Hups hups.....Se Soneran opengate toimii jos nyt sattuu toimimaan. Vaikeuksia on.
Muutteleeko minun kone ja reititin niitä asetuksia itse, niin ettei julkiselle listalle pääse. Tai sieltä ei siis saa yhteyttä minun koneeseen. Tuskin.....
Olen sinne Soperaan soittanut eilen ja tänään. Eilen tilille lisätiin tämä opengate, ja hostaaminen onnistui parin tunnin ajan. Sitten pistin koneen kiinni, ja tulin takaisin runsaan tunnin päästä ja tilanne oli normalisoitunut, yhteys ulkoa ei onnistu. Eli hostaaminen ei toiminut, kuten ei toiminut tänäänkään. Soitto tukeen antoi vinkin että MTU arvoa pitäisi nostaa 1400.
Kuinka isoja paketteja yleensä tässä pelissä kulkee pelaajien ja isännän välillä?
Miksi tämä tökkii juuri Soneralla, eikä muilla ?. Nyt kun se palvelu on kytketty, niin luulisi sen toimivankin...Sieltä teknisestä tuesta kehoitettiin pistämään APN kohtaan internet tämän opengaten asemasta..... Tulee tunne että siellä on osaaminen ja asiakastuki kilpailutettu ja annettu varamiespalvelulle.....
Eikä se F-secure joka on Soneran kylkiäinen ainakaan enää ole pariin kuukauteen kiusannut.... Eli minulla on jäljellä palomuuri, ja virustutkana Avast...