Kebabia jostain syystä äänestin. Molemmat kyllä maistuu ja etenkin krapulapäissään tulee pizzaa tai kebabia lähes poikkeuksetta ahnehdittua. Eli varmasti useammin kuin olisi terveellistä. Vielä kuitenkin toistaiseksi hengissä.
Paikkoja joista suositaan on muutamia. Meillä päin ei tosin ainuttakaan, joten useinmiten tilataan kotiovelle. Erästä tulee suosittua jo senkin takia, että kotiinkuljetus toimii vaikka aamuviideltä. No, enpä muutenkaan ole huomannut paikallisten yrittäjien sapuskoissa kovin suuria eroja. Tosin uutisiinkin taannoin päässeessä rähinäpuljussa ei ole tullut aterioitua.
Kebab menee yleensä ranskalaisilla ja itse sitten siihen lisäilen salaattia ja vihanneksia. Toki joskus myös pitakebab, rulla ja kermaperunakebab päätyvät parempiin suihin.
Mitä sitten pizzaan tulee, olen täytteiden suhteen melko kaikkiruokainen. Oliivit ja aurajuusto eivät tosin lukeudu suosikeihin, ehkä useinmiten otan pizzan johon tulee paprikaa, ananasta, sipulia/ punasipulia ja jotakin lihaa.
Itsekin olen pari kertaa yrittänyt kebabia valmsitaa, mutta vielä ei ole tullut eteen täydellistä onnistumista. Pitääkin yrittää taas joku päivä.