Eräjorma 2 siimatsokussa

Started by Morripoika, August 04, 2007, 17:06:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

siilinki

kysele siilisoftwaren foorumeilla asiaa sielt tulee vastausta noin 10päivän päästä.
ps.toiminta loppunut melkein kokonaan

Morripoika

Quote from: Taimenfani on December 07, 2007, 16:08:20
Voisko joku auttaa?  :|
Ookko kokeillu asentaa pelin uudestaan? Jos pidät niitä pelin pikakuvaketta työpöydällä ja jos et pidä muita peliin liittyiviä kansioita ja muita sellaisia myös työpöydällä ei peli suostu minulla ainakaan toimimaan.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Juseli

Tuleehan tuota välillä pelailtua.
Ennätyskala on jotain 4kg hauki perholla.  :oops:
En muista mistä.

Miquel

Heh no löytyi sieltä siilisoftwaren sivuilta ohjeet kiitos paljon. Tähän mennessä suurimmat kalat reilu 8 kilon taimen ja reilu 7 kilonen hauki.  :-D
Taimenta väsyttämään!

siilinki

Menet kansioon siilisoftware ja sit menet Editorin ja sit menet map editor ja siihen aukee semmonen ikkuna missä on kartta ja rupeet väsää semmoista kun haluut.
muista tallentaa se vesistö samaan kansioon ja uudella nimellä ettei häviä joku muu vesistö.
ps: käytännön vinkkiä :lol:

Miquel

Joo tein oman järven peliin ja sain sieltä jo 6 kilon lohenkin ja yli 4 kilon siian. Kuinka tuohon peliin pystyy piirtämään niinkin pienen kuin 64 kertaa 64 kuvan, meinaan jos tekee vaapun.
Taimenta väsyttämään!

siilinki

Tossa olis jos jaksat lukee(lopussa tärkeää vieheiden teon bugista mutta kerrotaan miten sen voi kiertää).

mene samaan kasioon ja LureEditor
painat neuvoja niin tulee tällänen:
Piirrä kuvankäsittelyohjelmalla kuva jonka koko on 64 x 64 pixeliä. Tallenna kuva pelin kuvakansioon uistinten joukkoon. Valitse editorista kuvatiedostoista kyseinen uistin. Aseta vasemmalla puolella kaikki haluamasi arvot kohdalleen. Kun uistin on mielestäsi valmis valitse tallenna uistin. Uistin pitäisi näkyä oikealla valmiit uistimet valikossa.

mutta siilisoftwaren sivuilla lukee tällein:

Giordino
Tein muutaman ihan kivan uistimen muttakun tää editori tuntuu bugaavan.. Vaikka teen kyseisen uistimen petokaloille niin peliin mennessäni se laittaa sen muka lohikaloille :< jos joku osaa auttaa tämän selvittämisessä niin olis ihan kiva =)

Tony Rasmus
Hmmm.. kaikenjärjen mukaan ei pitäisi olla ongelmaa tuossa, koska oon tuolla samalla editorilla tehnyt pelin kaikki uistimet, mutta jos se kerran noin tekee, on siinä oltava jokin bugi.

Alien
Lainaus käyttäjältä: Giordino - 17.05.07 - klo:13:43
Tein muutaman ihan kivan uistimen muttakun tää editori tuntuu bugaavan.. Vaikka teen kyseisen uistimen petokaloille niin peliin mennessäni se laittaa sen muka lohikaloille :< jos joku osaa auttaa tämän selvittämisessä niin olis ihan kiva =)

Mene omaan sinne kansioon jonne oot asentanut sen pelin ja sieltä kansioon data\uistimet. Eti sieltä se sinun oma uistin ja avaa se sovelluksessa Notepad tai joku vastaava (vaikka word) Elikkä kaksois nääpäytä omaa uistintasi. Siihen tulee semmonen windowsin ikkuna joka sanoo, että "windows ei voi avata tätä tiedostoa..." Valitse siitä se "Valitse ohjelma luettelosta." ja paina OK. Sitten etit sieltä jonkun tekstin käsittely ohjelman ja avaat tiedoston sillä. (omasta mielestäni paras ohjelma on Notepad) Sitten siihen tulee tekstiä ja numeroita, niin muutat siitä sen kohan missä lukee petokalat tai lohikalat (tai joku muu siistä kategoriasta) siihen mihin sie haluat sen. Itellä oli sama ongelma, mutta se muutti sen koko ajan karppikaloihin.

Junhis

Oon joskus pelaillu mökillä. Suurin kala on ollu muistaakseni joku suunnilleen 6kg hauki. Oon saanu myös muistaakseni semmosen suunnilleen 3kg kuhan.

kalastan_kaikkea

Hyvä peli
Oma ennätys on lohi 10,123kg.
Saatu omatekoisesta järvestä.

