Chat

Author Topic: Tyhmin tekonne ikinä?  (Read 48316 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rambo-Jonne

• View Profile
Vs: Tyhmin tekonne ikinä?
« Reply #60 on: February 12, 2008, 10:16:47 »
Toinen oli tuossa juuri pari viikkoa sitten, pojat räjäytti kolme uudenvuoden pommia koulun käytävällä. Automaattihälytys lähti päälle ja sinne sitten noin 10 sammutusyksikköä, poliisi ja pari ambulanssia....Koko koulu tyhjäksi jne. jne. Jokainen voi sitten miettiä mitä se väärä hälytys tuli maksamaan niille kahdelle pojalle.
Vinkkinä; ei niinkään halpaa, mutta varmasti heillä oli hauskaa, ainakin sitten kotona.

Pakko tähän väliin kertoa samanlaisesta tapauksesta. Ennen joukkueessamme pelasi pesäpalloa yksi vähän "viisaamman" puoleinen kaveri. Hänellä kävi ilmeisesti harjoituksissa aika pitkäksi, kun piti kokeilla että mitä tapahtuu kun painaa sitä palohälyytysnappia (tai ensin rikkoo sen lasin). No, kaikki toimi niinkuin pitikin ja kohta oli Kempeleen uusi ja hieno urheiluhalli tyhjillään, paloautot pihassa. Ihme ja kumma armahtivat pojan, mutta sanovat että ensikerralla joutuu maksamaan turhasta hälyytyksestä.
Oli vielä aika surkuhupaisaa kun kysyivät, että miksi painoit sitä. Niin tähän kys. henkilö sanoi että: "Noku mää halusin koittaa".

Aatami

• Professorin vaimo
  • Global Moderator
  • Intohimona kalastus
    • MSN Messenger - jami_terasahde@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #61 on: February 12, 2008, 10:24:01 »
On muuten aika herkkä lasi siinä hälyttimessä. Kaveri kokeili joskus 8 vuotta sitten, kuinka herkkä se oikeastaan on. Leikillään oli painavinaan sitä nappia ja piti sormea ihan lähellä. Vahingossa hipaisi lasia ja se särky. Ei siinä mitään. Hetken kuluttua oli koulun takapihalla parkkipaikalla useampi sammutusyksikkö. Olihan kyseessä sentään hälytys koulusta. Varoituksella selvisi myös tämä kaveri, mutta kovat nuhteet kyllä tuli.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Hurri.

• MSN Messenger - miika_093@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #62 on: April 10, 2008, 16:23:49 »
no oliskohan se sillon kun olin 5-vuotias niin menin kerran ärrälle ja kattelin muka jotain lehtee ja sitten kun se myyjä joka oli kassalla meni käymään jossain takahuoneessa niin otin hyllystä äkkiä pari pussia karkkia ja lähdin äkkiä pois ärrältä ja juoksin kulman taakse ja avasin pussin ja rupesin syömään karkkia :| mutta kiinni en jäänyt vaikka olin 5v niin muista kuinka katoin että löytyykö ärrältä valvontakameroita ja onko muita sillon sisällä kun myyjä meni takahuoneeseen

« Reply #63 on: April 10, 2008, 16:48:32 »
Oiskohan se, kun joskus 2-4 luokalla löyvettiin metästä talo, joka näytti autiolta ja ajateltiin, ettei siellä ketään asu.
Mentiin sitte ja murtauduttiin sinne, laitettiin pari ikkunaa paskaks ja talon sisältä vähän paikkoja risaks.
Noh, sitte tunnustettii tekomme kaverin vanhemmille ja sitte kävikin ilmi, et se on jonkun kesämökki.
Ei siin mitään, ei ne omistajat sen pahemmin meille huutanut, sanovat vaan, että joko maksatte tai sitte tuutte siivooman jälkenne.
Mentiin sit siivoo ne jälet, eikä siitä sen kummempia tullu.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

ac.92

• View Profile
« Reply #64 on: April 15, 2008, 18:07:33 »
pienenä oli mukava pyydystellä ahvenia, kun sitten sellaisen sai niin räjähtävä kissapieru vain suuhun ja tulta perään.....Kun kissanpieru alkoi suhista kala vain järveen, no kala lähti onnellisena uimaan, mutta kohta raketti posahti ja siihen päättyi kalan taival. 

pro-onkija

• MSN Messenger - marko.issakainen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #65 on: April 15, 2008, 19:10:22 »
pienenä oli mukava pyydystellä ahvenia, kun sitten sellaisen sai niin räjähtävä kissapieru vain suuhun ja tulta perään.....Kun kissanpieru alkoi suhista kala vain järveen, no kala lähti onnellisena uimaan, mutta kohta raketti posahti ja siihen päättyi kalan taival. 

