View Profile
« Reply #40 on: June 22, 2008, 19:32:15 »
Pakko sanoa! Kun haluatte kuvat muiden nähtäviksi niin laittakaa niistä linkki, ÄLKÄÄ KOKO KUVAA! Kun yrittää selata foorumia pätkii ihan mahottomasti kun hidas netti yrittää

ladata viittä näytön kokoista kuvaa yhtä aikaa. JA, sitten kun laitatte niitä linkkejä kuviinne, niin laittakaa vähän infoa millainen kuva oikein on. Eli kun lukee ennätys kaloista ja

joku on laittanut linkin 1839g kirrestään. Menee aikaa ihan hukkaan kun yrittää ladata noin turhan päiväistä kuvaa! Älkää pitäkö minua pahana ihmisenä tämän saarnan takia,

pännii vaan niin mahottomasti.

tai sitte meet ja laitat asetukset niin ettei se avaa niitä kuvia.. eli hitaan netti yhteyden asetukset.. itse mielummin katson kuvat postattuna kun linkkien takaa..
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku"

Panze

• View Profile
« Reply #41 on: January 05, 2009, 15:31:56 »
Vilkaseppas ensimmäistä sivua, siellä lukee justiinsa tuo --->

Keskustelukuvakkeen (avataren) saat tehtyä ImageShackilla, pitkälti samaan tapaan kuin liittäisit viestiisi kuvan.

Avataren teko poikkeaa edellisistä ohjeista seuraavasti:

– Kohta 2: Laita rasti ruutuun kohdassa "resize image?". Kuvakooksi valitaan nyt 75 x 100 (avatar).

– Kohta 4: Kopioi osoiterivi kohdasta "Direct link to image".

– Kohta 5: Mene Kalassa.nettiin ja oman profiilisi muokkaukseen, siellä kohtaan "Profiilin ulkoasu". Laita rasti kohtaan "Minulla on oma kuva" ja liitä siihen kopioimasi osoiterivi. Klikkaa lopuksi "Muuta profiilia".

Kuvan pitäisi nyt näkyä profiilissasi ja kaikissa foorumille lähettämissäsi viesteissä.

Ps. Kannattaa etsiä ennen kuin kysyy, se on ihan perus sääntönä. Tuo ylempänä kopioidun tekstin voit löytää juuri tältä samaiselta sivulta hieman ylempää, kun vaan kehtaat vähän nähdä vaivaa. Noh, ensi kerralla viisaampana...:wink:
« Last Edit: January 05, 2009, 15:42:52 by Panze »
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

simosalakka

• Guest
« Reply #42 on: January 05, 2009, 15:47:58 »
Ja en mä nää siellä sitä "Direct link to image", ku mä nään vaan ne hotlink for forums hommat.
Klikkaa siitä missä lukee "+ Show Advanced Linking". Sitten saat näkymään sen "Direct link to image"- kohdan.

center>