Chat

Author Topic: Miksi Kalassa.net  (Read 3881 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger - redwoodriver@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
Miksi Kalassa.net
« on: December 19, 2007, 22:06:07 »
Miksi olette rekisteröityneet juuri Kalassa.net foorumille?? Ja onko teillä tunnusta myös jollain toisella kalastusfoorumilla?

Itse en edes muista miksi valitsin juuri tämänä sivuston vuosi sitten....Kun olen myöhemmin käynyt vilkaisemassa tuolla "suurella ja mahtavalla" Kalastus.com foorumilla, totesin että on tämä saitti niin paljon selkeämpi kuin tuo em. sekava sivu. Aiheet on luokiteltu täällä paremmin. Nyt ei puhettakaan että vaihtaisin sivua koska tämä on mielestäni toimiva. Voin sanoa että tämän vuoden aikana olen aktiivisemmat käyttäjät jo kirjoitusten perusteeella oppinut aika hyvin tuntemaan

...Niin ja on minulla tunnus myös tuolla Perhokalastajat.net ja Perhorasia.com sivuilla, joskin en niillä kovin aktiivinen ole ollut
                          :wink:
« Last Edit: December 21, 2007, 12:08:37 by El'ToroRosso »
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
Vs: Miksi Kalassa.net
« Reply #1 on: December 19, 2007, 22:17:39 »
Quote from: El'ToroRosso
"suurella ja mahtavalla" Kalastus.com foorumilla

Missä kaikki on mahtavaa, myöskin vittuilun, kusetuksen ja provoamisen saralla. Kyllästyin siihen lopullisesti ja tulin tänne  8-). Nimimerkki on siellä vieläkin, mutten ole tainnut kirjoittaa sinne puoleen vuoteen. Täällä porukka on paljon rennompaa ja avoimempaa.

Quote from: El'ToroRosso
Voin sanoa että tämän vuoden aikana olen aktiivisemmat käyttäjät jo kirjoitusten perusteeella oppinut aika hyvin tuntemaan

Totta, ja se on hyvä se. Ei tarvitse aina pohtia mietintämyssyn kanssa että missä mennään.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Tosimies

• Guest
« Reply #2 on: December 19, 2007, 22:23:54 »
On nikki;  kalamies.comissa, kalastus.comissa, kaikissa infoissa ja täällä  :-)

Kalastus.com on kalastus foorumeiden peräreikä, mutta siellä myynti osastolla on välillä todellisia helmiä  :-P

kalassa.net ja kalamies.com on parhaat kalastusta käsittelevät sivut ja niitä käytän aktiivisimmin.

Infoissa en ole käynyt pualeen vuoteen "kunnolla"

En minä tiärä miksi tänne rekisteröidyin. Ei missään vaiheessa ole tarvinnut katua sitäkään päätöstä  :-D

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #3 on: December 19, 2007, 22:25:42 »
Juuri sen takia, että foorumi on todella selkeä, porukka täällä on todella rentoa,  ei ole paljon valehtelemista jne.

Empä ole paljon muille foorumeille rekistyröitynyt, koska ne ovat suoraan sanottuna niin surkeita!
« Last Edit: December 19, 2007, 22:27:22 by kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #4 on: December 19, 2007, 22:33:32 »
Samoista asioista puhutaan pitkälti jokaisella foorumilla. Ihan sama siis, millä niistä asustaa, koska jutut ovat samoja. Itse viihdyn mieluiten täällä.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Salmo

• Guest
« Reply #5 on: December 19, 2007, 23:26:19 »
Muistan silloin vuonna 2002 nähneeni Kalastus.comin linkkikokoelmassa "uusissa linkeissä" Kalassa.netin linkin ja hetken tutustumisen jälkeen rekisteröidyin. Silloin ei foorumeita vielä montaa ollut ja tämä taisi olla ensimmäisiä uudenaikaisia softia, joka tietysti iski nuoren miehen silmään enemmän kuin esim. Kalastus.com. :wink:

Moni entinen aktiivi on hylännyt tämän foorumin varmaan paljolti lähes olemattoman päivitystahdin takia. Jossain vaiheessahan foorumi oli leimautunut täysin "lasten hiekkalaatikoksi", mutta nykyään on mielestäni saatu taas varsin mukavasti vanhempaa käyttäjäkuntaakin. Tai no... onhan tämä aina ollut "nuorten kalamiesten kalastusfoorumi" ja ehkä tulee aina olemaankin. Ja hyvä niin. Tällainenkin tarvitaan.