Itse olen tehnyt samoin joskus pienempänä nyt harmittaa ku on menny sellasta tekemään.

samwagen

• View Profile
    • Email
« Reply #66 on: April 16, 2008, 18:52:18 »

Itse olen tehnyt samoin joskus pienempänä nyt harmittaa ku on menny sellasta tekemään.

No niin, V-tun tollot. :x( :wink:)
Onhan sitä itekki tullu pöljäiltyä, kerran katottiin kaverin kans, että kumpi saa heitettyä ahvenen pidemmälle. Hävisin.

« Last Edit: April 18, 2008, 11:53:25 by samwagen »

Eetu93

• View Profile
    • Email
« Reply #67 on: April 16, 2008, 21:40:08 »
Tyhmiä tekoja nyt muutama.

Paikallisessa laskettelu rinteessä laskin pulkalla ISOsta hyppyristä. Ei siinä onneksi käynyt pahemmin kuin ilmat pihalle ja hengittäminen oli aika epätasaista seuraavat 4 tuntia. Nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin olisihan siinä voinut pahimassa tapauksessa (ehkä) selkärangallekkin jotakin tapahtua.

Toinen juttu. Olin koiran kanssa lenkillä yhdellä metsäautotiellä. Katsoin taimikkoon ja näin siellä jonkin hahmon. Ajattelin että siellä olisi setäni, jonka metsiä ne olivat. Sanoin että terve ja sieltä nousi karhu. Säikähdin ja läksin juoksemaan karkuun. Onneksi myös karhu säikähti ja sekin pakeni. Ei tuosta onneksi mitään traumoja jäänyt.

vuokaleipa

• View Profile
« Reply #68 on: April 16, 2008, 22:04:43 »

Paikallisessa laskettelu rinteessä laskin pulkalla ISOsta hyppyristä. Ei siinä onneksi käynyt pahemmin kuin ilmat pihalle ja hengittäminen oli aika epätasaista seuraavat 4 tuntia. Nyt kun jälkeenpäin ajattelee niin olisihan siinä voinut pahimassa tapauksessa (ehkä) selkärangallekkin jotakin tapahtua.

Toinen juttu. Olin koiran kanssa lenkillä yhdellä metsäautotiellä. Katsoin taimikkoon ja näin siellä jonkin hahmon. Ajattelin että siellä olisi setäni, jonka metsiä ne olivat. Sanoin että terve ja sieltä nousi karhu. Säikähdin ja läksin juoksemaan karkuun. Onneksi myös karhu säikähti ja sekin pakeni. Ei tuosta onneksi mitään traumoja jäänyt.

Varmasti mukava yllätys...  :lol: Nojoo, en itse kyllä haluaisi moista kokea.

« Reply #69 on: April 16, 2008, 22:14:07 »

Varmasti mukava yllätys...  :lol: Nojoo, en itse kyllä haluaisi moista kokea.
No jep...Voisihan tuo olla ihan hieno, mutta myöskin pelottava kokemus..
Täällä karhuun on kyllä hyvät mahdollisuudet törmätä, parina kesänä ovat olleet muutamansadan metrin päässä talosta.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

mika922

• View Profile
    • Email
« Reply #70 on: April 16, 2008, 22:23:54 »
Mikäs niistä tyhmistä teoista olisi kaikein tyhmin? :-D No, luultavasti se, kun löydetiin kesällä raketteja ja ammuttin niitä toisten pihoihin. Tämä nyt on tyhmin tekoni, minkä muistan. :roll:
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #71 on: April 21, 2008, 19:17:38 »
Joskus pienenä "maalasin" pyöräni renkaat auton öljyllä.  :-D

Autotallissa oli jossain soikossa öljyä, ja minä valelin sitä kumpiinkin renkaisiin. Sitten kun lähin täysillä vinkuttamaan niin kaikki varmaan tajuaa, että öljy räiskyi vaatteille. Ja äiti tykkäs... :-D

Eipä oo tullu kyllä tuohonaikaan palio tekemisiä aateltua.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

samwagen

• View Profile
    • Email
« Reply #72 on: April 22, 2008, 13:12:01 »
Joskus pienenä "maalasin" pyöräni renkaat auton öljyllä.  :-D

Autotallissa oli jossain soikossa öljyä, ja minä valelin sitä kumpiinkin renkaisiin. Sitten kun lähin täysillä vinkuttamaan niin kaikki varmaan tajuaa, että öljy räiskyi vaatteille. Ja äiti tykkäs... :-D

Eipä oo tullu kyllä tuohonaikaan palio tekemisiä aateltua.
Tuosta tuli mieleen, kun kerran kaverin kanssa laitettiin silikoni spraytä kenkienpohjiin ja tavallaan luisteltiin kuistein lattialla. Ei siitä mitään haittaa kenellekkän ollut ja hauskaa oli. Mahottoman luikasta ainettaa.

