Chat

Author Topic: Hämeenlinnan Pilkkivedet?  (Read 3553 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fisu_85

• View Profile
Hämeenlinnan Pilkkivedet?
« on: December 09, 2007, 17:41:20 »
Terve!
Olen kesällä muuttanut Hämeenlinnaa ja kunhan jäät vain tulevat tänne vesille niin olisi kova hinku päästä pilkille. Osaako kukaan sanoa mistä järvistä täältä päin tulee minkäkinlaista saalista? Olisi kiva tietää vähän näin etukäteen että tietää minkälaisilla vehkeillä lähen mihinkin päin yrittämää. Pääasiassa kuitenkin ahven pilkillä olen aikasempina talvina käynyt... :-)

Kalastusmies

• View Profile
Vs: Hämeenlinnan Pilkkivedet?
« Reply #1 on: December 09, 2007, 22:25:34 »
Hämeenlinnasta vähän Tampereelle päin sijaitsee Iittalan kylä jonka vieressä on Äimäjärvi sinne kannattaa mennä ahvenpilkille sieltä on saatu hyvin ahventa ja isoja sellaisia.
Itse sain sieltä viime talvena yli puolikiloisia ahvenia. Pilkkinä käytän eniten siellä tasapainoja Nils mastereita ja Ässiä.

Fisu_85

• View Profile
« Reply #2 on: December 10, 2007, 17:36:48 »
Aijaa, pitääkin katsoa kartasta paikka ja laittaa mielee. Siellähän pitää sit ainaki käydä... :-)

Mixxxu

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: December 10, 2007, 17:40:36 »
Juu äimäjärvi on kokeilemisen arvoinen.. Viime keväänä eräs porukka sai useita melkein kilosia ahvenia yhtenä päivänä.. Ja sitten jos ei se laatu vaan määrä, niin sitten nokka kohti vanajaa ja sen karikoita sekä pakkoja  :wink: välillä saattaa puntariin nätimmätkin assut tömähdellä ja ehkä jopa matikat  :roll:

center>