Juuri näin ja nämäkin mielenterveys ongelmathan häviää ruuvaamalla aselakia!!?
Nythän asialle on tehtykin jo kaikki voitava 
Ja taas voidaan irtisanoa muutama psygologi , poliisi ja lääkäri,päivähoitaja jne.. kun ne pyssythän ovat pääsyyllisiä
Ilmeisesti tarkoitit psykologia ?
Ilman sitä asetta ei varmastikaan ketään olisi ammuttu ? En kyllä tiedä varmasti...
Itse olin juuri tässä menneinä viikkoina keikalla jossa oli puhetta aseesta, voin ihan rehellisesti sanoa, että meinasi paska mennä housuun kun aseen piippu tuli ikkunaan. Varmasti olisi ampunutkin meidät, mutta onneksi kaveri kerkesi huutamaan varoituksen.
No, asiasta selvittiin loppujen lopuksi säikähdyksellä, ja uhkailijakin jokseenkin vähäisillä vaurioilla.
Ase oli isoisän ja tyypillä ei mitään lupia tähän kapistukseen..
Kyse tässä minun kommentissa lainaamaasi juttuun oli se, että jos kyseessä on poliisi, niin otsikot lehdissä on varmat. Ja tässä kyseisessä tapauksessa henkilö oli tehnyt poliisin töitä 42 vuotta sitten, ja silloinkin 3 vuotta. Eli suurinpiirtein sen ajan kuin nykyään siihen ammattiin opiskellaan.
Toisekseen, Suomessa on vasta tulossa se, mitä tavan kadun tallaanja ei ymmärrä, rajat ovat auenneet ja ulkomaiset rikolliset käyttävät tätä maata vain elantonsa saamiseen. Jos aseita on, niin niitä myös enemmän joutuu rikollisten käsiin, ulkomaisten tai kotimaisten, koska rikollisten touhut kansainvälistyy. Jos KÖSTER esimerkiksi on tutustunut tähän Liedon-arvokuljetusryöstöön tai Turun Suomen Pankin ryöstöön.
Nämä tietysti ääripäästä.
Tiedän, että on estetty useampi ampumistapaus jo sen suunnittelu vaiheessa, ja kyseessä on ollut sellainen ase, jolla varmasti voitaisiin saada aikaan Jokelan tai Kauhajoen tapaus uusintana, jos ei vaikka pahempaa.
Nuorison mielenterveyteen ja hyvinvointiin olisi syytä suunnata katseita ja toimia. Ihan voin KÖSTERillekkin kertoa ihan oman kokemukseni puolesta, että ainakaan parempaan suuntaan ei viimeiset 5-6 vuotta ole menneet, oli sitten syynä aselaki tai
kotikasvatus, laistahan nämä isänmaan toivot eivät piittaa sitäkään vähää mitä kotoa tulleista ohjeista... Parhaiten ehkäpä tässä kertoo tekijöiden moraalista se, että lopuksi ei heistä ole miestä seisomaan tekonsa takana, vaikka se kovin surullinen onkin viime aikoina ollut...
Yhtään asetta ei laukea jos ei liipaisimesta vedetä.