Chat

Author Topic: Onnettomuudet  (Read 48442 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Panze

• View Profile
Vs: Onnettomuudet
« Reply #90 on: October 20, 2008, 10:13:43 »
Itelläni on käynyt ihan hyvä tuuri, ettei mitään vakavampaa ole sattunut, mutta tässä jotain.

1. Alle kouluikäisenä otin isoveljeni kanssa juoksukilpailut sisällä. Sain hieman etumatkaa ja juoksin niin kovaa kuin kintuista lähti, lopussa katselin taakseni missä isoveli oli tulossa, kunnes pianonkulma tuli vastaan :roll: Noh illalla sitten terkkarille tikattavaksi. :-)

2. Ensimmäisellä luokalla teknisentyönopettaja sanoi, että kaikkien pitää sahata selkäsahoilla, puukkosahoja ei saa käyttää. No menin sahahyllylle enkä löytänyt yhtä ainutta selkäsahaa, joten turvauduin sitten puukkosahaan, seurauksena saha sormessa ja tikkejähän siihenkin tuli  :roll:

No noi on oikeestaan ainoat, missä tikkejä on pitänyt käyttää, eikä murtumiakaan ole vielä kohdalle sattunut...Kumpaankin "onnettomuuteen" (jos nyt niin voi sanoa) tuli 3tikkiä.

Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

NightPiker

• View Profile
    • Email
« Reply #91 on: October 22, 2008, 22:29:16 »
,lasketellessa olen melkein onnistunut potkaisemaan itseäni takaraivoon.
ei ole edes vaikeaa ainaskaan suksilla. Meinaa oon potkassu itteäni suksen perällä pari kertaa takaraivoon  :|
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

« Reply #92 on: October 23, 2008, 12:59:30 »
,lasketellessa olen melkein onnistunut potkaisemaan itseäni takaraivoon.
ei ole edes vaikeaa ainaskaan suksilla. Meinaa oon potkassu itteäni suksen perällä pari kertaa takaraivoon  :|
Juu ei todellakaan ole ainakaan vaikeaa. Itselle on myös monesti käynyt tuota ala-asteella, kun oli vielä hiihtoa ja ei jaksettu vetää kunnolla niin pelleiltiin.. :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #93 on: October 31, 2008, 17:19:45 »
Sellainen onnettomuus tapahtui, että se naurattaa jokapäivä.

7 vuotiaana otin mun siskon kanssa ~500m pyöräkilpailun ja niinku omassa pyörässä ei tietenkään sattunut olemaan jarruja, eikä sitä sillon ollut mikään muu mielessä kun "HETI TÄYSILLÄ" ja loppuun asti niin. Mutta maaliviivasta 10m eteenpäin oli melko iso paskaoja, jonka rumpu oli tukossa ja moni varmaan arvaa tässäkohti mite käy. Sitten piti lähtä ja ajoin niin paljon, kun jaloista lähti ja sisko pysähtyi jo ennen maaliviivaa, mutta minä yritin jarruttaa maaliviivan jälkeen ja eihän siinä pyörässä jarruja tunnettu. Kohta sitä mentiinki ryminällä pajupensaan läpi paskaojaan ja uitiin siellä vähän aikaa.

Pääsin ojasta ylös ja lähdin kävelemään pihalle, niin äiskä ihmetteli, että mikä ihmeen tumma mies meille tulee. Eikä se oikeasti tuntenut mua ennen kun olin siinä ihan vieressä. No tunti suihkussa ja kaks purkkia shamppoota + saunassa puolisen tuntia...

Kaikkea sitä pitää sattua.  :-)
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Mikkoporo

• View Profile
    • Email
« Reply #94 on: November 01, 2008, 04:56:03 »
-olkapää sijoiltaan + solisluu poikki
-jalka poikki (sääri+pohjeluu)
-sormimurtumia
jokaiseen liittyy oma pikku tarinansa...jokaiseen kyllä liittyy olennaisesti alkomahooli   :oops:

tänään vetäsin lipat pihalla ja kädet on verillä ja ranteet ja polvet ruvella, onneksi vaappuja pystyy vielä väsäämään. :roll:

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #95 on: November 03, 2008, 18:51:02 »
Olen....

