Chat

Poll

Poltatteko tupakkaa?

En polta
223 (54.3%)
Kyllä poltan
86 (20.9%)
Olen polttanut mutta en enää
32 (7.8%)
on tarjottu mutta en siltikään
70 (17%)

Total Members Voted: 358

Author Topic: Tupakka  (Read 80136 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
Vs: Tupakka
« Reply #60 on: December 18, 2007, 15:43:50 »
Tupakattomuus jatkuu edelleen ... Entä mikä on Kaivon tilanne?
Hyvää joulua kaikille....

puupää

• [NP]
    • View Profile
« Reply #61 on: December 18, 2007, 16:04:14 »
Minusta tupakoinnissa ei ole mitään ideaa.
Enkä ole polttanut
ENKÄ TULE POLTTAMAAN!
Hooked on Fishing :D

kaivo

• Guest
« Reply #62 on: December 18, 2007, 16:13:27 »
Tupakattomuus jatkuu edelleen ... Entä mikä on Kaivon tilanne?
Hyvää joulua kaikille....

Edelleen polttamatta, uutenavuotena tulee viides kuukausi täyteen. Kai tässä jo pikkuhiljaa uskaltaa sanoa, että olen lopettanut...

Hyvää joulua, itse kullekin säädylle!
« Last Edit: December 18, 2007, 19:31:44 by Kaivo »

Arska_1

• Kirurgi
    • View Profile
« Reply #63 on: December 24, 2007, 21:53:53 »
En ole koskaan maistanut tupakkaa, enkä aio maistaakkaan.
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Hurri.

• MSN Messenger - miika_093@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #64 on: April 10, 2008, 16:49:00 »
no on sitä tullut kokeiltua mutta ei kannata  :| kunto siinä vain menee

sami552

• Team Särkkäri
    • MSN Messenger - hapankorppu91@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #65 on: April 10, 2008, 16:58:25 »
On sitä ennenkin ilman pärjätty. Tuskin tupakan polttamisen aloittaminen elämää hirveesti parantaisikaan.  :-)
Aaro kerho, puhtailla koukuilla.

mika922

• View Profile
    • Email
« Reply #66 on: April 10, 2008, 17:18:26 »
Monet kaverit on tupakkaa tarjonnut(ja kaverit on saman ikäsiä kuin minä eli 15w :roll:) mutta en ole tupakkaa koskaan polttanut tai maistanut enkä tule maistamaankaan, koska siihen menee hel******* rahaa, terveys kaupan päälle ja muutenkaan siitä ei ole mitään hyötyä omasta mielestä.
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

KKim

• MSN Messenger - Kim.Kauranen@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #67 on: April 10, 2008, 17:23:44 »
En ole ikinä edes maistanut enkä rupea polttamaankaan.
Rahalla saa ja hevosella pääsee

kalan_tappaja

• Guest
« Reply #68 on: April 18, 2008, 22:49:24 »
En polta,enkä ala polttamaankaan. tiedoksi että yksi tupakka vähentää n.5min elinikää!

osmanhauki

• Guest
« Reply #69 on: April 19, 2008, 16:58:42 »
 tiedoksi että yksi tupakka vähentää n.5min elinikää!

Oho! No minun muutama veli ja kaveri kuolevat sitten aika äkkiä. No kaippa toi on totta, mutta tuntuu jotenkin oudolta.

Piksu

• View Profile
« Reply #70 on: April 25, 2008, 18:32:48 »
En ikinä ole harkinutkaan tuppakkii kokeilla... kotona aina hoettiin että tulee syöpä ja se tappaa...pelotteli koko ajan tupakasta

Eetu93

• View Profile
    • Email
« Reply #71 on: April 25, 2008, 19:47:05 »
En polta vaikka siihen on ollut tilaisuus. Ja voisin aloittaa polttamisen melkein milloin vain. Mutta EI! Minä en polta enkä myöskään meinaa aloitta
moista rahan haaskausta. Yksi kaveri on kokeillut tupakkaa mutta lopetti siihen ensinmäiseen.
« Last Edit: April 25, 2008, 19:49:21 by Eetu1993 [TNL] »

Räpeltäjä

• View Profile
    • Email
« Reply #72 on: April 26, 2008, 23:52:54 »
Moikka kaikille pitkästä aikaa..

tupakoimattomuus jatkuu edelleen , miten lie Kaivon tilanne ?
Joulusta tähän päivään on elämä potkinut päähän jos toiseenkin ,
 mutta siitä huolimatta olen edelleen polttamatta.
Nyt odottelen jäiden lähtöä että pääsis virvelöimään...
Kireitä siimoja kaikille tulevana avovesi kautena.
Niin ja HYVÄÄ VAPPUA....

