fifty-fifty.
Kun heräsin aamulla klo.10 niin yritin nukkua niin tietokone meni päälle ja kiinni ja sama toistui kahdesti, eikä ollut mikään sähkö katkos!
Vaarini oli ollut eräässä talossa yötä ja herännyt yöllä ja sen jalkopäässä oli istunut outo mummo, joka kuulemma ollut joku opettaja jtn. 100 vuotta sitten... en tiiä onko tosi juttu, mutta pelottaa silti.
Olin kaverilla yötä ja kun kaverin iskä meni nukkumaan se pisi tietokoneen kiinni. Kun minä kävin yöllä vessassa se oli päällä!!!

Kaverilla tippunut tavaroita sisällä lattialle jostain hyllyistä ja nintendo DS mennyt itestään auki.
Olen nähnyt kännykällä otettuja kuvia joissa näkyy selvästi joku ´naama.
Meidän koulun liikunta salissa ei ole välitunneilla ketään paitsi me mentiin sinne salaa...

Siellä kuvattiin jotakin juttua niin erään kaverin olkapäähän koski joku pehmeä ja kevyt (käsi???) Ja hän ei kattonut taakse koska luuli, että se on eräs toinen kaverini, mutta eipä ollut kaikki oli hänestä ainakin metrin kauempana.
Samassa liikunta salissa on valkokangas joka roikuu katosta ja siitä kuuluu pelottavia ääniä ja näyttää että se liikkuu...
Voi nämäkin jutut olla jotain luonnollisia asioita, mutta ei olla löydetty selitystä.