Chat

Author Topic: Mitä kaikkea teiltä on varastettu?  (Read 44724 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rapalapa

• View Profile
Vs: Mitä kaikkea teiltä on varastettu?
« Reply #60 on: February 02, 2008, 23:22:32 »
Viime talvena Oulunsalon kirkonkylän luistelukentällä vietiin kiekko taskusta...
Takki oli vieläpä päälläni, eli aika röyhkeä varas.
Vaikka tavarat katoavat, eivät ne välttämättä ole varastettu vaan ne ovat voineet pudota. :wink:

Nismox

• Global Moderator
    • View Profile
    • Kotisvut
    • Email
« Reply #61 on: February 03, 2008, 07:46:56 »
Jos sen on joku pelastanut parempaan talteen ennen kuin joku varastaa sen. Itsellä on tähän mahdoton luetella, mitä kaikkea on matkan varrella lähtenyt kävelemään, mutta suurimmat lie auto ja uisteluvene, pienemmästä päästä taitaa olla lapsen tuttipullo=)

Arska_1

• Kirurgi
    • View Profile
« Reply #62 on: February 03, 2008, 18:16:58 »
2 katiskaa on varastettu. Muilta "vahingoilta" on onneks säästytty. :-)
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Hurri.

• MSN Messenger - miika_093@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #63 on: April 10, 2008, 16:44:13 »
katiska on viety ja sitten joku vei lentoasemalla siitä hihnalta koko repun   :|

samwagen

• View Profile
    • Email
« Reply #64 on: April 14, 2008, 16:39:15 »
Meikältä viedään aina kaikki naiset.

Tom

• Guest
« Reply #65 on: April 17, 2008, 16:05:47 »
Jotkut kerpeleet olivat meijän mökille murtautuneet mutta eivät olleet mitään vieneet...

OsPa

• Guest
« Reply #66 on: April 17, 2008, 16:29:01 »
Jotkut kerpeleet olivat meijän mökille murtautuneet mutta eivät olleet mitään vieneet...

Sama meillä.
Mutta auto oli juuttunu lumeen ja olivat navetasta hakeneet lautoja että saivat auton irti.
Kaikki ovet olivat selällään, mutta ei ainakaan olla huomattu että jotain olisi viety

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger - kala.keitto@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #67 on: April 23, 2008, 15:16:33 »
Meikältä viedään aina kaikki naiset.
Sama vika mulla..  :|
Olen kalastelijapoika!

Tumzu

• View Profile
« Reply #68 on: May 11, 2008, 21:25:36 »
Tänään just lähti mp-kyärä kävelemään jonkun pitkäkyntisen mukaan, kun olin kalassa serkun kaa  :-(

Tanieli

• View Profile
« Reply #69 on: May 14, 2008, 22:05:28 »
Meikä ajelee nii rumilla pyörillä ettei ne edes varkaille kelepaa.. noh, yöllä pihasta häipy kaks siskon pyörää mutta varas oli jättänyt kenkänsä pyörä telineen eteen.. kyllähä tuo vähä huvitti ku sisko oli lähtemässä hakemaan aamupostia :D

« Reply #70 on: May 14, 2008, 22:13:31 »
Meikä ajelee nii rumilla pyörillä ettei ne edes varkaille kelepaa.. noh, yöllä pihasta häipy kaks siskon pyörää mutta varas oli jättänyt kenkänsä pyörä telineen eteen.. kyllähä tuo vähä huvitti ku sisko oli lähtemässä hakemaan aamupostia :D
Kyllä ne rumatkin pyörät varkaille kelpaa, on tullut todetuksi tuokin. :-P
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

easy

• View Profile
« Reply #71 on: May 17, 2008, 23:04:21 »
Kyllä ne rumatkin pyörät varkaille kelpaa, on tullut todetuksi tuokin. :-P
Itseltä pöllittiin pyörä tosin ihan oma vika en laittanut kiinni ja oli kokoviikonlopun auki.

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #72 on: June 22, 2008, 20:51:07 »
Järvelle vietiin vene, että pääsee sillointällöin haukea pyytämään. Muutaman kerran kerettiin kalassa käydä ja sitten kerran, kun lähettiin sinne niin eipä näkynyt paattia rannalla.  :? Muistaakseni siitä oli pari venettä otettu lisää.

