Chat

Author Topic: Uskotko aaveisiin  (Read 59739 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Uskotko aaveisiin
« Reply #120 on: February 21, 2009, 20:41:04 »
Piiri on aika roskaa. Entinen salkkari-näyttelijä heittää roolit yli ja pahasti. Sitä paitsi eikö kameramies tunne mitään vaikka joka h**vetin talossa juontaja aistii "surua ja yksinäisyyttä"..
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

lareman

• Kulunnan kaivohauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #121 on: February 21, 2009, 20:55:51 »
Totta vai ei? Päätä itse. Suosittelen katsomaan ainakin Evidencen ja Spiricomin.
http://jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5

kala___mies___95

• Hauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #122 on: February 22, 2009, 14:06:45 »
Kaveri kerto tämmösen jutun. Kaverin isä iso sisko ja jotain heppuja oli ollu talvella semmosella talolla jossa kummittelee talo sijaitsi nurmeksessa.Kun he olivat talon sisällä yhtä äkkiä joku paiskasi ulkoa todella kovaa ikkunaan kun he menivä katsomaan lumessa oli parin sentin syvät jäljet kengät oli kokoa jtn 45.Kaikilla muilla jalat uppos yli 20cm.Lähtivät tosi nopeesti pois karmivaa.
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

Darûmax

• View Profile
« Reply #123 on: February 27, 2009, 00:13:18 »
En muista missä on semmonen talo missä tippuu tavaroita ja myös kaikkia tavaroita liikkuu.
Sielä asui ennen vanha pariskunta. He soittivat Poliisille, aluuksi poliisit nauroivat, mutta kävivät katsomassa, mutta sen jälkeen he lähtivät todella nopeasti pois.
Olen kuullut tämän yhdeltä kaverilta.
Aika uskomaton tarina kun ajattelet että tavaroilla on jalat...Mutta kaikki on mahdollista

Vai, että kaikki on mahdollista  :-D Tainnu kaveris pikkusen vedättää, mutta saahan ihminen uskoa mihin huvittaa... Uskon, että hölynpölyä koko aaveet, mutta onhan sitä erikoisia asioita tapahtunu... En osaa sanoo esimerkkii, mut on vaa :) Itteä kyllä pikkusen kiinnostaa nuo vanhat talot, mistä kaverit kertoo kaikkee... Esimerkiks yks valkonen talo meidän naapuris. Ollu tyhjillään jo varmaan 20 vuotta ja aina karminut meitä... Käytiin sitte kaverin kaa kattoo kerran, niin ei siellä mitää kummallista tapahtunu... Olihan se odotettavissa, mutta oltiin silti hieman pettyneitä... Noita videoita ei kannata uskoo, feikkiä kaikki... Saahan sitä toki uskoo jos haluaa, sehän on oma asia.. Toiset uskoo herkemmin, toiset ei usko taas mitään... saahan sitä mielikuvitusta käyttää tietenkin : )  Kaikki videot on helppo feikata photoshopilla, ja monet valoilmiöt on pelkkiä efektejä, savut / höyryt on savukoneen ansiota ja yhtäkkinen kylmätunne vetoa... Saahan tänne muitakin teoriota laittaa jos huvittaa, mutta itse uskon näin, ja näin sen vamaankin on... :)

*HenTeri*

• View Profile
« Reply #124 on: February 27, 2009, 15:56:51 »
Itse olen siltäväliltä, että uskonko vai enkö usko  :-D Ihmetyttää, kyllä kun alkuräjähdys räjäytti kaiken kaikkialle, ja mekö muka olisimme yksin täällä avaruudessa ? Uskon kyllä siihen, että muuallakin on elämää kuin maapallolla... nämä aaveet ovat vähän vaikea selittää, että miten ne olisivat ``syntyneet`` jne.. mutta siihen uskon ainakin, että yksin emme ole avaruudessa.
Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun. - Platon

Jjj

• Rehumakkaran muiluttaja
    • View Profile
« Reply #125 on: March 02, 2009, 17:44:27 »
Kaverini kotona(ei ole edes,kuin vaan pari vuotta vanha talo) tapahtuu paljon pelottavia asioita.
Kahdesti on käynyt niin, että kun ollaan menty ulos alkaa nyrkkeilysäkki heilua itsestään vaaka tasossa, eikä ollut minkäänlaista tuultakaan.
Nyrkkeilysäkin heiluminen on loppunut nyt ainakin vähäksi aikaa.

