Chat

Author Topic: Tatskat  (Read 14301 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
Tatskat
« on: July 12, 2007, 08:34:22 »
Millaisia tatskoja teillä on ja ootteko katuneet niiden ottoa. Minulla on pari . Toinen näkyvällä paikalla ja toinen piilossa.
Näkyvillä oleva on sudenkorento . Se on vasemmassa kädessä ,ranteen yläpuolella .Tykkään korennostani  :-D

leijonanmieli

• View Profile
Vs: Tatskat
« Reply #1 on: July 12, 2007, 11:16:58 »
onhan tommonen tullut otettua, ja tulee jatkossakin otettua.
perjaatteena on vain se että itse piirrän aiken minkä otan. eli vain uniikkeja kuvia..  :-o :-)
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku"

Eetu_

• View Profile
« Reply #2 on: July 12, 2007, 11:25:21 »
Ei ole, eikä tule. EN koe sitä mitenkään tarpeellisena.

Tosimies

• Guest
« Reply #3 on: July 12, 2007, 11:55:16 »
Emmä tiijä, jos joskus ottasinkin.. Laittaspa miiqu tänne kuvan siitä kala tatuoinnistaan! Sen komeampaa tatskaa en ole nähnyt!

Hemppa, muistelisin että täytyy olla täysiikäinen.

esal

• View Profile
« Reply #4 on: July 12, 2007, 11:56:49 »
Pitääkö olla 18v, ennenkuin saa ottaa tatuoinnin?
"Suomen laki ei kiellä tekemästä alle 18-vuotiaalle tatuointia, mutta monissa liikkeissä niitä ei tehdä alaikäisille lainkaan tai vaaditaan ainakin vanhempien kirjallinen lupa. Joissain liikkeissä vanhemman tulee olla tatuoitavan nuoren mukana." - Näin sanoo Wikipedia.

Itselläni ei ole tatuointeja tai muita lävistyksiä, eikä luultavasti tulekaan.

Kiiskinen

• View Profile
« Reply #5 on: July 12, 2007, 17:31:20 »
Ei semmoisilla mitään tee... Mieti ny kun olet 60v ja nahka roikkuu polvissa niin ei se palava pää kallo näytä enää niin
kivalta.... :-D

Fiskare

• View Profile
    • Email
« Reply #6 on: July 12, 2007, 23:22:43 »
Eikös tämä tatuointi sopisi "Siikapossulle"?

Hehhe, mutta itse asiaan. Itselläni ei vielä ole tatuointia, mutta olen semmosen ajatellu hankkia :-D

Tosimies

• Guest
« Reply #7 on: July 12, 2007, 23:33:28 »
On muuten äärettömän hyvin piirretty tatuointi tuo olavin kuva !  :-o
Maksanu varmasti hunajata

leijonanmieli

• View Profile
« Reply #8 on: July 13, 2007, 22:36:38 »
Ei semmoisilla mitään tee... Mieti ny kun olet 60v ja nahka roikkuu polvissa niin ei se palava pää kallo näytä enää niin
kivalta.... :-D

eikös tuo ole vähän huono tapa ajatella elämän valintoja? Ei millään pahalla, mutta en itse ajattele asioita että jätämpäs nyt tekemättä jotakin koska sit ku on joku 60v ei enää pidä siitä mitä on tehnyt.. sit vanhana miettiikin et perskutirallaa mitä kaikkee sitä on jättänytkin kokematta nuorena...  :roll:
aloitinhan kalastamaankin vaikka saattaisin pelätä että 60vuotiaanakin ennätys haukeni on vaivainen 2 kiloa ja silloinhan se turhauttaa  :roll: :roll:

no mutta jokaisen mielipiteet kunniaan..  :-D

Kiiskinen

• View Profile
« Reply #9 on: July 14, 2007, 08:08:42 »
Jokainen tekee mitä itse haluaa. Tuo oli minun mielipiteeni. :-D :-D

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #10 on: July 14, 2007, 09:43:20 »
Totta ,jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.En usko että kadun 60 vuotiaana sitä että olen ottanut tatskan, vaan saatan katua sitä etten ottanut aiemmin.
Enemmän minua kaduttaa se että tupakoin 33v. Onneksi pystyin lopettamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Jos joku muukin on lopetellut sauhuttelut niin olis kivaa kuulla kuinka on onnistunut...

jrc

• View Profile
    • Email
« Reply #11 on: July 14, 2007, 09:48:41 »
Kuvia on tullut otettua 5kpl aikanaan,ja ei kaduta.Tupakankin onnistuin lopettamaan n30v polttelun jälkeen vajaat 4v sitten.

kaivo

• Guest
« Reply #12 on: July 14, 2007, 09:54:43 »
tupakoin 33v. Onneksi pystyin lopettamaan vajaa kaksi vuotta sitten.
Tupakankin onnistuin lopettamaan n30v polttelun jälkeen vajaat 4v sitten.