No onneksi nyt on uus vene "Suvi 460" Vene on nyt ollut joella, että siellä voi iltasin käydä fisustaa.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Olli83

• Guest
« Reply #73 on: June 22, 2008, 20:56:09 »
Pari kesää sitten vietiin 2katiskaa,sen jälkeen ei ole tullut pidettyä katiskoja järvessä :x

Kalastaja.94

• View Profile
    • Email
« Reply #74 on: June 24, 2008, 11:30:27 »
Joskus vuonna nakki ja makkara minulta pöllittiin kaikenlaisia leluja. Ja rahaa on myös pöydiltä hävinnyt. Kaverilla sama juttu.
-Tonttu

Aatami

• Professorin vaimo
  • Global Moderator
  • Intohimona kalastus
    • MSN Messenger - jami_terasahde@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #75 on: July 02, 2008, 21:30:04 »
Viikonloppuna katosi siis uudehko pyöräni, jonka ostin viime syksynä. Ei siinä mitään. Asiasta puhuessani olen kuullut useita tapauksia, että jotain on varastettu tällä kaupungin alueella ihan pienen ajan sisään. Nyt uusin tapaus oli kun naapurin autosta vietiin stereot. Varkaiden taidoista kertoo jotain se, että autossa ei ollut mitään jälkiä murrosta. Täytyy vain toivoa ettei omaan autooni kajota, kun siinä ei ole edes ikkunakarmeja. Ystävälläni naapurissa on todella näyttävä Alpina-merkkinen auto(BMW) ja hänkin on nyt vähän pelko perseen alla, jos autoon kajotaan. Toistaiseksi varkaudet ovat tosin olleet alle tonnin arvoisiin asioihin kohdistuneet, mutta nälkä kasvaa syödessään. Sanoinkin naapurille, että kun käy tekemässä ilmoituksen poliisille, niin mainitsee, että alueella on kadonnut enemmänkin tavaraa, niin jos poliisi sitten pitäisi hiukan tarkemmin silmällä tätä aluetta.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger - redwoodriver@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #76 on: July 02, 2008, 22:32:58 »
Ei käynyt itselle mutta:

Tässä lähellä on sellanen .....hmmn, no lukekaa tosta: http://www.saunaparoni.fi/paroni/Aktiviteetit.html
 ...eli mökki jonka saa vuokrata yksityiskäyttöön ja saunoa, uida, kalastella yms.

Jussina 6 hengen porukka oli vuokrannut mökin ja kalastellut pari päivää. Yöksi vavat oli jätetty mökin seinustalle ja aamulla niitä ei siellä enää ollut. Viehepakkeja veneessä ei oltu hoksattu. Alueella liikuskelee paljon kalastelevia veli venäläisiä. Täytyyki kattella että onko joillain useampi vapa mukana ja ennenkaikkea vapojen laatua. Hemmetti jos näen jollain ruskilla 2 Savagea niin pitää työntää sällit järveen ja korjata vavat talteen
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

unatco

• onkikirbet 2kg&1.5kg
    • View Profile
« Reply #77 on: July 03, 2008, 01:07:22 »
kui 2 savagea? oliks ne sun, tai sun tuttujen?  no.. multa on pöllitty kerran autosta puhelin, ja 2 muistitikkua !  se pässi joka pöllis oli sellane nappula 15v.., joka halus mennä kattoo eukon autoon, et onko hänen puhelin siellä, kun hän syytti mua siitä, että se oli hävinnyt.
joten se juippi sit huomas, että minä en ollut piilottanut\ varastanut hänen phonea, niin päätti sit pöllii mun puhelimen ja muistitikut samalla..

tehtiin poliisiasia sen takia, kun muistitikulla oli emännän ammattikoulun MONEN KUUKAUDEN KESTÄNYT PÄÄTTÖTYÖ !!!!
eikä missään ollut muita varmuuskopioita, ja tuo työ oli kiinni siitä koulun valmistumisesta, kun aikaa oli pari viikkoa silloin..
arvaa saik se juippi "pienen puhuttelun" :D

joo ja tikkua ei ikinä saatu takas, mutta eukko sai paperit silti  :) kun oli kaikki dokumentit näyttää kouluun ...

toiseks mult kerran pöllittiin polkupyörä, ku olin kirjastossa... joku perkuleen juoppolalli senki ol kääntäny ..

