Eräjorma 2 siimatsokussa

Started by Morripoika, August 04, 2007, 17:06:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

härskipilkkiarska

Miten sä sait ton ylös 16 sekunnissa?
härskiä pilkintää

sube

sube

Quote from: Miskala on October 22, 2009, 20:33:39
Quote from: lohi-kala on October 22, 2009, 13:02:39
http://img88.imageshack.us/img88/7792/kuva005.jpg
tossa mun ennätys

Väsytysaika 16s.  :-D Todella aito.
No miksei voisi olla? Välillähän tossa pelissä tulee niitä kaloja metrin päästä veneestä ja eräjormassa on kaikki mahollista.  :-D

pyrytintti

Mistä ja miten niitä mateita saa?

Jjj

Madetta saa ihan pelkällä mato-ongella melkein kaikkialta niistä vesistöistä missä madetta on.

Hamu

Älä ihmeessä lue tätä,jos et tykkää koodeista! (en minäkään) mutta aattelin paljastaa tälläsen jutun. Kun alotat uuden pelin ja siihen tulee se nimikenttä laitat nimekses: Siilisoftware niin siitä saa aika paljon rahaa...

Jokuvaiin

Nyt taas innostuin tuota pelailemaan, ja tuli yhdessä kisassa mm.: 2x3 kg lahna, 254g kiiski ja 1245g ahven. :-D

darpeee

No kyllähän tätä peliä tuli kans pelattua jotain vuosi sitten. Muutaman viikon pelaamisen jälkeen sitten kyllästyin siihen, mutta on nytte lähiaikoina tullu pelattua pieniä pätkiä. Suurin kala: Hauki 11,198kg  :-P

Manua10

Heh mikä peli.:D Joo joskus tultu pelailtua ja vähän aikaa sitten kokeilin taas.Pelissä on ärsyttävää nämä lagit kun tulee joku juttu kesken kisan ja peli sulkeutuu:/

Tuukka007

Onko muilla herjannu jotain ihme mmvinm. jotain kansioo ja direx 8 pystyy kyllä pelaan mut jos tulee kalapakki täyteen niin sitte loppuu peli.

kalapoika96

Quote from: Tuukka007 on June 17, 2010, 02:14:35
Onko muilla herjannu jotain ihme mmvinm. jotain kansioo ja direx 8 pystyy kyllä pelaan mut jos tulee kalapakki täyteen niin sitte loppuu peli.
sama ongelma täällä päin
Äiti- ja poikahauki uiskentelivat kaislikossa kun uistin viiletti ohi. Poikahauki kysyi: "Äiti, mikä toi oli?" Äitihauki: "Se oli se Rapalan huora jonka mukaan isäsi lähti viime kesänä."

Grandy

Joo onhan tätä peliä koitettu asentaa joka koneelle sen tuhannen kertaa eikä ikinä ole toiminut millään koneella. Aina jotain paskaa herjaa ja kaatuu koko peli minuutin jälkeen.

Pataakkeli

Quote from: Yuz on August 17, 2007, 16:47:27
Ei mitään uutta. Siilisoftwaren pelit ovat bugeja täynnä  :wink:
mutta ah, silti niin upeita pelejä.

omalta osaltani en pysty kilpailee näitä kaloja vastaan ja pelaisin kans eräjormaa mut WINtoosani ei anna pelata eräjorkkua. vista toimii :|
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

alizeirmk

oma enkka 10.2 lohi.ja jos rahaa haluutte nii muokatkaa sitä sielt kansiosta itel on nyt rahaa 99564
Liskolla voidaan tarkoittaa mm. kaikkia kansaa sortavia herroja; poliisia, poliitikkoja, pankkiireja, yrityspomoja tai yleisesti henkilöitä joiden käytös tai teot ovat epäinhimillisiä, matelijamaisia.

J_H

Voisko joku neuvoo sen vista ongelman kaa, ku mulla ei aukee siilisoftwaren sivut nii ei voi kattoo sielt...  :cry:
Elä anna kalan odottaa sinua vaan odota sinä mielummin kalaa!

Kona19

Noihin ongelmiin saa ratkaisut Siilisoftwaren sivuilta. En voi pistää linkkiä kun ei Siilisoftwaren sivut jostain syystä minulla toimi. Mutta pistä hakuun eräjorma 2 ja sitten ota siilisoftwaren sivujen vaihtoehto. Sen jälkeen katso sieltä vian määritykset, selvitä ongelmat ja kyllä pitäisi pelittää.
Miten sen nyt ottaa...

Kona19

Miten sen nyt ottaa...

arttu97

pyrytintti

Vähän aikaa sitten kisassa tuli made ja oli lohen kuva, sitten tuli ruutana ja raudun kuva.?

Pataakkeli

Quote from: pyrytintti on January 07, 2011, 21:26:27
Vähän aikaa sitten kisassa tuli made ja oli lohen kuva, sitten tuli ruutana ja raudun kuva.?

eräjorma on hieman buginen

Fisumiäs

Oon tehnyt tähän peliin mummulassa olevan järvenkin. Aika hyvä.
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

Hurttarautu

Quote from: pyrytintti on October 27, 2009, 16:41:17
Mistä ja miten niitä mateita saa?
Madeharalla. vetouistelu sillä on erittäin tehokasta( peli avaa aivan uudenlaisia kalastusmahdollisuuksia :-D)
Niin joo, pelistä on kait ilmestynyt uusi päivitys, uutuutena muutama uusi uistin (kuten tuo madehara) ja uusia vesistöjä.
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

matojoki-legenda

On kyllä hyvä peli. Suurin kala hauki 9 kiloo ja risat.  :-D

matojoki-legenda

Katiskalla saan parhaiten kalaa tiputtamalla mäskiä viereen.  :-)

Fisumees

Semmmoinen ongelma olisi latauksessa että kun olen ladannut sen jutun mistä itse pelin saa ladattua niin mihin se peli ilmestyy?? Omiin tiedostoihin? Vai mihin ihmeeseen. Kaipaan kiperästi apua. :?
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Pataakkeli

eikös sen voi päättää mihin se sen laittaa?

ja semmonen on hieno tsydeemi kun etsin, uudemmissa winowseissa se on tos käynnistä -valikossa ja vanhemmissa se on vaan erillisenä. kirjota fishing hakulootaan

J_H

Tällä hetkellä oma ennätys 9kg kuha  :-)
Elä anna kalan odottaa sinua vaan odota sinä mielummin kalaa!

Pullalohi

mun enkat:

kirre 7.81kg Kirjolampi
Lohi 9.76kg Lohilahti
Hauki 7.22kg Kirjolampi
Taimen 7.61kg Horonjärvi
Ahven 2.41kg Kirjolampi
Siika 4.2kg Siikaranta
Rautu 723g Lohilampi
Harjus 601g Lohilampi
Kuha 4.32kg Lohilahti tai joku
Kiiski 211g Kivisärkät