[TMP]Jaska

Onhan toi Eräjorma koneella ison kala on 7,2 kg kirre ja sitte 6,8 kg hauki

siilinki

Kelpo saaliita tullut muttei isoa oikein vastaa muuten kuin vieden koko vieheen.

kirjolohikäärme

Onko kellään tietoa, miten saan tämän toimimaan Vistalla? Ainakaan mulla ei normaalisti tallentamalla lähtenyt, mutta kuulin tutulta, että sen saisi jotenkin toimimaan. En vain tiedä miten. Osaako kukaan auttaa?
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

[MPPK]Antonio(Fin)

siilisoftware.com ---> foorumi  ja sieltä löytyy ohjeet vistalle  :-)
"Enemmän osaamista, Enemmän saalista"

jompsu

tään on kyll hauska peli :-)
pistää välillä naurattamaan ku on muutamia bugeja kuten esimerkiksi saa kalan ja laji on hauki mutta siinä kuvassa on kuha :-o
ja sitten myös aika jännä kun tavallisia saaliita on yli 3kg ahvenet ja olen saanu särkiäkin yli 2.5kg :-D
tä...?

ALEE

On kyl hyvä peli tää. Pari päivää sit latasin ja on melkeen päivät mennyt pelaillessa. On haastetta ainakin kun yrittää huonoilla välineillä kesyttää niitä isompia haukia :-)

Migelis

Minäkin latasin tuon pelin ja on hyvä mutta kun itselläni on vista niin se kaatuilee todella usein.
Mistäköhän tämä johtuu. Siilisoftwaren sivuilla kerrottiin vain korjaus noihin ääniin. Minulla peli kaatuilee kun poistuu järveltä ja joskus ihan kelattaessa siimoja sisälle ja on kaatunut myös tallennettaessa ja lopputulosten jälkeen.
Osaako joku auttaa??

kirjolohikäärme

Quote from: Migelis on April 02, 2009, 14:12:55
Minäkin latasin tuon pelin ja on hyvä mutta kun itselläni on vista niin se kaatuilee todella usein.
Mistäköhän tämä johtuu. Siilisoftwaren sivuilla kerrottiin vain korjaus noihin ääniin. Minulla peli kaatuilee kun poistuu järveltä ja joskus ihan kelattaessa siimoja sisälle ja on kaatunut myös tallennettaessa ja lopputulosten jälkeen.
Osaako joku auttaa??
ilmoittaako se jostain MSWINSCK.OCX jutusta silloin kun se kaatuu?

Jos ilmoittaa, niin lueppas tuolta lisää. http://www.siilisoftware.com/smf/index.php?topic=541.0
Mulla oli myös tuo ongelma, mutta kun tuon ohjelman latasin, lopetti kaatuilemasta.

ToniM

Paras uistin siinä on RedEye ja sillä jalolammelle vetouistelee nii aijaai :-D

nelitahti

Itse latailin muutama päivä sitten. Hyvä peli ja positiivista on myös se, että on kauppa josta voi ostaa kaikkea. Suurin kalani on joku n. 6 kilonen hauki.  :-)
-nelitahti

sube

Ihan hauska peli, menee kyllä läpi vähän liian helposti :P
Suurimmat kalat 9kg hauki ja 8.9kg kirjoloh ja 13.69kg lohi ja 15min. kisassa Jalolammelt 149kg kalaa :D (kuvat löytyy)

kalastaja123

äääh.. taas pelaamaan--------->

tosi hyvä peli oma enkka oon yli 10kg.

nelitahti

Quote from: nelitahti on April 06, 2009, 18:46:26
Itse latailin muutama päivä sitten. Hyvä peli ja positiivista on myös se, että on kauppa josta voi ostaa kaikkea. Suurin kalani on joku n. 6 kilonen hauki.  :-)

edit: suurin on nyt n. 9kilonen hauki
-nelitahti

kalastan_kaikkea

Otappa Green jig, ja mee karppilammelle. mulla tulee kahden sekunnin välein kala. :-D
UUs lohiennätys Lohilahdesta 12kg. :-o Veti moneksi minuutiksi mapin rajojen ulkopuolelle.

.Ville

Pieni onkelma... Tuollainen tulee kun painan sulje.  :|

<><

härskipilkkiarska

Quote from: [TLV]ville(ruma särki) on April 10, 2009, 19:17:23
Pieni onkelma... Tuollainen tulee kun painan sulje.  :|

Sama juttu, ja sitten kun painaa tosta ok niin peli sulkeutuu.
härskiä pilkintää

kirjolohikäärme

Tuossa on juurikin tuo MSWINSCK.OCX virhe juttu.

Lueppas tuolta ohjeita lisää, miten tuon saa pois. http://www.siilisoftware.com/smf/index.php?topic=541.0
Mulla oli myös tuo ongelma, mutta kun tuon ohjelman latasin, niin ei ole olut mitään virhettä sen jälkeen.

kkalle

Mulla tulee semmonen ongelma pelissä et ku meen kisaamaa nii tulee tämmöne teksti: Run time error9 subscribt out of range ja sit se sulkeutuu. Voisko joku auttaa?

Morripoika

Kokeiles poistaa ja ladata peli uudestaan.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

kkalle

Oon vissii kolme kertaa poistanu ja ladannu uuestaaa ei auta aina tulee sama

kirjolohikäärme

Veikkaan, että ongelmana on se että peli ei toimi kunnolla Vistalla, jos sulla on Vista?

Eti tuolta ohjeita.
http://www.siilisoftware.com/smf/index.php?board=12.0

Mulla oli myös nuo samat ongelmat, mutta kovasti värkkäämällä sain pelin toimimaan.