Ps .. jos kirjoituksessa o jotai vikaa, nii olen hiuka pöhnässä ni sen takia.
« Last Edit: July 03, 2008, 01:57:35 by unatco »
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

unatco

• onkikirbet 2kg&1.5kg
    • View Profile
« Reply #78 on: July 03, 2008, 01:44:37 »
se vittusilmä joka pöllis oli sellane homonaamari

Ps .. jos kirjoituksessa o jotai vikaa, nii olen hiuka pöhnässä ni sen takia.

Ei näin(kään).
Sinähän näköjään tahdot kertasutasulla laskee osakkeitas ihan kunnolla!

sanoo mies jolla ikää 15 eikä tajua vielä tässä vaiheessa(et ole ammattikoulua käynyt\ lukiota), että mitä se tarkoittaa jos ei pääse ammattikoulua läpi sellaisen tyypin takia, joka varastaa toisen omaisuutta.. joka voi ehkä "hiukan" harmittaa.. vai mitä?

sinun mieliksi vielä muuttelin sanoja.. ja toistenkin mieliksi. ehkä tuollainen kielenkäyttö ei sovi tänne. sen ymmärrän. kiukuspäissäni kun kirjoitin tuon.
tai aloitin kirjoittamaan normaalisti, mutta kun muistui mieleen niin rupes jo kädet tärräämään :D
No .. mitä sitä tänne aukomaan.
« Last Edit: July 03, 2008, 01:46:41 by unatco »
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger - redwoodriver@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #79 on: July 03, 2008, 11:45:42 »
kui 2 savagea? oliks ne sun, tai sun tuttujen? 
Ei ollut mun eikä tuttujen, mutta minuakin kyrsis jos oman kaveri porukan 6 vapasettiä pöllittäis. Sillä alueella hiippailee jotain venäläisiä aika paljon ja sit ne kalastaa jollain Teboilin 20€ virveleillä. Meinaan vain että jos yht'äkkiä on vapojen laatu parantunut niin mahtaisko olla ruskeilla jotain osaa siihen vapavarkauteen :roll:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

PäSSi

• View Profile
« Reply #80 on: July 03, 2008, 12:20:14 »
Karkkit pöllittii kerran. Ei muuta :-)
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger - kala.keitto@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #81 on: July 04, 2008, 12:56:59 »
No, nyt on viety 3 polkupyörää...
Ensimmäinen: Viimekeväänä kun olin sillan alla kalassa, niin pyörä lähti sillalta varmaankin jonkun auton kyytiin
Toinen: Jätin pyöräni koulupäivän ajaksi monen kymmenen muun pyörän keskelle, ja koulun jälkeen kun kävin katsomassa niin tajusin, ettei pyörää olekkaan sielä enään..
Kolmas: Kävin jalkapalloreeneissä pyörälläni, ja kun reenit loppuivat, vein pyörän sellaiseen lisäkellariin, jota ei taida kukaan muu käyttää kun minä. Sitten kävimme autolla jossain, ja unohdin avaimeni autoon. Ne olivat sielä muutaman päivän ja liikuin siis kävellen. Sitten kävin hakemassa vaimeni autosta, ja olin sen jälkeen lähtemässä peliin, niin eihän sielä enään sitä pyörää voinut olla... Sitten meinasi tulla kiire, ja juosten pelikentälle.

Noista ainoastaan ensimmäinen pyörä ei ollut lukittuna.

Onneksi sain eilen uuden pyörän, ja sellaisen lukon, millä sen saa varmasti kiinni johonkin tolppaan, mistä sitä ei PITÄISI pystyä niin vaan varastamaan. Olen ajanutkin sillä pyörällä jo n. 50km  :-D

Noiden lisäksi minulta on viety kännykkä koulussa takintaskusta, kun kännykkä unohtui sinne taskuun, ja takki oli käytävässä.

