Vaikeustasot turnauksessa

Started by Mice, April 05, 2007, 19:33:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Parker

Kyl harmittaa ku tulin vaikeella toiseksi. :cry: Ja kuinka ollakkaan cupin pilasi rautupuro ja saarijärvi (prkl)
Pullaa!

Zupo

Helppo mäni heti keskivaikeaa 10 kertaa. Vaikea tämmöselle n00b pilkkijälle mahoton

rainiemi

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on May 11, 2007, 15:06:11
Quote from: rainiemi on May 10, 2007, 18:42:53
Mäkin kerran seurasin Jannee mustalammelta ja päädyin sinne ylemmän joen suuhun. No sieltä tuli eka semmosta pientä ahventa (100g - 200g) mutta varmaan ihan viimesellä minuutilla rapsahtikin yllätyksekseni pieni hauki (tais olla jotain lähelle 500g) Ja kyseessä oli keskivaikea cup  :wink:
Millä pilkillä sait noita?
No tosta paikasta suunnilleen ja tolla perus pilkillä eli kuparipystyllä ja punasella toukalle:

rainiemi

Hö... Toi vaikee on ihan mahdoton ja rupee jo jurppiin  :evil: Ku luulee että jossain kisassa saa jonkun hyvän tuloksen niin sit ei välttämättä kuitenkaan saa yhtään pistettä XD Itsellä kävi noin paitsi että muutama piste irtosi niemisjärvellä XD Vedin päälle kilon kirren ja sit vielä yli 300 gramman siian ja tälläiselle noob pelaajalle se oli jo sutkoht hyvä tulos mutta sijoituin kuteskin viidenneks tai kuudenneks kai... Sain kuitenkin siis 2 pistettä.

deeris

läpäisin keskivaikean tason pisteellä 37,olkkonen oli toisena ja happo kolmantena.

deeris

eiks ollu paras tulos?  :-D

rainiemi

Niin tarkottaako cup kisoissa se +1 (esim. jos tulet ykköseksi niin voit saada 10 tai 10+1 pistettä)piste sitä että olet saanut suurimman kalan (tai joku muu on saanut)? Olen aika varma että tarkoittaa mutta haluan vielä varmistua.

Miquel

Quote from: rainiemi on May 14, 2007, 18:29:12
Niin tarkottaako cup kisoissa se +1 (esim. jos tulet ykköseksi niin voit saada 10 tai 10+1 pistettä)piste sitä että olet saanut suurimman kalan (tai joku muu on saanut)? Olen aika varma että tarkoittaa mutta haluan vielä varmistua.
Kyllä tarkoittaa  :wink:.
Taimenta väsyttämään!

pilkkiäijä

Nyt keski-vaikea taso läpi 65 pisteellä. Seuraavalla oli jotain 32 pistettä.
Olen kalastelijapoika!

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: pilkkiäijä on May 15, 2007, 14:33:02
Nyt keski-vaikea taso läpi 65 pisteellä. Seuraavalla oli jotain 32 pistettä.
Onneksi olkoon!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Nismox

Joo-o....aikalailla rupee toi vaikee taso oleen VAIKEE....varmaan 50 kisaa 30min turnauksia ja paras sijoitus neljäs=)...rupee menee maku...mutta prkl periksi en anna...vielä ne happo ja olkkonenki kohtaa voittajas.

TukkaTapani

Jo vain. Vaikea on tosissaan vaikea. Itse olen pelannut muutamia kertoja vaikean läpi. Paras sijoitus on viides ja muilla kerroilla olen ollut kuudes. Eroa voittajaan on ollut reilusti ja turnauksen voittaminen kyllä tuntuu mahdottomalle. Onkohan kukaan vielä voittanut vaikeaa turnausta?

Parker

Pullaa!

TukkaTapani

Olet voittanut viisi kertaa vaikean turnauksen ? Vai oletko voittanut yksittäisen kilpailun viisi kertaa ?

Parker

Quote from: Eikku on May 19, 2007, 00:09:51
Minä olen viisi kertaa voittanut.mutta en sillä että olisin niin "hyvä" vaan joskus tulee yllätyskaloja mitä ihmeellisimmistä paikoista ja toisinaan taas ei niistä "varmoista" paikoistakaan vaikka mitä tekisit. Ja niitä todisteita ei tule kun en vaan osaa liittää niitä kuvia vaikka kuinka yritän ! Sori vaan että olen niin tyhmä.
Onko tuo nyt ees rehellistä tekstiä?
Pullaa!