Tunnus löytyy myös Kalastus.comista ja Kalamies.comista. Joskus lueskelen Perhorasiaa ja Perhokalastajat.nettiä (tulevaisuudessa ehkä enemmänkin) sekä Vetouistelu.comia. xxxxxx.infot ovat jääneet vähemmälle... ei vain oikein kerkiä kaikkea seuraamaan.

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #6 on: December 20, 2007, 20:41:21 »
Hemulisoturin voi tavata aktiivisesti Kalassa.netin lisäksi ainoastaan Tsaibma.comissa.
Eli siis aktiivisesti.. Muutamassa Infossa taitaa olla myös nick. Näistä Heittokalastus.infoa olen käyttänyt eniten, jopa joku aktiivi-vip- käyttäjä siellä olen.
Nyt en ole kirjoittanut foorumille pitkään aikaan, yleensä vain käyn tsekkaamassa sen kalastusgallerian.
Pilkki.infoon olen rekisteröitynyt, mutta sielläkin käyn vain gallerian uusimmat kuvat tsekkaamassa.

Kalamies.comia luen päivittäin, mutta sinne en ole rekisteröitynyt. Loistava sivusto.
Perhokalastajat.nettiä ja Perhorasiaa luen myös lähes joka päivä, mutta kirjoittelut ovat jääneet väliin.
Tsaibma.comiin tutustuin joskus vuoden 2006 lopulla. Pohjois-Suomeen sijoittuvat jutut kiinnostivat niin paljon, että tekasin nimimerkin myös sinne. Nyt joka päivä käyn katsomassa mahdolliset uudet viestit. Niitä tosin on aika harvoin, joskus jopa useita päiviä ilman yhtään viestiä. Helppokäyttöinen ja rauhallinen sivusto.
Joskus vuoden 2005 lopussa löysin tämän Kalassa.netin Propilkin kautta - rekisteröidyin ja siitä lähtien olen käyttänyt tätä päivittäin.
Lähes kaikki käyttäjät ovat täällä tuttuja, uusia viestejä tulee sopivasti, eli ei ole joka päivä 5 sivua selattavaa.
Ikähaitari tietenkin on alhaisempi kuin vaikkapa Kalamies.comissa ja jutut tietenkin sen mukaisia, mutta eipä ole suuresti haitannut.
Kalassa.net on siis nykyään meikäläisen ''kotisivusto''.

Edit: Nykyään Hemulisoturin voi tavata myös Kalamies.comissa aktiivisesti.
« Last Edit: April 15, 2008, 16:13:04 by Hemulisoturi »

Kuha-Eki

• View Profile
« Reply #7 on: December 20, 2007, 21:16:28 »
Minut voi tavata vain täältä tällä hetkellä. Päädyin tälle foorumille asiallisten keskustelujen, hyvien modejen ja ikäiseni porukan takia. Seurasin sivuston toimintaa pari viikkoa ja innostuin vaapunrakentelusta, pian ilmeni kysymyksiä joihin täytyi saada vastauksia ja täältä niitä sai.
Sen jälkeen olen käynyt täällä lähes päivittäin. Kalassa.netin lisäksi erittäin asiallisia kalastusfoorumeita on mm. kalamies.com, jota seurailen aktiivisesti, käykää tsekkaamassa! Tsemppiä sivuston ylläpitäjille!  :wink:

Niin ja ihan googlettamalla löysin tämän sivuston.
« Last Edit: December 20, 2007, 21:27:04 by Kuha-Eki »
Koukuttaako?

Raidari

• View Profile
« Reply #8 on: January 23, 2008, 07:57:03 »
Ihan sen takia tänne rekkasin jotta voi puhua ProPilkistä ja muusta kalastukseen liittyvästä.