Kaivo

• Guest
« Reply #73 on: April 27, 2008, 07:38:53 »
Moikka kaikille pitkästä aikaa..

tupakoimattomuus jatkuu edelleen , miten lie Kaivon tilanne?

Tervehdys! Savuttomana täälläkin, vapunaattona tulee yhdeksäs kuukausi täyteen. No problem... Kalallakin on tullut käytyä jo sen verran usein, että sekin onnistuu jo aivan hienosti polttamatta :)

-- Kaivo

leijonanmieli

• View Profile
« Reply #74 on: April 29, 2008, 15:40:55 »
En polta,enkä ala polttamaankaan. tiedoksi että yksi tupakka vähentää n.5min elinikää!

ja työpäivä lyhentää toisilla 8h toisilla enemmän..

itselläni tuota röökiä om palanut elämäni aikana paljon ja vielä paljon enemmän.. tässä prosessissa ollaan oltu toista vuotta, mutten vieläkään päässyt irti en niin millään..
tuola ajellessa ja odotellessa välillä tulee sorruttua, ja sillon kun ei sorru niin kilot lisääntyy heittämällä.. jotain korvaavaa pitää saada koko aika..
Ne jotka ajattelevat et se on cool juttu etc niin sanompaha vaan et ei se koin coolia ole kun ei enää pysty elämään normaalisti, sillä se rööki kokoaika kummittelee joissakin aivokopassa osuudessa "himo ja tapa". Itse en päivääkään ole vielä pystynyt olemaan ajattelematta röökiä (toisinaan ollut 5-6 kk pätkiä ilman yhtäkään).
"Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku"

unatco

• onkikirbet 2kg&1.5kg
    • View Profile
« Reply #75 on: April 30, 2008, 13:56:35 »
kyllä sitä tulee tupruteltua.. ja lopettaminen ei varmaankaan olisi oikeastikkaan vaikeeta, mutta se vaan on tottumus, ja kyllä se vituttaisi kun kuulis muutaman vuoden päästä et keuhkot paskana ja syöpä iskenyt..
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

jiiäm87

• View Profile
« Reply #76 on: April 30, 2008, 14:49:09 »
Juu kyllähän sitä tulee imettyä, lopettaminen omalta kohdalta todennäköisesti onnistuisi jos saisi vain siihen tarpeeksi motivaatiota kerättyä.
yaRR!

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger - kala.keitto@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #77 on: April 30, 2008, 15:02:12 »
En ole koskenut tupakkaan enkä tule koskemaankaan! Siitäkään ole mitään hyötyä kenellekkään. Kaikki jotka polttaa niin yrittäkää ainakin lopettaa! Näin sellaista unta, että poltin tupakkaa ja se alkoi pelottaa..  :-D
Olen kalastelijapoika!

Kaivo

• Guest
« Reply #78 on: April 30, 2008, 15:05:45 »
kyllä sitä tulee tupruteltua.. ja lopettaminen ei varmaankaan olisi oikeastikkaan vaikeeta, mutta se vaan on tottumus
Juu kyllähän sitä tulee imettyä, lopettaminen omalta kohdalta todennäköisesti onnistuisi jos saisi vain siihen tarpeeksi motivaatiota kerättyä.

Kokeilkaapa seuraavaa:

Ottakaa tyhjä paperi ja kynä. Jakakaa paperi viivalla kahtia, vasempaan ja oikeaan puoleen.

Paperin vasemmalle puolelle kirjoitatte kaikki tupakoinnin mielestänne hyvät ja hyödylliset puolet, ne asiat jotka koette saavanne polttamisen myötä. Oikealle puolelle taas kirjataan tupakoinnin huonot ja haitalliset asiat. Voitte vaikka numeroida asiat tyyliin 1., 2., 3. jne. Lista laaditaan yksin, kaikessa rauhassa ja vain itselle, ei muiden nähtäväksi tai muiden takia.

Lopuksi laskette, kummalle puolelle paperia kertyi enemmän asioita. Jos asiaa on enemmän vasemmalla puolella, hyödyt ovat mielestänne haittoja suuremmat, eli tupakoinnin jatkaminen kannattaa.

-- Kaivo

« Last Edit: April 30, 2008, 15:24:58 by Kaivo »

jiiäm87

• View Profile
« Reply #79 on: April 30, 2008, 16:43:09 »
Voisi kyllä kokeilla ihan mielenkiinnolla tuota kaivon ehdottamaa hommaa niin näkisi mitä paperiin ilmestyy. Oma tupakointi on semmoista tapaa ja tottumusta, tietty tilanne niin tupakka vain ojentuu taskusta suupieleen. Monesti olen pitkään polttamattakin, koska en edes tunne ns. minkäänlaista pakkoa laittaa tupakkaa palamaan. Siitä on vain tullut tietyissä tilanteissa se tapa mitä ei edes niinkään huomioi.
yaRR!

