Minä en ole kokeillut pihlajanmarjaa syöttinä, enkä luultavasti kokeile. En kokeile sen takia, koska miksi pitäisi kokeilla erikoisia syöttejä, koska tietää että tavallisillakin syöteillä saa kalaa. Tässä nämä mitkä kuuluvat minun tavallisiin:
Madot: Matoja käytän pääasiassa pystäreissä kärpäsentoukkien kanssa, ja yleensä tuolla "taktiikalla" tuleekin isoimmat ahvenet.
Kärpäsentoukat: Kärpäsentoukkia käytän yleensä morreissa ilman muita syöttejä. Olen saanut sekalaisesti ahventa, särkeä ja kiiskeä.
Surviaiset: Surviaisten osalta homma on minulla sama kuin kärpäsentoukkien. Ei mitään muuta syöttiä sekaan. Kalakantakin on ihan sama.
Ennen pilkkireissua mietin paikkaa mihkä menen. Jos se on meri, niin en pakolla ota kuin matoja. Jos se on järvi, niin otan matoja ja kärpäsentoukkia.
Surviaisia käytän harvemmin. Jos surviaisia otan, niin otan myös matoja ja kärpäsentoukkia.
Harvemmin käytän: Käytän harvemmin erilaisia tahnoja, "taikinapalloja" ja makkaranpaloja. Ja siis noita pihlajanmarjoja en ole käyttänytkään.
Mutta voihan se niinkin olla että tuo pihlajanmarja on aivan lyömätön syötti kaloille. Mutta itse käytän kumminkin tavallisia syöttejä.