Pere

• Varo perho, tiältä tullaan!
    • View Profile
    • Email
« Reply #9 on: January 23, 2008, 11:33:17 »
Tämä sivu on niin selkeä ja ensimmäinen syy on että saisin puhua propilkistä, ja muutamasta pelistä minut löytää nickillä Pere5
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

Kaivo

• Guest
« Reply #10 on: January 23, 2008, 13:36:24 »
Oma kalafoorumihistoriani alkoi vuoden 2002 keväällä, Kalastus.comissa. Kuulin velipojaltani Kalassa.netistä, ja rekisteröidyin tänne tammikuun lopussa 2003. Innostus oli suurta ja naputtelin viestejä siihen malliin, että moderaattorimme Mikko Procyon kysyi minua modeksi muistaakseni noin vuotta myöhemmin, siis 2004 alussa.

Nyt nelisen vuotta myöhemmin olen samalla tiellä vieläkin, ja tulen varmaan olemaankin ellei mitään mullistavaa elämänmuutosta tule. Hetkellinen kyllästyminen koko hommaan iski ensimmäisen kerran vasta tuossa aivan hiljattain – tein jo lopullista eroa koko foorumiin ja poistin jopa käyttäjätunnukseni. Muutaman päivän kuluttua tulin kuitenkin katumapäälle, ja nyt homma jatkuu kuten ennenkin. Tuo irtiotto oli kuitenkin ihan paikallaan siinä mielessä, että sain usean vuoden moderointiputken jälkeen kokeilla sitä, miltä tuntuisi olla ilman koko hommaa. Oudoltahan se tuntui... :) Kai tähän yhteisöön on jo kasvanut niin kiinni, ettei ilmankaan osaa olla.

- Kaivo

« Last Edit: January 23, 2008, 19:54:08 by Kaivo »

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • View Profile
    • Perza-vaaput
    • Email
« Reply #11 on: January 23, 2008, 13:37:08 »
Kalassa.net, kalamies.com, kalastus.comin myynti ja rakentelu osio, kalastajan.info ovat paikkoja jossa pääsääntöisesti liikun. Tunnukset löytyy tosi monelle kalastus painotteiselle sivustolle.
kalamies.comiin rekisteröidyin n. pari vuotta sitten jolloin se ei vielä ollut edes kovin iso sivusto, nykyään se sitten menee melkein ohi ellei ole jo mennyt kalastus.comista. Juttu luistaa ja huumoria on mukana lähes kaikissa viesteissä sekä kaupankäynti onnistuu hyvin.
Tänne sitten olen rekisteröitynyt jo 2002 ja tämä oli eka sivusto mihin koskaan olin tunnukset tehnyt. En muista miten eksyin tänne, mutta muistaakseni propilkki ykkösen kautta.
Kalastus.comissa on kuitenkin niin paljon kävijöitä että myynti puolella on hyvä myydä esim. vaappuja ja myöskin ostaa kun kohille sattuu tarvittavaa.
 :-)

E:
Hienoa Kaivo!
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Arska_1

• Kirurgi
    • View Profile
« Reply #12 on: January 23, 2008, 19:05:02 »
Olen seuraillut useamman vuoden jo tämän foorumin juttuja, mutta silloin en vielä "uskaltanut" tehdä käyttäjätunnusta tänne kun arvelin, että ei kumminkaan tulisi kirjoiteltua niin paljoa. Oikeastaan parempi melkein ettei tullut tehtyä, sillä nyt on jo sen verran kertynyt ikää, että viesteissä alkaa olla enemmän järkeä mitä silloin olisi varmaan ollut. :roll:  Nyt kun julkaistiin tämä nettipeli proopilkkiin niin se laukaisi sen, että pitipä sitten se tunnus tehdä tänne. Muita kalastusfoorumeita en ole edes tutkinut pahemmin, eikä ole tarvettakaan sillä täältä on kyllä löytynyt hyvin pitkälti vastaukset siihen mihin on tietoa tarvittu. :-)
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

« Reply #13 on: January 23, 2008, 19:21:39 »
Tämän sivuston taisin löytää hyvin pitkälti ProPilkin avulla 2006 vuonna ja siitä lähtien on täällä tullut pyörittyä melko aktiivisesti, päivittäin. Silloin tein nickin ja eipä ole tarvinnut katua hetkeäkään :-)

Myös Pilkki ja Heittokalastus.infoista minut löytää samalla nimimerkillä, mutta ei kovin aktiivisesti! Täällä kaikki on vaan selkeää ja rentoa porukkaakin löytyy :wink:
Ja kotisivuna käytän Kalassa.nettiä, luonnollisesti :lol:

Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

center>