Lehmilampi

Started by Fisunaattori, May 26, 2007, 18:22:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Dorado

Noniin nyt piti huvikseen tehä lehmille uusi 90min ME. Vanha oli 5152g Kaizzun nimissä.
Ja nyt tässä tämä mun mitätön tulos. Pilkin arviolta 40-50minuuttia.

karib

El Barton tuloksesta innostuneena päätin suoda itselleni yhden 90min pelin Lehmilammella...

Kala

Äsken nousi lehmilammesta 1446g lahna.  :-)

Don Miguel

Vihdoinkin! Tätä on haeskenneltu ankarasti =)

"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Patte123™

äsken nous 1kg lahna voin pistää kuvan jos joku haluaa
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

jawa75

Onnittelut don miguelille! Tuota olen itsekkin hakenu, vaan ei ole ahti suonut ahveniaan. Masentavinta että kolme kaveria on yli kilosen assun repinyt,ja se että kaikki ovat "amatöörejä" (no yhdellä hiukan enemmän kokemusta kuin muilla), paras tyyppi oli pelannut propilkkiä 16*30min ja kaikki eri karttoja kun nyppäs mustalammelta 1062g assun ylös.

jarmoankka

Quote from: jawa75 on August 21, 2009, 20:33:07
Onnittelut don miguelille! Tuota olen itsekkin hakenu, vaan ei ole ahti suonut ahveniaan. Masentavinta että kolme kaveria on yli kilosen assun repinyt,ja se että kaikki ovat "amatöörejä" (no yhdellä hiukan enemmän kokemusta kuin muilla), paras tyyppi oli pelannut propilkkiä 16*30min ja kaikki eri karttoja kun nyppäs mustalammelta 1062g assun ylös.

Hei, eiköhän me kaikki olla Propilkissä vielä kehityskelpoisia eli "amatöörejä"...  Ja itse aikanaan sain 900g siian (Siika-valk) ja 1100g ahvenen (linlo) pelailtuani koko peliä yhteensä alle 2h.... Eli ei se ison saanti katso ootko pelannut 100 tuntia vai 100 minuuttia....  Sinä jawa75 lienee olet sitten ammattilainen....?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

jawa75

No jos jonkinlainen määritelmä pitää tehdä niin kaippa sitten olen "kokenut harrastelija"  :roll:  Olen pelannut propilkki2:sta parisen vuotta, pelitunteja varmasti toista tuhatta. Ja eikös se pieni harmistuminen ole normaalireaktio jos jotain itse kovasti yrittää siinä onnistumatta ja toinen tulee ja onnistuu lähes ekalla yrittämällä? Ja olen huomannut että ei se pelimäärä näytä ainakaan omalla kohdallani auttavan, mutta hyvä puoli siinä on se että jää yritettävää vielä seuraavallekkin pilkkikerralle  :-P   

jarmoankka

Quote from: jarmoankka on August 25, 2009, 23:50:22
Quote from: jawa75 on August 21, 2009, 20:33:07

Hei, eiköhän me kaikki olla Propilkissä vielä kehityskelpoisia eli "amatöörejä"...  Ja itse aikanaan sain 900g siian (Siika-valk) ja 1100g ahvenen (linlo) pelailtuani koko peliä yhteensä alle 2h.... Eli ei se ison saanti katso ootko pelannut 100 tuntia vai 100 minuuttia....  Sinä jawa75 lienee olet sitten ammattilainen....?

Ei ei ei... pahoittelen, jos tällä kertaa tuli kuva negatiivisuudesta, vaikka en tuota niin tarkoittanutkaan. Lähinnä ystävällismieliseksi piikittelyksi.
Itse olen ja pysyn "amatöörinä", pelitunteja tulee ehkä 3/kk.
Takoitus oli vain tuoda esille tuo, että tässä pelissä ei ison saanti ole suoraan verrannollinen kalastustunteihin, kuten ei oikeassakaan kalastuksessa.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Jokuvaiin

Sami Vaittinen vetaisi komean kasan kalaa puolessa tunnissa, mutta ei tuo Print Screeni jostain syystä toimi, joten kirjoitan vain tuloksen tuohon:

Laji          kpl-määrä     Paino yht.        Isoin
--------------------------------------------------------------------
Ahven     22kpl           1219g             256g
Kiiski        3kpl             62g                29g
Lahna      4kpl             1129g            403g
Pasuri      34kpl            3579g            263g
Säyne      2kpl             406g              203g

Eli kalaa oli yhteensä 6395g.
Kaloja oli yhteensä 65, jolloin hän joutui nostamaan keskimäärin 46 sekunnissa yhden kalan.