...työntänyt sormeni johonki metalliseen lietsoon vai mikä se nyt oli
...ampunut jousipyssyllä katteen (oon muuten melko taitava  :-D)
...Kaatunu pyörällä pahasti 2 kertaa: pelleilin mäessä ja painoin vahingossa etu jarrua... ja eturengas lähti ja kyynerpää turposi jotain 2-6cm
...tömannyt lasketellessa puuhun ja poski aukes
...lumilautailessa törmäsin johonki sähkö kappiin
.. varvas murtunut
...ja monia muita.
« Last Edit: November 04, 2008, 15:51:49 by Jake-zxc »

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #96 on: November 04, 2008, 15:44:54 »
mulle on sattunut semmonen vähän omituisempi onnettomuus!
olin 10v ja
oltiin espanjassa porukoitten kans ja sitten päätettiin lähtä käymään gibralttarilla jossa on se vuori missä elää apinoita.noh,matka sujui hyvin.oltiin siellä kunnes rupes apinoitya näkymään.ja enköhän sitte päätäny lähteen silittämään sitä ja se puras mua.pieni jälki jäi mutta ei tullut mitään vakavampaa :-D :-D
tä...?

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #97 on: November 04, 2008, 15:53:06 »
Tänään koulussa yks poika heitti toista lumipallolla tai jollain muulla silmään ja uhri joutu ouksiin.  :x tyhmää tommonen.

Daiwa

• View Profile
    • Email
« Reply #98 on: November 04, 2008, 15:59:20 »
Tänään koulussa yks poika heitti toista lumipallolla tai jollain muulla silmään ja uhri joutu ouksiin.  :x tyhmää tommonen.
"Uhri"  :-D Ite en ihan kerenny nähdä sitä kun se heitti. Taitaa olla kaveri nyt oulussa tutkittavana. 

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #99 on: November 04, 2008, 16:00:22 »
"Uhri"  :-D Ite en ihan kerenny nähdä sitä kun se heitti. Taitaa olla kaveri nyt oulussa tutkittavana. 

Joo. Mä tiiän ''uhrin'' ja tunnen heittäjän.

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #100 on: November 04, 2008, 18:15:20 »
Ainii sekinhän tapahtu tännään koulusa :-D noh,ei naurun asia!
voi olla että tulee aika kalliiksi se lumipallon heitto.
tä...?

remolux

• Guest
« Reply #101 on: November 04, 2008, 20:07:03 »
vissii nakannu aika lujaa jos veksiin joutuu..

ite nakkasin joskus yläaste iässä oikeen kunnolla puristetulla sohjopallolla ala asteen opea takaraivoon, se tipahti siihen paikkaan.. meinas olla paskahousus mut onneks selvisin jälki istunnolla ja anteeks pyytämällä   :roll: en kyl tarkotuksella heittäny, heitto lipes..

Daiwa

• View Profile
    • Email
« Reply #102 on: November 05, 2008, 08:02:55 »
vissii nakannu aika lujaa jos veksiin joutuu..

ite nakkasin joskus yläaste iässä oikeen kunnolla puristetulla sohjopallolla ala asteen opea takaraivoon, se tipahti siihen paikkaan.. meinas olla paskahousus mut onneks selvisin jälki istunnolla ja anteeks pyytämällä   :roll: en kyl tarkotuksella heittäny, heitto lipes..
Haha.. Tuo oli hyvä. "se tipahti siihen paikkaan"  :-D No ei kai sitä saa nauraa, mutta kun ei voi piättää. Mullakin 6lk:lla kävi sillain, että pelattiin jalkapalloa ja olin puolustajana. Sitten mulla oli jotku skettikengät, jotka oli tosi löysällä jalassa. Pallo tuli mua kohti ja potkasin sen kaverille, joka lähti laidasta ylös. Samaan aikaan mulla irtos kenkä ja lenti suoraan reksiä takaraivoon. Se vaan nauro ja sano, että "nyt saat käyttäytymisestä vitosen".  :wink:

OsPa

• Guest
« Reply #103 on: November 05, 2008, 08:27:02 »
Meilläkin sattu kerran liikuntatunnilla, että joku oppilas ( en nyt muista kuka) potkas pallon liikunnanopea takaraivoon.
Noh, ei mitn, koska en oo tuon kyseisen opettajan nähnyt kuin pari kertaa hermostuvan.
Tämä siis tapahtui 6.lk

Panze

• View Profile
« Reply #104 on: November 05, 2008, 15:39:41 »
Nyt tulikin mieleen yks juttu, taisi olla 3lk ja liikunnan tunti oli alkamassa. Liikunnassa oli sählyä ja siinä lämmittelyvetoja laukoessa pallo kimposi seinän kautta suoraan 50 vuotiasta liikunnanopettajaamme silmälaseihin ja kummatkin linssit tippui päästä, mutta kylmä viileesti se otti ne kummatkin ilmasta kiinni  :-o siinä sitten helpottuneena ihmeteltiin, että ei taida miestä pahemmin ikä painaa  :-D
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

ööö...

• kaikki mikä sattuu...
    • MSN Messenger - aku.siliamaa@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #105 on: November 05, 2008, 20:47:33 »
Juoksin oven ripaan 5lk. Silmäkulma tikkaukseen ja viime talven hyppäsin kaverin leikkimökin katolta hiekkalaatikon reunaan ja kummatki jalat väänty ja onneks vaa toinen murtu. :-P Kävellen kotia kaverilta vielä. Aamulla konttasin kotoa ku ei jalat pitäny yhtään.

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #106 on: November 06, 2008, 15:06:03 »

Se ''uhri'' oli tänään koulussakin. Ei onneksi sokeutunut.  :-)

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #107 on: November 06, 2008, 15:54:06 »

niin oli!hyvä ettei :-)sillä oli tullut jonkinmoinen haava siihen silmään ja se oli aivan veren-punanen :-D
tä...?

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #108 on: November 06, 2008, 16:18:20 »

niin oli!hyvä ettei :-)sillä oli tullut jonkinmoinen haava siihen silmään ja se oli aivan veren-punanen :-D

Joo, Näin sen käytävällä. Menee vähän OT:ksi.   :-P
[/quote]

Pilikkijä

• Käykää hyvät ihmiset kalassa
    • View Profile
« Reply #109 on: November 08, 2008, 00:17:49 »
Nooh, täällähän on tuutsoneita kerrakseen :roll: Itellä ei mitään pahempia; 3-4 vuotiaana kivi meni kämmenestä läpi, laskeskelin äskön et vajaa 20 tikkiä tohon on näköjään uponnu. 6 vuotiaana laskettelemassa, könysin ja joku osu silimäkulumaan. Arpi jälellä, ei tikkejä. Joku talvi sitten juoksin rautakehikkoon, polvilumpio murtui. Kesällä löin kirveellä jalkaan, 8 tikkiä. Ja tänään romahdin liikuntatunnilla  :-D
SOS=Se On Saletti™

HuntaKilla

• MSN Messenger - Verijuoppo--@hotmail.com
    • View Profile
    • www.noaa.gov
    • Email
« Reply #110 on: November 08, 2008, 22:32:49 »
Tuossa perjantaina kun tuli kiire linja-auto pysäkille ja liukastuin, jolloin leuka tärähti kipeästi kovaan jäähän sekä pieniin, mutta teräviin sorakiviin. Vertakin tuli mukavasti, mutta onneksi ei sentään leuka murtunut siinä hötäkässä. (Luulin, että leuka murtui, sillä se oli koko päivän armottoman kipeä..)
« Last Edit: November 08, 2008, 22:35:07 by HuntaKilla »
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

ööö...