Siinä nyt pahimpia varkauksia, jotka ovat mulle sattunut.

Tämä nyt ei varsinaisesti ole varkaus, mutta kännykkä tuhottiin heittämällä minut järveen laiturilta. Samalla kännykkä vielä tipahti järven pohjaan, eikä enään löytynyt sieltä..  :-(
Olen kalastelijapoika!

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #82 on: July 04, 2008, 18:11:18 »
Eilen lähti pyörä Varjakan venesatamasta.

[email protected]

• En ole mikään Einstein, mutta...
    • View Profile
« Reply #83 on: July 05, 2008, 17:21:12 »
On minulta aikoinaan polkupyörä varastettu, mutta onneksi löysin varastetun pyöräni itse samana päivänä, kun se oli vietykin, nimittän varas oli jemmannut pyöräni noin 20 metrin päähän kodistani kuusen alle piiloon.

HuntaKilla

• MSN Messenger - Verijuoppo--@hotmail.com
    • View Profile
    • www.noaa.gov
    • Email
« Reply #84 on: July 08, 2008, 00:54:53 »
Iteltäni vuosi sitten pöllittiin pyörä eikä se enää takasin tullu, pari vuotta sitten pöllittiin isoveljiltä myös pyörät eikä varkaita saatu kiinni, mökille olin huolimattomuuttani jättänyt pienen vieherasian terassille ja muistin vasta senkin kotona.
 Totesin vain, että kyllä se siellä säilyy seuraavaan viikonloppuun asti, kun mökki on niin syvällä metsässä ja lähimmät naapurit n. 1 km:n päässä. Seuraavana viikonloppuna mentiin mökille ja hyvin oli vieherasia lähtenyt kävelemään. :|
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

^jukka^

• View Profile
« Reply #85 on: August 31, 2008, 13:42:25 »
Itse oli paripäivää sitten lähdössä kalalle ja huomasin juuri venee pakattuani
että airojen hankaintapit oli poissa ja vain reiät oli jäljellä airoissa pikku hermostutti siinä vaiheessa
lähtee vaa takasi kotii.. :x

fileeroitu kuha

• View Profile
« Reply #86 on: August 31, 2008, 13:54:12 »
Meitsiltä on pöllitty lukuisia polkupöyriä vuosien saatossa. Täällä ei kyllä arvaa mihinkään pyöräänsä jättää, ainakaan ellei ole kunnollista lukkoa. Noh, nykyään en edes omista pyörää. Ihme ettei autoon ole vielä kajottu. Yhden oven lukitus ei näet toimi. Toisaalta kukaan moista kotteroa pölliä haluakaan.

Ehkä eniten v*tutti jonkun idiootin bändikämpiltä ritsaama tuliterä bassarin tuplapedaali.

Kalastusvälineitä ei ole minulta kähvelletty, mutta ennen porukoilla oli sellainen isohko keskimoottorivene, jota jotkut oli ilmeisesti useampaankin otteeseen yrittäneet nyysiä. Eivät ikai olleet osanneet käynnistää sitä, ukon patentoima käynnistysjärjestelmä kun oli melko omintakeinen. Jotain haavia ja ankkuria sun muuta sieltä taisi joskus hävitä. Nykyinen vene onneksi paikassa mistä sitä ei hevillä rosvota. Saa nähdä tulevana kesänä, jos tulee venepaikkaa vaihdettua, uskaltaako perämoottoria jättää veneeseen vai pitääköä sitä aina vain köijätä mukana.

Crice

• View Profile
« Reply #87 on: August 31, 2008, 21:22:59 »
Verkkahousut... :-D
O_o

siilinki

• View Profile
    • Email
« Reply #88 on: August 31, 2008, 21:58:05 »
Vettyneitä lautoja veneen pohjalta ja veneen kelukeet. :-o
Mitä rosvolla päässä liikkuu voi vaan kuvitella kun arvotonta tavaraa varastaa.

Migelis

• Guest
« Reply #89 on: September 02, 2008, 20:34:31 »
Auton radio ja veneen 20hv Yamaha perämoottori..  :cry:

center>