Qkkeli

Onhan se jo huomattu, että tietokone vetää 7kg haukia vaikka kaivosta..  :roll:

karib

Quote from: fisupoika on October 05, 2009, 17:59:25
Sami Vaittinen vetaisi komean kasan kalaa puolessa tunnissa, mutta ei tuo Print Screeni jostain syystä toimi, joten kirjoitan vain tuloksen tuohon:

Laji          kpl-määrä     Paino yht.        Isoin
--------------------------------------------------------------------
Ahven     22kpl           1219g             256g
Kiiski        3kpl             62g                29g
Lahna      4kpl             1129g            403g
Pasuri      34kpl            3579g            263g
Säyne      2kpl             406g              203g

Eli kalaa oli yhteensä 6395g.
Kaloja oli yhteensä 65, jolloin hän joutui nostamaan keskimäärin 46 sekunnissa yhden kalan.
Oman laskuoppini mukaan kalojen väli keskimäärin 27,7 sekuntia. Eikä tuo ole kovinkaan tavatonta.
Omassa puolen tunnin ennätyksessä kalojen väli keskimäärin 20,7 sekuntia. Saalis 10806g, 87 kappaletta.
Miten mahtaa olla SE:n ja ME:n kohdalla?

Jokuvaiin

Äsken sain lehmiltä 15 min kisassa vähän päälle 3500g kalaa.
Suurin oli säyne 712g.

Juha21

Tollanen HIRMU  tuli jokunen päivä sitten.

<a href="http://img301.imageshack.us/i/screenshot014c.png/

jarmoankka

Mikä viehe on patula?

(TKH) Juho

Tuli eilen 1107g säyne :-P

Pietari

Quote from: jarmoankka on October 28, 2009, 18:51:43
Mikä viehe on patula?

Se on siinä 2. laatikossa eli tasureissa alhaalla kaikista oikeanpuoleisin. Sellainen paksu sini-hopea-punainen.

Tästä voi katsella muidenkin pilkkien nimiä, kunhan jaksaa kelata alaspäin :-P

http://www.all-fishing.ru/forum/index.php?act=announce&f=27&id=5

Pietari

Shark

Quote from: Pietari on October 28, 2009, 21:48:43
Quote from: jarmoankka on October 28, 2009, 18:51:43
Mikä viehe on patula?

Se on siinä 2. laatikossa eli tasureissa alhaalla kaikista oikeanpuoleisin. Sellainen paksu sini-hopea-punainen.

Tästä voi katsella muidenkin pilkkien nimiä, kunhan jaksaa kelata alaspäin :-P

http://www.all-fishing.ru/forum/index.php?act=announce&f=27&id=5

Pietari

Jaa se sinitarratasuri onki Patula.
Jovain.

Jokuvaiin

Tänään lehmilammelta 15 minuutissa 3158g kalaa.  :-)
Suurin kala oli hauki 1105g.  :-D
Tuli ihan vahingossa, kultasiivellä.

Jokuvaiin

Ja taas Lehmillä pilkillä, isoin pasuni koskaan:

:-D

darpeee

Lehmilampi on yksi suosikeistani. Lammen syvimmästä kohdasta nousee kilon molemmin puolin ahvenia, säyneitä ja lahnoja. Isohkoja pasureitakin joskus sattuu tulemaan  :wink:

Pekko Aikamiespoika

1700g lahna.  :mrgreen:

Eci

Quote from: Pekko Aikamiespoika on December 02, 2009, 00:12:50
1700g lahna.  :mrgreen:

laitapa kuvaa...on nimittäin 10g yli ME:n
Ehkä otin, ehkä en!

Eci

Quote from: fisupoika on November 17, 2009, 17:03:11
Ja taas Lehmillä pilkillä, isoin pasuni koskaan:

:-D

tää menee jo melko säälittävään osastoon kun pitää viehettä peitellä  :roll:
Ehkä otin, ehkä en!

[TSK] Soppa

'

puna hopee tasuriilla tuli tämmönen
normipäivä..

Team Siiman Katkojat

Pekko Aikamiespoika

Eci

^No siinä on jo tuuria kun listalla 2 lahnaa ja heti ME
Ehkä otin, ehkä en!

Pekko Aikamiespoika

Joo  :-) Ekaa kertaa tolla järvellä olin ja eka lahna mikä tuli oli toi iso. Mistä noi MEt muuten näkee?

Jokuvaiin

Quote from: Pekko Aikamiespoika on December 04, 2009, 12:17:58
Joo  :-) Ekaa kertaa tolla järvellä olin ja eka lahna mikä tuli oli toi iso. Mistä noi MEt muuten näkee?
http://www.kailehtinen.com/pp2-records/

Pike

Noniin, alko uusi vuosi niin ajattelin mäkin tänne vihdoinkin rekistöröityä!

Niin ja itse asiaan: Alkoi aika mukavasti vuosi pro pilkin kannalta:

hieman ehkä huono kuva, mut koittakaa kestää