Mitä kaikkea teiltä on varastettu?

Started by samwagen, May 21, 2007, 16:20:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Uistelu alottelija

madtrue

Pieni uistin rasia (n 12kpl erilaisia uisteita) auton takakontin päältä (kusella ollessani oli viety) ei voi mitn. aikaa noin 4 vuotta.
"rocky has left the building"

madtrue

No nyt sattu keskiviikkona silleen, että olin siskonpoikaa kalassa käyttämässä niin siltä "unohtui" sellainen pieni lippaboksi järvelle noin 5kpl, sanoi minulle vasta perillä ollessamme. Lähdin hakemaan niin oli hävinneet.
"rocky has left the building"

kalakaveri13

Eipä kai muuta kuin pipo ja tumput takin hihasta..onneksi ei huomanneet 50e mikä mulla oli taskussa  :wink:
Kerran luulin olevani väärässä mut erehdyin

seppojohannes

Hmmmm...Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
Pikku perämoottori ja pari tankkia veneestä noin alkuun tulee mieleen. Perämoottori varmaan meni muutaman tabun tai viivan hankintaan, ja tankkien sisältö Olkiluodon mopopojille...
Heh...Toinen tankki kun vietiin, niin lukko löytyi veneen vierestä vedestä, voimatongeilla oli katkaistu Abloyn lukituskaari. Takana tavaratilassa oli työkalupakki ja muutama viehe, pari halpaa avokelaa ja liivimallinen pelastusliivi. Siis jätetty. Vain se tankki oli kelvannut. Vitutti kun tajusin että omaisuuteni oli niin alaarvoista laadultaan, ettei edes varkaille kelvannut.... :roll:

KÖSTER

Ties kuinka monta kertaa se kunnon känni on varastettu yön aikana nukkuessa ja samperi kissan kusta suuhun lorautettu lähtiessä.....hitto ku tietäs kuka vei niin hakisin takasin.., niin kuin sen pappatunturinkin aikoinaan, jonka alotteleva kriminaali lainas ja oli vielä maalannutkin kaupanpäälle :-D.