Easter egg Propilkki 1:ssä..

Started by Mikko_-Procyon-, March 09, 2007, 13:09:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikko_-Procyon-

Noniin.. Nyt alkaa tuon pelin "kulta-ajoista" olla jo sen verran aikaa, että paljastetaan yksi piilotettu easter egg, jota ilmeisesti ei ole kovinkaan moni vielä keksinyt, vaikka olen koittanut vihjailla siitä useinkin.

Eli:  Ottakaa kisaksi "Kuluntalahti" ja menkää sinne oikeaan ylänurkkaan ja kokeilkaa kairata kaivoon (siis kaivoon, tällä ei ole mitään tekemistä moderaattori-Kaivon kanssa).  :wink:
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

miseboy

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Tosimies

Onkse joku latasu järvi, ku ei mulla ainakaa löydy "kuluntalahtea"?

miseboy

miseboy

klikkasin sitä nii se okko ei menny ainne

Tosimies

Klikkaa tarkasti siihen kaivosta näkyvään veteen.

Hoohoo, Mikko. Äijä harrastannu vähä omavaltasta istuttamista  :-D
Oks tollasia enemmänki tässä pelissä?

Mikko_-Procyon-

Quote from: Tosimies on March 09, 2007, 13:41:38
Klikkaa tarkasti siihen kaivosta näkyvään veteen.

Hoohoo, Mikko. Äijä harrastannu vähä omavaltasta istuttamista  :-D
Oks tollasia enemmänki tässä pelissä?

Ei ihan noin "selviä", mutta on siellä pari jänskää "ennätyskalaa" Matojoen hauen lisäksi mahdollista saada, jos vain tietää mistä ja miten. Niistäkin olen vihjaillut useasti ;) Niissä tosin on ominaista se, että kalat liikkuvat, eikä niitä pääse aina yrittämään samasta kohtaa.

Tosimies

Tiiän et siellä merellä on joku iso mutku tietäs mikä  :-)

miseboy

kävin siellä sain kaks haukea ja yhen kiiskn ka kaks affenta

Mikko_-Procyon-

Quote from: miseboy on March 09, 2007, 13:55:12

En usko tuota. Ahvenia sieltä ei ole mahdollista saada.

Progamer

Kiiskiä ja haukia tuli, 2 kpl molempia. Hauska paikka kyllä :roll:

Tosimies

mäk isain 2 haukea ja 3 kiiskeä  :-P  Jauet oli aika pieniä sellasia 270rammasia.

esal

Quotemutta on siellä pari jänskää "ennätyskalaa" Matojoen hauen lisäksi mahdollista saada, jos vain tietää mistä ja miten. Niistäkin olen vihjaillut useasti

Pitää selata kaikki siun viestit läpi.. 3191..

miseboy

Quote from: Mikko_-Procyon- on March 09, 2007, 14:01:23
Quote from: miseboy on March 09, 2007, 13:55:12

En usko tuota. Ahvenia sieltä ei ole mahdollista saada.
joo en saanu affenia ko en viittiny paljastaa ko tuli nii vähän saalista .D

Tosimies

Uskokaa tai älkää, muta sintti-akka mäni äske sinne kaivolle pilkille!  :-D
Mä olin ensin pilkkiny siellä kaivossa 2 haukea ylös ja sitte häpyny ni sintti-akka mäni sinne 2 sekunniks ja tuli pois.

Hemulisoturi

Heh. Tulihan sieltä yksi hauki ja viisi kiiskeä viisi minuuttisella.

esal

Otin tuon harjoituksen ja pilkin siinä kaivossa. Tuloksena oli yksi 250 g hauki ja 41 kiiskeä! Suurin kiiski taisi olla 35 g.

Oletteko saaneet kaivosta mitään sillä tasapainolla? Käytin sitä varmaan 10 minuuttia, mutta ei tullut mitään.

Minäkin haluaisin tietää, että onko näitä easter eggejä enemmänkin Propilkki 1:ssä?

Tuomas1

Minä taas haluaisin tietää onko niitä ProPilkki 2:ssa?  :wink:

Yuz

Yksi 260g hauki ja 20g kiiskejä 2kpl. Hauki pystyllä, kiisket morrilla!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Fiskare

Quote from: Tuomas1 on March 11, 2007, 14:30:19
Minäkin olisin enemmän kiinnostunut siitä.
:-D

esal

Siitä kaivosta ei tosiaan taida tulla tasurilla mitään.. :|

Mikko_-Procyon-

Quote from: Tuomas1 on March 11, 2007, 14:30:19

Jaa. Eipä ole vielä oikeastaan mitään erikoista.. Vielä. Jotain pientä ollaan suunniteltu ;)

oksu

Minä sain kaivosta noin 250g hauen ja pari kiiskeä.Olis kyllä mukava tietää lisää samanlaisia paikkoja :-D

Tosimies

Ettei vaan olis Revontuli Pilkissäkin noita ylläreitä. 3 kisaa putkeen ja siellä "majakka" paikalla iso vie pilkkiä koko ajan. Siellä keskellä ylhäällä. 5cm x 5cm alueella niitä pilkkejä viedään.

Pro Pilkkijä

Yksi tällainen, jonka varmasti melkein kaikki tietää, mutta sanonpahan vain varmuuden vuoksi, että se ukko kairaa nopeammin jos pyöritätte hiirtä samalla. Toimii siis vain Propilkki 1:ssä.

Tosimies

Quote from: Pro Pilkkijä on August 19, 2007, 12:35:49
Yksi tällainen, jonka varmasti melkein kaikki tietää, mutta sanonpahan vain varmuuden vuoksi, että se ukko kairaa nopeammin jos pyöritätte hiirtä samalla. Toimii siis vain Propilkki 1:ssä.

Lukee pelin ohjeissa  :-D

Pro Pilkkijä

Himopilkkijä89

Oli pakko heti koittaa Kuluntalahden kaivosta ja nousihan sieltä 275g hauki ja vajaa 10 kiiskiä.

Saako sieltä isompiakin kuin alle 300g haukia?
Entä onko muuta kuin haukea ja kiiskiä?

iso <><

joo kokeilin sitä kaivoa ja saalis oli hauki 250g ja pari hassua kiiskiä HEHE :-D hauska paikka
Anna miehelle kala mies on tyytyväinen lopunpäivää.
Opeta mies kalastamaan hän on tyytyväinen lopun elämäänsä.