Onnittelut! Minulla on mennyt savustelun merkeissä kohta kymmenen vuotta. Vielä tuntuu maistuvan, ikävä kyllä...
« Last Edit: July 14, 2007, 15:42:26 by Kaivo »

miigu

• Guest
« Reply #13 on: July 14, 2007, 12:12:42 »
Emmä tiijä, jos joskus ottasinkin.. Laittaspa miiqu tänne kuvan siitä kala tatuoinnistaan! Sen komeampaa tatskaa en ole nähnyt!

Hemppa, muistelisin että täytyy olla täysiikäinen.

hmm. ei taida nyt kuvaa olla koneella kalasta, =(

Juu yks kuva on nyt kädessä ja uus on suunnitteilla, onko porukalla minkä kokosia noi kuvat mitä on, itellä olis nyt tarkotus ottaa hiukan edellistä isompi kuva. kattoo nyt sit et millanen tulee, mut uskon et se liittyy kalastukseen tai jotenkin luontoon.  :-D

leijonanmieli

• View Profile
« Reply #14 on: July 14, 2007, 12:34:55 »
. Onneksi pystyin lopettamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Jos joku muukin on lopetellut sauhuttelut niin olis kivaa kuulla kuinka on onnistunut...

itse olen vielä "prosessissa" ton röökin kanssa.. oon tammikuusta asti ollut ostamatta. välillä pakko sauhut vetää, mutta melko hyvin menee ilman sitä.. jos ei läsketa että siinä on vieläkin "psyykkisesti" kiinni. Eli kun ajattelee tekee mieli ja kun ei ajattele ei tee mieli ollenkaa  :roll:

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #15 on: July 14, 2007, 15:04:33 »
. Onneksi pystyin lopettamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Jos joku muukin on lopetellut sauhuttelut niin olis kivaa kuulla kuinka on onnistunut...

itse olen vielä "prosessissa" ton röökin kanssa.. oon tammikuusta asti ollut ostamatta. välillä pakko sauhut vetää, mutta melko hyvin menee ilman sitä.. jos ei läsketa että siinä on vieläkin "psyykkisesti" kiinni. Eli kun ajattelee tekee mieli ja kun ei ajattele ei tee mieli ollenkaa  :roll:

Toivon sinulle kaikkee hyvää. Kanttia se kysyy mutta kannattaa ehdottomasti. Tiukkaa se minullakin oli alkuun. Kaverit useimmat polttaa . Joskus kun ottaa muutaman "olusen" niin vaistomaisesti alkaa kaivella taskujaan ja tupakoita hakemaan.Sitten muistaa etten enää polta.
Tsemppiä...

Kiiskinen

• View Profile
« Reply #16 on: July 14, 2007, 15:09:45 »
Onneksi pystyin lopettamaan vajaa kaksi vuotta sitten. Jos joku muukin on lopetellut sauhuttelut niin olis kivaa kuulla kuinka on onnistunut...

Olen siirtynyt nuuskaan ja nikorette purkkaan. Noiden kanssa kohta vuosi täynnä. Kalassa on kaikista pahinta olla ilman tupakkia. :-D

miigu

• Guest
« Reply #17 on: July 14, 2007, 15:47:10 »
Meikä on päässy helpolla ku ei tuu tupakkaa poltettuu ku baarissa ja nyt senkin kielsivät nii loppuu sit se viimenenkin sauhuttelu, nuuskaa oon käyttäny vaan joskus ylä-asteella ja amis aikaan satunnaisesti heh, :-D menee vähä ohi aiheen, mut onpahan ees keskustelu jostain..  :-P

Mitä mieltä ootte muuten koko käden peittävistä tatskoista?? et ei nyt ihan karkaa tää aihe mettää..
Ite jostain syystä ihan pidän niitä sillee hienoina, jos on vaan asiallinen kuva.. mut tosin toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä..

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #18 on: July 14, 2007, 16:00:46 »
Meikä on päässy helpolla ku ei tuu tupakkaa poltettuu ku baarissa ja nyt senkin kielsivät nii loppuu sit se viimenenkin sauhuttelu, nuuskaa oon käyttäny vaan joskus ylä-asteella ja amis aikaan satunnaisesti heh, :-D menee vähä ohi aiheen, mut onpahan ees keskustelu jostain..  :-P

Mitä mieltä ootte muuten koko käden peittävistä tatskoista?? et ei nyt ihan karkaa tää aihe mettää..
Ite jostain syystä ihan pidän niitä sillee hienoina, jos on vaan asiallinen kuva.. mut tosin toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä..