Parker

Pullaa!

Miquel

Onnittelut vaikeaa tasoa ei pääse helposti läpi. Pelaan juuri vaikeaa tasoa ja olen ensimmäinen 35 pisteellä, kun kaksi kilpailua on jäljellä ja ne kummatkin ovat lehmilammella.
Taimenta väsyttämään!

Onnittelut Eikulle todella kovasta suorituksesta! Ite en vaan pääse ja on tullu yritettyäkin aika monta kertaa...

Molopääklaani

Hemulisoturi

No nyt täytyy kyllä sanoa, että on aika mahtava saavutus jos on päässyt vaikeimman turnauksen läpite jo useita kertoja. Taptap!!

Quote from: Hemulisoturi on May 20, 2007, 17:40:17
No nyt täytyy kyllä sanoa, että on aika mahtava saavutus jos on päässyt vaikeimman turnauksen läpite jo useita kertoja. Taptap!!
Näin on! Täällä varmasti on suurin osa niitä jotka ei ole päässyt kertaakaan vaikealla.

Molopääklaani

TukkaTapani

Näköjään vaikeankin turnauksen voi voittaa. Onneksi olkoon ! Taitaa tosiaan vaatia paljon harjoittelua ja asiaan paneutumista jos aikoo pärjätä. Jos voittoja on tullut useita, ei kysymys ole tuurista vaan taidosta. Vaikeimman tason voittajat ovat vielä aika harvassa, mutta toivottavasti joukko kasvaa tulevaisuudessa. Pitää vaan yrittää, jospa se siitä onnistuisi.

Miquel

Voi vietävä, kun liippas läheltä olin cupissa vaikealla tasolla 2.
Taimenta väsyttämään!

Rautuseppo

Helppo ekalla, Keskivaikea ensimmäinen yritys = 3 kisaa kalatta (onneksi olivat muutkin), viimeinen kisa ja 2 pistettä jäljessä kärkeä. Viimeisessä kisassa 1 piste kun johtaja jäi nollille. Seuraavasta pistesijasta jäin 9 grammaa!!! :D  huhhuh. Joskus on lähellä ;)  Sen huomasin että pilkkiä saa vaihtaa suhtellisen paljon, että löytää syöntivehkeen. Hyvin on pelin teko onnistunut tähän mennessä.

Quote from: KIRJOLOHIPILKKIJÄ on May 20, 2007, 19:30:08
Jäitkö montaki pistettä voittajasta? Varmaa ketuttaa... :-P

Molopääklaani

Miquel

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on May 22, 2007, 16:52:23
Quote from: KIRJOLOHIPILKKIJÄ on May 20, 2007, 19:30:08
Jäitkö montaki pistettä voittajasta? Varmaa ketuttaa... :-P
Voittaja sai 47 pistettä itse sain 35 pistettä eli jäin 12 pisteen päähän voittajasta. Turnaus oli tosi tasainen.
Taimenta väsyttämään!

Parker

Voi voi voi. TOISEN kerran tulin TOISEKSI ja TOISEN kerran jäin PISTEEN päähän.  :x
Pullaa!

Mice

Eiiiiiii.... Taas tulin toiseksi vaikeimmalla tasolla :-( Oli jo vissii 4 kerta. Korhonen voitti ja jäin 3 pisteen päähän. Parhaillaa oon jääny kahen pisteen päähä....
KALJAA KONEESEE

juhox

jes!! :-D.Nyt se voitto tuli :lol:..

Shot at 2007-06-29
:lol:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Onneksi olkoon! Taisit aika monta turnausta ennen tota joutuu pelaa :lol:. Että kun itekkin pääsis vaikeen läpi!

Molopääklaani

juhox

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on June 29, 2007, 13:38:41
Onneksi olkoon! Taisit aika monta turnausta ennen tota joutuu pelaa :lol:. Että kun itekkin pääsis vaikeen läpi!
joo, no keskeytän yleensä kisan kun ei ole enää mahdollista kärkijoukkoon :oops:.Mutta  paras sijoitus ennen tota oli kolmas :-).

Mustalammella on ollu ongelmia ja siellä harvoin pääsen pistelistalle.
"En syö kalojen lääkkeitä. "