Morrin valmistusta

Started by Juupe, December 18, 2007, 15:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

j.a.m

jos haluat että värit erottuu "jaokkeellisemmin" paremmin niin kuivaat edellisen värin kosketuskuivaksi niin saat värit maalattua "jaokkeelliseksi"

j.a.m

jotain speciaalia normi siika ja taimen morrien väliin

wewwer51

komeita on koitan lähetään nämä omani jos ne näkyisi paremmin kuva on aika huono.
fishing rocks!

250gl

Quote from: wwe-länsi pilkkiä on December 30, 2009, 17:33:20
tässä osoitesta näkee minun morrit. http://img24.imageshack.us/img24/5482/kuva0100.jpg                  katsoa saa.

Joo erittäin hieno ja selvä kuva, kannattee ehkä katella niitä ottamiaan kuvia saako niistä ees selvää!

j.a.m

jotai ennen uuttavuotta ...

tkj

tkj

Olli

Kyllä Jamilla ja Tkj:llä uusimmat todella hienoja! -b

tkj

kala-ale

Mutta tässä ois nyt ekat morrimuotista tulleet.

Ja pitihän sitä jo kärvapyrstöjäkin kokeilla.
Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan...

<><                         <º(((((< 

tkj

Hyvännäkösiähän noi kala-alen morrit on, noihinhan vois vaikka ruiskulla suhauttaa ohuen kerroksen maalia pintaan.

kala-ale

Kiitos!

Joo, niin on. äske laitoin epoxi värijauhe maalit päälle yhelle. Ihan hyvän näkösiähän nuista kuitenkin tuli :) harmi vaan kun ei oo itellä ruiskua.. Jos nuita vaappuja innostuis värkkää nii vois sen kynäruiskunkin ostaa.

-Kala-ale

tkj

Jospa ensiviikonloppuna olis leudonpaa, eli koeponnistukseen. Koukku Kamasan b525 #12, pohjat maalattu fosforivärein.

kallep

Ekat ite tehdyt morrit valmiina.

Deeku

:-o Ootte upeita morreja tehny. Tkj miten oikee oot tehny nuo pitkulaiset morrit, siis surviaisen toukan tyyppiset morrit on nimittäin sen verran maukkaan näkösiä?
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Zintti

Kallep tehny tosi hienoja morreja :-o Kauneuskerrointa nostaa vielä se, että ne ovat ensimmäiset itsetehdyt. Ja muillakin ollu tosi hienoja morreja :wink:

tkj

Quote from: Deeku on January 04, 2010, 23:09:53
Tkj miten oikee oot tehny nuo pitkulaiset morrit, siis surviaisen toukan tyyppiset morrit on nimittäin sen verran maukkaan näkösiä?

Eli koukku on tollanen nymphi malli johon on laitettu messinkikuulat päähän jotta painopiste on sopiva ketjulle ja ne on sitten kevyesti juotettu paketiksi. Lopuksi on liimattu sopiva määrä pieniä lasihelmiä rungoksi.

kala-ale

elsku

oon lukenu aihhen 3 kertaa läpi enkä oo kyl nähny et mist tota microlasii vois ostaa?

kala-ale

Nii ei ehkä nyt suoraan sanota, mutta kun näitä kalastustavike kauppoja selailin nii heti löysin että rialinnasta mikrolasia.

http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=7124

Etsivä löytää ;)

-Kala-Ale

tkj

Ohos kala-ale kerkes jo edelle  :-D

hässi

Quote from: elsku on January 11, 2010, 15:59:53
oon lukenu aihhen 3 kertaa läpi enkä oo kyl nähny et mist tota microlasii vois ostaa?

Tiimareistakin kannattaa kysellä... ale-laarista löytyi 4 pussia yhteishintaan 2e

Abborna

Quote from: elsku on January 11, 2010, 15:59:53

http://www.kalassa.net/?sv=1&tm=10&i=161

TmN

cchobbyssa on lasia ja hileitä aika monennäköistä, väristä ja kokoista. Kun en paremmin hintaluokasta tiedä, niin en osaa sanoa onko kalliita vai ei...

Hagge

Tänään opin miksi noissa kamasanin koukuissa luki fly hooks. Lentelivät nimittäin kovasti ympäri autotallia.

Ei meinaa kyllä tulla yhtään mitään tuosta koukkujen taivutuksesta, taivuttaa kylmänä tai kuumana niin aina puolet katkeaa ja lopuista puolet epäonnistuu muuten. Joku saa nyt oikeesti kertoa mikä tossa on niin pupun vaikeaa tai meikä änkee ne koukut sinne taivuttamatta. :-( :evil:

tkj

Ei kannata lämmittää niitä punahehkusiksi asti ja taivuttaa sitten tasasen rauhallisesti. Joittenkin valmistajien koukut kestää tuon vähän huonommin, mutta kamasanilla pitäis kyllä onnistua.

Tuhe

Kun lämmittää koukkuja, niin tuikku siihen hyvä. Kaasuliekit liian kovia, joten ei kestä taivutusta. Itse tuikussa lämmitän, eikä ole ollut mitään ongelmia. Taivutuksen jälkeen vain puhdistaa talouspaperilla noet pois.

niksutin

Ja sitte vielä että jos se koukku lipsahtaakin punahehkuseks niin oottaa vähäaikaa ja sitte uudelleen.

Hagge

No nyt onnistui kun en lämmittänyt liian kuumaksi. Kiitokset kaikillle, taas. :wink:

perza

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com