Chat

Author Topic: Jaxon-vieheet  (Read 3425 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
Jaxon-vieheet
« on: February 19, 2007, 22:29:00 »
Löytyykös testinkejä puolalaisen Jaxon-merkkisen uistinvalmistajan tuotteista? Erä-lehti sai pikku-Feroxilla taimenta. Minulla noita Jaxoneita on 5 kpl, sain meinaan TET-palkaksi Kalastusvälineestä viisi vapaavalintaista Jaxonia.

Ne ovat seuraavat:
Panda on erinomainen ahvenvaappu, ja miksei kirjolohi- tai taimenviehekin, kokokin on sopiva; 4,5 cm. Sen väri on mulla kullanruskea selkä ja oranssi maha, kyseinen vehje ui syvässä.

Sitten on popperi, särkivärinen. Vaikuttaisi kelvolliselta vieheeltä, mutta tämä yksilö on uppoava. En ole vielä kokeillut.

Punapäinen pienehkö ja uppoava jerkki, en ole ehtinyt vielä kokeilla. Vaikuttaisi hyvältä.

Vihreäselkäinen, valkovatsainen mustilla raidoilla varustettu Ferox, kokoa löytyy jotain 8cm, uitettu kerran, tuli sillä reissun ainoa hauki. Ui parissa metrissä.

Ruskea-musta lusikka, jossa hologrammikiiltelyä. Ei vielä testattu muuta kuin uinti. Ui kyllä.

Ai niin, vielä on yksi lippa. En muista oliko siinä nyt täpliä vai raitoja. Ihan pelittävän näköinen.

Mutta kuitenkin, kokemuksia/kymysyksiä? Ei se ole kirjotusvirhe..
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Jaxon-vieheet
« Reply #1 on: February 20, 2007, 22:46:27 »
No, onko vieras merkki? Kyllä jollain täytyy löytyä!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

suspi

• View Profile
« Reply #2 on: February 20, 2007, 22:57:00 »
Mulla enemmänki kokemuksia Jaxonin 3cm pituisista minivaapuista. Tais olla mallia orginal.
Pienen koukunvaihtamisoperaation jouduin niihin tekemään, ku tahto vääntyä vähän turhan helposti alkuperäiset todella surkeankokoiset koukut. Vatsakoukun koko suureni selvästi ja takakoukun poistin kokonaan. Viimekesänä tuli soudettua noita veneen perässä ja hyvinhän ne ahventa ja pientä haukea antoivat. Uintiliike pientä tirinää, mutta kyllä se kaloille maistui.
Jaxonilla on myöskin tuo minijerkki, joka vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta. Täytyy hankkia pakkiin kevääksi.

ShadowDust

• View Profile
« Reply #3 on: February 21, 2007, 01:14:27 »
Merkki on aivan vieras, tähän mennessä en ollut kuullutkaan asiasta.
Mutta löysin sivuston missä oli jaxon, vapoja, keloja, syöttejä ja muitakin tuotteita.
Katselin hieman kyseisiä vieheitä ja vaikuttavat näin minun silmääni laadukkailta, värivalikoimat on enemmän "maan" läheisiä, eli perus värit löytyy ainakin.

http://katalog2007.jaxon.pl/Catalog.aspx?IdHosta=73&idAlbumu=170

Tuolta sivulta, selaaminen on hieman hankalaa koska ei ymmärrä kieltä mutta sieltä clickailemalla löysin syöttejä.
Voisin kuvitella että laatu on ihan rapalan ja muiden tunnettujen syöttejen tasoa.
Syöttejä näyttää löytyvän laidasta laitaan, itse asiassa alkoi kiinnostamaan jotkut noista syöteistä.

pumpkinca

• View Profile
« Reply #4 on: March 03, 2007, 11:20:33 »
Tajuttoman hyviä vaappuja ahvenelle.Tarkoitan noita 3-5cm särkiväritteisiä vaappuja.Viime kesänä ehdoton luottopeli soutamalla vedettäessä..

center>