0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Tosimiehelle haluaisin vastata seuraavaa....- Entäpä jos veteen pudotessasi lyöt pääsi vaikka veneen reunaan ja menetät tajusi....? Olet aika sankari jos voit silloin vetää liivit päällesi.Onhan se pelastushenkilöille helpompaa noukkia sinut siitä pinnalta kuin hankkia sukeltajaa paikalle...Uskoisin ettet ole koskaan hukkunutta nähnyt livenä...ei ole mitään kaunista katseltavaa.
Quote from: Tosimies on June 13, 2007, 17:39:51 Niin. Pidättekö veneillessänne ja kalastellessanne veneestä pelastuliivejä? Järkeväähän se olisi pitää jos joku veneilyonnettomuus sattuisi ja veden varaan päätyisi. Itse en pidä. Koen ne haitallisina virvelillä kalastaessa. Enkä ole varma että onko minulla edes pelastusliivejä. Vastatkaa ja perustelkaa miksi pidätte tai olette pitämättä.Ainiin! Kertokaa myös minkä tyylisiä pidätte! Esim : Paukkuliivit, kelluntaliivit...Olipas suuri yllätys. Vaikka oletkin "tosimies", niin tiedät varmasti, että pelastusliivien käyttämättä oleminen on omaa tyhmyyttäAiniin, unohdinkin, että ethän sinä sinne veteen voi pudota. Miksi sinä sinne putoaisit? lohen pyytäjäQuoteSilloinkun veneellä olen keväällä merellä niin pidän pelastusliivejä päällä,mutta muuten n pidä koska meillä nyt on semmonen vene joka ei uppoa vaan kääntyy ''mahalleen'' kun se kaatuu ja sen saa helposti oikein päin.Hahhah! Tämä oli jo oikeasti aika hyvä! Minun on kuitenkin pakko kysyä sinulta oman turvallisuutesi tähden, että olihan tuo varmasti vitsi vai oletko oikeasti noin _tyhmä_?ahven_1992QuoteEn pidä niitä kalastaessani mutta kun liikun moottoriveneellä niin silloin pidän.Jaa tämäpä varsin mielenkiintoista... Tahdotko siis sanoa, että silloin kun menet moottoriveneellä kalapaikalle käytät pelastusliivejä, mutta kun pysähdyt ja aloitat kalastamisen otat pelastusliivit pois? Eikö veteen putoaminen enää silloin kalastettaessa haittaa? Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö tyhmää? Ps. Onko foorumille muuten harkittu ikärajaa?
Niin. Pidättekö veneillessänne ja kalastellessanne veneestä pelastuliivejä? Järkeväähän se olisi pitää jos joku veneilyonnettomuus sattuisi ja veden varaan päätyisi. Itse en pidä. Koen ne haitallisina virvelillä kalastaessa. Enkä ole varma että onko minulla edes pelastusliivejä. Vastatkaa ja perustelkaa miksi pidätte tai olette pitämättä.Ainiin! Kertokaa myös minkä tyylisiä pidätte! Esim : Paukkuliivit, kelluntaliivit...
Silloinkun veneellä olen keväällä merellä niin pidän pelastusliivejä päällä,mutta muuten n pidä koska meillä nyt on semmonen vene joka ei uppoa vaan kääntyy ''mahalleen'' kun se kaatuu ja sen saa helposti oikein päin.
En pidä niitä kalastaessani mutta kun liikun moottoriveneellä niin silloin pidän.
Miksi aina kuvitellaan ettei itselleen voi tapahtua mitään!
No kalaveneellä merellä on kelistä riippuen pelastusliivit päällä, mutta aina ne mukana on.