Tuukka Almighty

• Man the Harpoons!
    • View Profile
    • Email
« Reply #73 on: May 05, 2008, 11:11:49 »
Kalassa kun olin niin ei tullu katottua että onko ankuria kyketty mihinkään. siinä sai vähän aikaa miettiä kun vene liikkuu ja ankurin narua ei näy missään :D Ainiin ja toinen melko tyhmä temppu oli kun jätin Terveystiedon kokeen välistä kun teki niin hinku kalaan.

Piksu

• View Profile
« Reply #74 on: May 05, 2008, 15:03:20 »
Tyhmin teko hmm... Voi olla että pienenä koitin tehdä pommin bensaa laitoin lasipuolloon ja rätin sytytin. Jätin sen rantakaliolle ja sit rysähti sain tietenkin nuhteet siitä mutta ei sen vakavempaa  :-D Toinen tyhmä teko oli kun yritin lentäää lapsena hyppäsin matalan koreudella olevalta katolta....jalka vaan murtu

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #75 on: May 05, 2008, 20:26:32 »
Olen muuten serkkujen autotallista ikkunankin potkaissut vuosi sitten palasiksi. Tarkoitus oli potkaista pallo vasemmalla jalalla (en osaa yhtään potkaista vasemmala) jääkiekkomaaliin joka oli ikkunan alapuolella. Potkuhan nousi "vähän" liikaa, sillon helisi. :oops: Onneksi ei ollt mikään kovin kallis lämpölasi (vai mikä ny onkaan.)

Vahinkohan se, mutta kyllähän se hävetti, kun ei ollut oma ikkuna!  :oops:
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

« Reply #76 on: May 05, 2008, 21:59:00 »
minun tyhmin teko on ollu varmaan se kun toissa talvena ajeltiin ilman lupaa iskän ladalla pihalla. ja ajoin auton lumipenkkaan ja se jäi siihen ja sitten myöhemmin yritin vielä valehdella että en oo koskenu autoon...

Fiskare

• View Profile
    • Email
« Reply #77 on: May 05, 2008, 22:15:21 »
Pöllin kaupasta. Oksettaa kun ajattelen sitä.
Sullapa on heikko vatsa.

varastin Hong-kongista (tavara myymälä)noin 90e arvosta uistimia keloja siimoja,Sillon piti olla niin kovis et viitti varastaa ;()

Ja sit sitä pitää olla niin kova jätkä että tulee oikein tänne virtuaalimaailmaan siitä leijumaan.

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #78 on: May 05, 2008, 22:19:04 »
varastin Hong-kongista (tavara myymälä)noin 90e arvosta uistimia keloja siimoja,Sillon piti olla niin kovis et viitti varastaa ;()
Niklas ********, tuosta tempusta voi vielä jäädä kiinni kun väärissä paikoissa asialla leveilee..... :|

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #79 on: May 05, 2008, 22:21:03 »
Niklas ********, tuosta tempusta voi vielä jäädä kiinni kun väärissä paikoissa asialla leveilee..... :|

Owned ja Busted  :-D :-D

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

easy

• View Profile
« Reply #80 on: May 12, 2008, 21:20:12 »
Easy olis voinu kirjoittaa nuo kaikki samaan viestiin.
Laitampas uuden :
Olin kävelyttämässä koiraa kaverini kanssa yhtä tuttua tietä pitkin.
Käveltiin niin että koira oli irti narusta.
Vastaan tuli joku ulkomaalainen nainen (varmaan somaliasta).
Siinä samassa koira hyökkäsi hänen kimppuun...
Loppua en viitti kertoa  :-(