Nuuskat sun muut pöperöt on vain korvikkeita. Yritä päästä kokonaan eroon...
Tatskoista tiiviit ja suuria ihoalueita peittävät kuvat on mielestäni aika pahan näköisiä. Mutta kuten sanoit joku tykkää joku ei .Jonkun tyyliin sopii suuret monivärijutut . Toisille on ihan upean näköisiä parilla värillä tehdyt yksittäiset kuvat.Itselläni on kahdella värillä oikean korennon kokoinen kuva
ja tykkään. Tuosta toisesta en sitten puhukkaan se kun on hiukka inttiimi... :wink: 

leijonanmieli

• View Profile
« Reply #19 on: July 14, 2007, 16:51:45 »
heh offtopiccina voisin sanoa että ei ole lävistyksiä mut miettinyt kulmaläväriä tai korvaan..

Woober

• MSN Messenger - commando_woober@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #20 on: July 14, 2007, 23:07:39 »
Tatskoja ei vielä ole:( mut korvassa lävistys ja kulmaan otan jos vaan aikaseks saan:)

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #21 on: July 15, 2007, 01:03:15 »
vai intiimi, joku pikku äijä joka ajaa nurmee jossain tietys paikassa vai  :-D Noh taas asian ohimenee. mites noista lävistyksistä onkos niitä miten kalamiehillä ja naisilla.

Heh heh, joopa joo ...Tuossa taas nähtiin miehinen asenne. Eikö oo muuta intiimiä paikka kuin SE ? Lävistyksiä ei oo eikä tuu.Siks toiseks lävistelee ne uroksetkin mitä ihmeellisempiä paikkojaan.... :-P

miigu

• Guest
« Reply #22 on: July 15, 2007, 11:59:36 »
Mulla itellä ei oo ku korvissa lävärit(venytyskorut) toisessa 10mm ja toisessa 8mm holkki ja sit yks rengas joku 2,5mm  8-)
Kulmaan oon miettiny lävärii, mut en oo jaksanu käydä ottaa vielä..

Professor

• Guest
« Reply #23 on: July 19, 2007, 18:51:32 »
Alaikänen oon ,mutta tällä hetkellä ei tee mieli ainakaan lävistyksiä. Mutta tatskan vois ,mutta aika näyttää ei sitä vielä tiedä.

samwagen

• View Profile
    • Email
« Reply #24 on: July 19, 2007, 21:18:59 »
Itellä oli korvassa korvakoru, mutta seiskaluokan jälkeen annoin mennä umpeen, kun ei oikein löytynyt sopivaa lätyskää siihen. Jos laittaisin korvakorun, niin vasenpaan korvaan laittaisin, edellinen oli oikeassa korvassa, vaikka hetero olenkin. Tatuointeja ei ole, eikä ole ollut suunnitteilla laittaa, mutta miksei sitä vois jonkun pienen ja sivän laittaakkin.

Nuuskahan on melkeenpä vaarallisenpaa, kuin tupakka. Ei niitä semmosia tarvi, heittäkäähän tekin pois semmoset.

pro-onkija

• MSN Messenger - marko.issakainen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #25 on: July 20, 2007, 23:04:08 »
Ei ole eikä tule.  :-D

aikamiespoika

• View Profile
« Reply #26 on: July 20, 2007, 23:07:32 »
Ei ole eikä tule.  :-D
Sama täällä. On sen verta vanhakantanen että taskoja on vain merimiehillä ja siimahännillä....

miigu

• Guest
« Reply #27 on: October 10, 2007, 21:26:07 »
Nyt tuli toinen tatska otettuu samaa kätee missä entinen oli, mut hiukan isompi ja värien kera tällä kertaa ja jälleen fisu. hintaa tuli tällä kertaa 300€ ja kahesti on pitäny jo käydä istuu ja vielä yhen kerra pitää käydä ja sit  on varmaa jo aika valmis, mut väriä pitää varmaa vielä käydä lisää pariin kertaa.

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #28 on: October 10, 2007, 23:34:53 »
Olis iha mukava nähdä kuvat niistä sinun tatskoista..

miigu

• Guest
« Reply #29 on: October 11, 2007, 15:58:14 »
ens ma tulee lisää väriä ja taustaa nii sen jälkee rupee näyttää varmaa jo vähä valmiimmalta et jos sitä sen jälkeen laittas vaikka kuvia fisusta.

center>