En oo vielä ketaakaan pelaanu särkijärvee verkossa.Tuntuu ettei porukka pitäis sen reälistisuudesta, vaan välillä kaikki haluu pilkkiä vaan niemisjärvillä.
.
Sama! ITse pidin Särkijärvestä verkkopelissä, mutta se "niemiset seuraavaksi" pisti mietityttämään. Kävi mielessä, että näiden "liian helppojen" mestojen kalatasapainoa voisi pyrkiä vähän "realistisoimaan". Rautupurokin on äärimmäisen mukava verkkopelipaikka, koska kalaa joutuu hakemaan enemmän.
No mielestäni muiden järvien kohalla kirjolohien saanti on melko satunnaista, tosin niemisiltä sitä saa melko helposti.. Ei kuitenkaan unohdeta sitä tosi seikkaa, että kyseessä on istutusjärvi ja silloin niitä jalokaloja tuleekin tavallista enemmän

Mielestäni liian "jyrkkää" realistisuutta istutusjärvissä on turha hakea..

Kuitenkin on hienoa pilkkiä pohjalammella tai särkijärvellä, vaikka niissä kalaa (ainakin runsaasti) on jo paljon vaikeampi löytää.. Näissä järvissä kalojen löytäminen verkkopelissä tuo ainakin minulle sen parhaimman fiiliksen, jonka olen tähän mennessä saanut Pro pilkin yhteydessä kokea..

Eli oma mielipide on se, että jos jatkossa tulisi enemmän näitä "hankalempia" vesistöjä ja vähemmän näitä kirrevesistöjä ja kyllä pelissä muutama helppo järvikin on oltava, vaikka niiden jatkuva verkkopelaaminenkin alkaa ennen pitkään maistumaan jo paskalta..