No, nyt on viety 3 polkupyörää...
Ensimmäinen: Viimekeväänä kun olin sillan alla kalassa, niin pyörä lähti sillalta varmaankin jonkun auton kyytiin
Toinen: Jätin pyöräni koulupäivän ajaksi monen kymmenen muun pyörän keskelle, ja koulun jälkeen kun kävin katsomassa niin tajusin, ettei pyörää olekkaan sielä enään..
Kolmas: Kävin jalkapalloreeneissä pyörälläni, ja kun reenit loppuivat, vein pyörän sellaiseen lisäkellariin, jota ei taida kukaan muu käyttää kun minä. Sitten kävimme autolla jossain, ja unohdin avaimeni autoon. Ne olivat sielä muutaman päivän ja liikuin siis kävellen. Sitten kävin hakemassa vaimeni autosta, ja olin sen jälkeen lähtemässä peliin, niin eihän sielä enään sitä pyörää voinut olla... Sitten meinasi tulla kiire, ja juosten pelikentälle.
Noista ainoastaan ensimmäinen pyörä ei ollut lukittuna.
Onneksi sain eilen uuden pyörän, ja sellaisen lukon, millä sen saa varmasti kiinni johonkin tolppaan, mistä sitä ei PITÄISI pystyä niin vaan varastamaan. Olen ajanutkin sillä pyörällä jo n. 50km

Noiden lisäksi minulta on viety kännykkä koulussa takintaskusta, kun kännykkä unohtui sinne taskuun, ja takki oli käytävässä.
Siinä nyt pahimpia varkauksia, jotka ovat mulle sattunut.
Tämä nyt ei varsinaisesti ole varkaus, mutta kännykkä tuhottiin heittämällä minut järveen laiturilta. Samalla kännykkä vielä tipahti järven pohjaan, eikä enään löytynyt sieltä..