Chat

Author Topic: Jatko vaaput  (Read 3162 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stento-z

• Vika saalis
    • View Profile
Jatko vaaput
« on: June 09, 2007, 08:58:16 »
Jointed ja muut jatkovaaput vähän mielipiteitä noista saalis tietoa ja mihin vuodenaikaan paras käyttää.Hommasin juuri X;rap jatkot se possu malli en vain ole kerennyt uittamaan 8-)

miseboy

• Guest
Vs: Jatko vaaput
« Reply #1 on: June 11, 2007, 17:19:11 »
juu... mulla on semmonen mustavalkea jatkovaappu rapalan jointed joka kelluu, ja olen saanut sillä 4 haukea sellaisesta suht syvästä joesta.

pumpkinca

• View Profile
« Reply #2 on: June 11, 2007, 21:43:35 »
Itselläni on tuo isohko jointed (13-17cm) neonkeltaisella selällä ja valkoisella mahalla..Illalla toimii hauelle tosi hyvin.

stento-z

• Vika saalis
    • View Profile
« Reply #3 on: June 13, 2007, 21:01:15 »
Olen jostain lukenut että toi Rapalan pikku jointi olis hyvä taimenelle se oranssi kulta?cm onko kellään kokemusta 8-)

Haugi_94

• Guest
« Reply #4 on: June 25, 2007, 13:14:06 »
Minulla on pieni Rapala jointed, jolla on tullut vain yksi kala (ahven 150g).

jiiäm87

• View Profile
« Reply #5 on: June 25, 2007, 15:48:12 »
Olen jostain lukenut että toi Rapalan pikku jointi olis hyvä taimenelle se oranssi kulta?cm onko kellään kokemusta 8-)

Joo kyllä se on hyvä. Useammat taimenet semmoisella ylös tuli ennenkuin se koki kohtalonsa ja jäi hauen kitaan. Toista samanlaista ei kyllä ole tullu ostettua joka johtunee siitä, että vaapuilla ei juuri tule edes kalastettua..
yaRR!

kaivo

• Guest
« Reply #6 on: June 29, 2007, 08:58:05 »
Rapala Jointed on käyttökelpoinen ja toisinaan erinomaisen kalastavakin vaappu mataliin vesiin ja monelle kalalajille. Jointedia saa viidessä koossa välillä 5 – 13 cm, koon voi valita samoilla periaatteilla kuin muistakin vaapuista puhuttaessa.

Kuhastelija

• View Profile
« Reply #7 on: June 29, 2007, 12:18:34 »
kaikki ne on ihan pyllystä
Miksi ne ovat ihan pyllystä? Minä olen saanut pienellä musta-kulta jointedilla aika paljon hyvän kokoisia ahvenia ja ompa sillä joskus jopa joku pieni kuhakin tullut. Eli minun mielestäni katkovaapuista ainakin Jointed on ihan hyvä viehe.

jaska74

• View Profile
    • Email
« Reply #8 on: June 29, 2007, 12:53:24 »
11cm rapala jointed värissä firetiger on kuulemma mainio peli kuhan uistelussa. ajattelin illalla ottaa omia kokemuksia aiheesta

« Reply #9 on: June 29, 2007, 13:07:36 »
Mulla oli firetiger värine jointed ja taisin saaha sillä pari ahventaki ennenkun kokeilin sitä ekaa kertaa hauelle...ja sehän jäi sitten heti hauen suuhun. Se oli sellane pieni Jointed.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

stento-z

• Vika saalis
    • View Profile
« Reply #10 on: July 05, 2007, 11:16:06 »
Ostin noita Bomberin jatko vaappuja kun tuntui että värit olis kohdallaan ja uintikin vähän samanlaista kuin rapalan vastaavilla,mutta näissä(Bomber) on noita kuulia ääntä antamassa ja sisällä muovin alla teipit välkettä antamassa.Kalamiestä se ainakin houkutteli kaloista en vielä osaa sanoa mitään :-D :wink:

Qurutin

• MSN Messenger - ttpessa@mbnet.fi
    • View Profile
    • Email
« Reply #11 on: July 05, 2007, 16:58:05 »
Pienin Jointed värissä Firetiger on aika peli heitellä UL-vehkeillä. Ahventa tulee.
Look at me, king anti-Midas

center>