• kaikki mikä sattuu...
    • MSN Messenger - aku.siliamaa@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #111 on: December 04, 2008, 19:02:00 »
Meinasin jäähä auton alle noin kello 16.00 aikaan ku tulin semmosen puskan takaa ja auto ajo 60km/h 40 alueella. :-o Kaatuin siihen etee mutten koskenu autoon onneksi. Huonosti ois käyny. :|

härskipilkkiarska

• mikä on kuu? no kuu tietenki.
    • View Profile
    • Email
« Reply #112 on: December 04, 2008, 19:32:26 »
olin 6v mummun luona juoksentelin sitte kompastuin ja löin silmänkulman sängynkulmaan siitä tuli paljo verta ja siihen laitettiin 2 tikkii. se kirpasi kunnolla.
härskiä pilkintää

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #113 on: December 04, 2008, 19:42:07 »
Tännään kävelin tosa meidän kotipihalla ja kun se on aika jäinen niin kompastuin
ja kaaduin maahan ja löin polven siinä jotenkin jää kokkareeseen :-(
Nyt on niin kipiä polvi että hyvä kun kävelemään pääsee :-D
tä...?

ToniM

• Kilpisjärven mahtava Saana..
    • View Profile
    • Email
« Reply #114 on: December 07, 2008, 12:39:34 »
Muutamia mitä nyt muistan:

-Juoksin asuntovaunun seinään, tikit,
-Kaaduin pyörällä kun eturengas lähti alta ja leukaat tikit
-Kaaduttiin isän kanssa moottoripyörällä, pari mustelmaa:D
-Vetäsin siklillä sormeen, tikit:D

Rapalapa

• View Profile
« Reply #115 on: December 17, 2008, 21:51:54 »
Itse sain tuntea kovaa kipua kun koiran kanssa leikin sisällä ja yht'äkkiä nappas lattiasta tikku varpaasee....
Monta kertaa ennekin tullu tikku varpaasee mut yllätyin kun löysin 10cm pitkän tikun varpaasta(oli menny melkee kokonaa läpi
mutta jäi paksuimmasta kohtas kiinni) onneks meni suoraa nahan alle että sai irrotettua ilman kovempia kipuja. :wink:
Tapahtumasta n.2vk aikaa mut samainen varvas vieläkin hieman arka ja tullu nätti arpi siihen.

Ozzman

• Paranoidi
    • View Profile
« Reply #116 on: January 12, 2009, 09:53:47 »
Oikohöylään tuli aikoinaan käsi työnnettyä. Kolmesta sormesta lähti lihat luita myöten, mutta kirurgi sai sai sormet paikattua mm. reidestä siirrettiin ihoa. Noin 50 tikkiä oli sormissa leikkauksen jälkeen. Hyvä tuuri siinä kävi kun luut kuitenkin paistoi kolmesta sormesta, mutta yhtään luunsiruakaan ei lähtenyt ja jänteet ja nivelet säilyi ehjänä.
Pari kolme vuotta sormissa oli heikko tunto, mutta nykyään lähes normaali, keskisormi tosin vähän normaalia ohuempi.
« Last Edit: January 13, 2009, 10:08:36 by Ozzman »
So long, and thanks for all the fish!

Jake-zxc

• View Profile
« Reply #117 on: January 12, 2009, 16:15:45 »
Voi v*****  :-o saatto sattu aivan kamalasti ja kamalan näköistä jälkeä. Ja vertakin ehkä vähän.  :-P

Paraskalastaja

• Ahven!
    • MSN Messenger - aku.lappalainen@dnainternet.net
    • View Profile
    • Email
« Reply #118 on: January 12, 2009, 17:19:51 »
Tost Ozzmanin tarinasta tulee kylmät väreet. Missä muuten tapahtus? Koulussa?
-Paraskalastaja

lareman

• Kulunnan kaivohauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #119 on: January 12, 2009, 19:37:27 »
Ei ole pahempia käynyt, mutta pikkuveljelle kuitenkin. Oltiin idyllisissä Nokian juhlissa (jossain maatilalla) ja päätettiin sitten heitellä
ojan reunalle olleita tiiliä sinne ojaan (veli oli silloin 3v). Tietinkin sillä lähti heitto huonosti, ja kuinka ollakkaan, lensi ylhäältä suoraan päähän.
Tuli aika jumalattomasti verta, ja Tommi (kaveri) sanoi vieressä "ISO PIPI" Nykyään tuo lausahdus tuo aikamoisen naurun, muttei silloin.
Pitää käyttää sitä sairaalassa, ett tarkistaa mahdolliset murtumat, onneksi niitä ei ollut.

center>