PäSSi

• View Profile
« Reply #81 on: May 14, 2008, 22:22:48 »
montaki on tässä yks:

viime talvena kaverin kaa mentii vakoilee naapurin pappaa, ei siinä viellä mitään mutta sitten kun huomattiin että täällähän on lämpimän puolella ilma niin sitten se vasta tyhmää onkin. alettiin siinä heittelee lumipalloilla ikkunoihin.... ja kun oli valoisaa niin kyllähän siinä muut naapuritkin sen touhun huomasi. naapurit tietenkin soitti minun isälle ja juuri kun olemme menossa meille takaisin, niin isä tulee ovesta ja huutaa: pojat prkl! siinä sitten juoksin karkuun kaverin kanssa ja olin pois kotoa n.5 tuntia. siinä sitten ajan kuluksi kiertelin paikkoja kaverin kanssa. sen jälkeen kaveri lähti kotiin ja itsekkin ajattelin lähteä sillä isä oli lähtenyt töihin. siinä sitten äkkiä kotiin ja menin saunalle piiloon ja pistin oven lukkoon.

tuo oli yksi niistä monista vakoilemis kerroista kaverini kanssa :lol: vaikka aika tyhmää onkin :oops:
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #82 on: May 14, 2008, 22:30:19 »
Laitampas uuden :
Olin kävelyttämässä koiraa kaverini kanssa yhtä tuttua tietä pitkin.
Käveltiin niin että koira oli irti narusta.
Vastaan tuli joku ulkomaalainen nainen (varmaan somaliasta).
Siinä samassa koira hyökkäsi hänen kimppuun...
Loppua en viitti kertoa  :-(
Niklas on oikeinkin fiksun oloinen kaveri kaikkine tempauksineen.

El Payaso

• View Profile
« Reply #83 on: May 14, 2008, 22:34:40 »
^KalaGalle, huomaa ettet kovin vanha olle vielä, kun et vastuuta teoistasi ota, mutta en kuitenkaan ala syyttämään. Nuoruudessa on tullut tehtyä monia tyhmiä tekoja itselläkin.

Eniten viimeaikaisista teoista ottaa päähän se, kun veli alkoi eräänä lauantaina lähetellä viestiä erään muija puheista. Oltii aiemmin sovittu, että minun ja tämän naisen välillä ei ollut tapahtunut mitään, kuten ei ollutkaan. Seurustelen, eikä tämä muija ole se jonka kanssa. No sieltä alkoi perustyyliin tulla viestiä, että tunnusta... Siinä sitten käämit paloi totaalisesti ja tuli vastattua jossain vaiheessa, että tee kaikille palvelus ja tapa vaikka ittes. Tosi tyhmästi sanottu ja velikin siitä loukkaantu ja takas tuli vain, että kiitos. No tulihan tuo sovittua ja pyydettiin molemmat anteeksi käytöstämme. Yleensä rauhallisena persoonana tuo kuitenkin vieläkin sillai painaa, kun velipojan kans ollaan kuitenki aina oltu läheisiä ja sillee. En todellakaan tarkottanu tota, mut silti.

prå-kalastaja

• Guest
« Reply #84 on: July 06, 2008, 14:37:26 »
Kerran tuli pelattua kavereitten kanssa pesäpalloo särjillä...

edit: Nii ja bensalla on tietysti leikitty.
« Last Edit: July 28, 2008, 12:57:31 by prå-kalastaja »

Kalamään

• Vanha vihtahousu
  • Global Moderator
    • MSN Messenger - tonsku1991@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #85 on: July 06, 2008, 20:22:18 »
Varmaan se kun aloin polttelemaan tupakkia vähän useemmin kuin kerran vuodessa.  :-(
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

Abborna

• Vuiijttu! et karkoo!!
    • View Profile
« Reply #86 on: July 09, 2008, 01:15:19 »
Kyllä se ylivoimaisesti on tuo kalojen _turha_ tappaminen ja linnunpoikasten tappaminen penskana  :|

OsPa

• Guest
« Reply #87 on: July 09, 2008, 01:23:12 »
Rupesin polttamaan tupakkaa ja juopottelemaan ja oon 13w. vanha vasta... Kerran jääny tupakasta kiinni mutta juomisesta en.

Eikö kannattas nyt lopettaa juominen ja tupakoiminen ku tajusit että teit tyhymästi??

Abborna

• Vuiijttu! et karkoo!!
    • View Profile
« Reply #88 on: July 09, 2008, 01:28:01 »
Itehä lopetin tupakan polton kohta 3v sitten!
Voin sanoo että kyllä se on helpompaa elämä  :-)
Juomista en lopeta kun pitäähän se joku pahe olla  :wink:

Kalastaja.94

• View Profile
    • Email
« Reply #89 on: July 09, 2008, 13:36:53 »
Kaikki tämmöset onkikalojen kidutukset pentuna.
-Tonttu

center>