Miggomies666

• http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=50376.kokele.
    • View Profile
    • Email
« Reply #80 on: May 06, 2008, 15:46:09 »
tupakassa ei oo muuta järkeä kuin että yrittää näyttää olevansa kova.mun mielestä sen voi näyttää muullakin tavalla

Tuukka Almighty

• Man the Harpoons!
    • View Profile
    • Email
« Reply #81 on: May 06, 2008, 16:36:03 »
Poltin 1½ vuotta ja lopetin seinään. 3 päivää olin vähän agressiivisempi mutta sitten tasaantu. Vielä kuitenkin on sellasia tilanteita että tekis mieli laittaa tupakaks esim. Kalassa ja älyttömässä v****tuspäissä

Tanieli

• View Profile
« Reply #82 on: May 11, 2008, 16:56:11 »
kerran maistoin ja totesin ettei tämä ihmisten hommaa ole..

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #83 on: May 11, 2008, 20:35:02 »
En ymmärrä koko tupakkaa, todella tyhmää hommaa.. Jos on vaikeaa lopettaa, niin ostakaa pelkkiä venttejä ja imeskelkää niiden läpi  :-D
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Arska_1

• Kirurgi
    • View Profile
« Reply #84 on: May 11, 2008, 21:24:07 »
Kaverilta kuulin vähän juttua kun hänen joku sukulainen oli polttanut 30 vuotta ja oli sitten saanut lopetettua tupakoinnin. En muista varmaksi, mutta puoli vuotta tai vuoden hän oli syönyt nikotiinipurukumia tupakoinnin lopettamisen jälkeen. En muista kauan hän on ollut polttamatta, mutta vieläkin näkee kuulema siitä unia kun hän polttaa tupakkaa. :-o

-Arska_1

Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Miggomies666

• http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=50376.kokele.
    • View Profile
    • Email
« Reply #85 on: May 12, 2008, 15:04:18 »
ite oon tehny sillain että oon ottanu jonku putkikasvin ja sytyttäny pään.sitte niinku imen sitä savua ja puhallan pois.niinkun tupakan poltto mutta ei niin vaarallista.

Tom

• Guest
« Reply #86 on: May 12, 2008, 15:05:58 »
ite oon tehny sillain että oon ottanu jonku putkikasvin ja sytyttäny pään.sitte niinku imen sitä savua ja puhallan pois.niinkun tupakan poltto mutta ei niin vaarallista.

Samoja häkäaineitahan siitäli vissiin tulee?

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #87 on: May 12, 2008, 15:12:00 »

Ei voi olla totta.. :-o

Tiäksä mikkomies etku sä niinkusillai otat jonku putkikasvin niinku mitäsä et niinku tunnista ja poltat sitä niinku silleen niin se vois silleen niinku olla vaikka myrkkykatko (Conium maculatum)?

Kuka voi olla niin varomaton (tyhmä) että menee ja polttaa jotain mitä ei tunne?!?

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Tom

• Guest
« Reply #88 on: May 12, 2008, 15:19:01 »

Ei voi olla totta.. :-o

Tiäksä mikkomies etku sä niinkusillai otat jonku putkikasvin niinku mitäsä et niinku tunnista ja poltat sitä niinku silleen niin se vois silleen niinku olla vaikka myrkkykatko (Conium maculatum)?

Kuka voi olla niin varomaton (tyhmä) että menee ja polttaa jotain mitä ei tunne?!?

-Perca

Niimpä, tupakassakaan ei oo mitään eroo tohon "putkikasvitupakkiin" kun siihen oikeeseen jää koukkuun?? Ja kaiken lisäks niissä voi olla vaikka mitä paskaa, niissä maasta otetuissa putkiloissa. Siis ei mitään järkee, ei jumalauta.

pro-onkija

• MSN Messenger - marko.issakainen@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #89 on: May 12, 2008, 21:08:12 »
Me ollaan jotain tavallisia heiniä polteltu, missä on reikä keskellä. Niissä ei varmaan niin paljon ole myrkkyjä, kuin tupakassa. Kerran yks tohelo sytytti noin 3 senttiä halkaisijaltaan olevan pahvisen talouspaperi rullan. Isot liekit oli putken päässä, kun se yritti vetää savuja siitä.

Aijai... seuraavalla hetkellä sen kieli ja suu palo, kun liekit tulivat putkea pitkin suuhun? (Kokemusta on vuosien takaa.)  :|
Samoin ja siinä sai yskii monta minuuttii sen jälkeen.   :|

center>