Chat

Author Topic: Vanhat kelat.  (Read 9966 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NightPiker

• View Profile
    • Email
Vanhat kelat.
« on: October 29, 2007, 19:43:00 »
Onko kellää vanhoja keloja? Mulla on wanha ABU Cardinal 77X avokela. Sain sen joskus papaltani. Kuvaa en nytten saa laitettua mutta lisään sen myöhemmin? Laittakaa kuvia! :wink:
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

Kuha-Eki

• View Profile
Vs: Vanhat kelat.
« Reply #1 on: October 29, 2007, 20:27:42 »
Mökillä on kovassa käytössa wanha abumatic 60, ja hyvin pelittää!  :wink: Kuvaa koko kelasta ei oo otettu koskaan...
E: Ei tossa abussakaan tietääkseni oo mitään jarrua, mutta sen sisältä on kulunu semmonen tappi ja kun viehe tarttuu jonnekkin niin siima pääsee ulos eikä tuu menetyksiä! Kätevää! :lol:
E: Tolla abumaticilla ja sen huippulaadukkaalla vavalla on nosteltu niin isoja lohia kuin haukiakin ja taisi siinä muutama kunnon kuhakin ollut. Ennen kaikki oli kestävämpää...
« Last Edit: November 03, 2007, 13:37:31 by Kuha-Eki »
Koukuttaako?

Nykyttäjä

• View Profile
« Reply #2 on: October 30, 2007, 21:05:07 »
Mun varastosta löytyy pari vanhaa Daiwan haspelia, toinen ainakin olisi käyttökelpoinen, yksi vapa jonka vaimo osti lahjaksi, se on vetouisteluvapa jossa on reikä putken sisällä, ei siimalenkkejä ollenkaan. Täysin käyttämätön. Samoin käyttämätön on yksi kela joka tuli "pakkomyyntinä" yhden teleskooppivavan mukana. Vapa oli hyvä, kela ei. Lisäksi vaimon pari umpparia vapoineen.

Kuhastelija

• View Profile
« Reply #3 on: November 03, 2007, 10:50:34 »
Meillä on mökillä ikivanha Abumatic ja sitten  vielä vanhempi malliltaan minulle tuntemattomaksi jäänyt Daiwan umpikela. Tuolla Abulla olen kaksikiloisen hauen ylös nostanut, mutta Daiwaa en ole uskaltanut kokeilla.

kalastan_kaikkea

• Guest
« Reply #4 on: November 04, 2007, 11:49:10 »
Meillä kotona ikivanha Abumatic ja ruotsalaista käsityötä vanha ambassadööri

Väenö.

• View Profile
« Reply #5 on: November 07, 2007, 16:09:12 »
Minulta löytyy ABU-matik 20 umpikela,joka oli ensimmäinen kelani.Lisäksi olen saanut perintöinä ABU-matik 110 ja ABU-matik 220,joka on jostain -50 luvun puolivälistä.Lisäksi VIKTORY 800 joka on tehty ABU:n lisenssillä,sekä ECHOLINE 43 ja ELBE 22 automatik,joka on siitä harvinainen,että siinä on jarrunsäätönuppi kelan päällä,yleensähän umpikelassa on säätö veivissä.Vielä löytyy VICTORY A53 hyrräkela jostain -50 luvulta.Isälläni on DYNAMIC 705 umpikela -50-60 lukujen vaihteesta ja siinä on laatikko tallella,jossa on hinta 1015 mk.Hinta on ajalta,jolloin ei ollut vielä nollia pudotettu markoista.

Rapalapa

• View Profile
« Reply #6 on: November 07, 2007, 18:45:31 »
Daiwa gold cast löytyy  :roll:

Tosimies

• Guest
« Reply #7 on: November 07, 2007, 20:21:21 »
Daiwa gold cast löytyy  :roll:

Eihän se ole kovinkaan vanha malli?
Nykypäivänäkin yksi kalleimmista ja parhaista umppareista

pekutii

• View Profile
« Reply #8 on: May 29, 2008, 13:54:48 »
Olisko kenelläkään tarkempaa tietoa kelasta : Abu A53 Victory.
Tuommonen kela olisi hallussa, ja infoa kaivataan.

Murmeli

• Tee se itse
    • View Profile
« Reply #9 on: May 29, 2008, 15:26:45 »
Mulla on ollut Abu Garcia Abumatic Bronco. Kelan ikää en tiedä, mutta vanhan näköinen se ainakin oli.

PäSSi

• View Profile
« Reply #10 on: June 01, 2008, 15:04:38 »
Oli minulla joku abumatic mutta siitä meni jokin jousi poikki ja meni rikki :-P
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

center>