Toinen tapaus.
Mentiin illalla 23 aikaan kuvaamaan videota yhdestä ikkunasta. Näytimme taskulampulla valoa sinne ja, kun olimme kuvanneet jonkun aikaa ilmestyi kasvot ikkunaan. Ne näyttivät kissalta tai joltakin sarvipäiseltä otukselta.
Sinne on kissan/ihmisen mahdoton päästä, koska ikkuna on vintin ikkuna ja sinne ei ole tikkaita/portaita ja lattia ei luultavasti kestä ainakaan ihmistä.

Kolmas tapaus.
Kaverilla on tippunut tavaroita itsestään hyllyistä lattialle esim. Nintendo DS.

Neljäs tapaus.
Sieltä vintillä mitä olemme kuvanneet kuuluu yleensä aina jonkin sortin askelia ja kolahduksia.

Viides tapaus.
Kaverini pihalla on kuvattu joskus video ja siinä juoksee siellä apinan näköinen hahmo, joka ei ole kukaan asukkaista.

Kuudes tapaus.
Partio "kolomme" joka on vanha pappila. Sen pihalla oli kerran 23-24 aikaan jotakin mikä ei ollut mikään ihminen, ajelimme pyörillä siinä pihassa, koska keksimme pelin, että kuka uskaltaa ajaa pisimmän matkan siellä pihassa.(se oli todella pelottava paikka, pensaat rapisivat silloin, varmaan jokin eläin oli, mutta silti se oli pelottavaa.)Eräs kaverini meni kävellen sinne ja kohta juoksi peloissaan pois, koska joku oli koskenut hänen olkapäähänsä. Se ei ollut mikään puun oksa tms. vastaava, koska se oli aava paikka.

Varmasti joihinkin asioista on luonnollinen selitys, mutta itse en ole keksinyt näihin selitystä.

mika922

• View Profile
    • Email
« Reply #126 on: March 02, 2009, 18:06:20 »
En voi sanoa, että uskn tai en usko, kun tapanani on uskoa vasta kun näen. Kavereilla on kyllä kokemusta aaveista, itsellä ei (jos ne vaan pelkää mua... :roll:) Tässä lähellä, n.10km päässä Aurassa on vanha nahkatehdas, joka on ollut todella kauan suljettu. Huhu kertoo, että silloin, kun tehdas oli toiminnassa, siellä olisi kuollut pikkutyttö ja nyt tämä kummittelisi siellä. Kerran olen käynnyt, mutta silloin kaverit (niin varmaan joo... :roll:) eivät uskaltaneet olla siellä kauaa. Kyllä siinä itseäänkin hirvitti, paikka oli täysin pimeä ( yöllähän se tuppaa olemaan...) ja muutenkin aika pelottava tunnelma oli. Pitää varmaan käydä lähiaikoina, jos se pikkutyttö vaikka tulisi mun olkapäitä koputtelemaan... :roll:  :evil:

PS. Kaverit olivat käymässä paikassa yhtä yötä ennen minua, ja silloin olivat mukamas nähneet aaveen. En usko itse ennen kuin näen. :evil:
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

kalastan_kaikkea

• Guest
« Reply #127 on: March 03, 2009, 13:10:26 »

Viides tapaus.
Kaverini pihalla on kuvattu joskus video ja siinä juoksee siellä apinan näköinen hahmo, joka ei ole kukaan asukkaista.

Ehkä kaverisi isä kävi vain lenkillä. :wink:

Ettei menisi ihan offtopiciksi, niin kerran kutsuimme kaverimme yöllä luistelemaan. Metsässä lähelle luistelukenttää on vähän mörköä muistuttava lumikinos, joka näyttää yöllä aika pelottavalta. Kun kaverimme käveli kinoksen ohi laitoimme "Mörön" silmiin taskulamput (lumen taakse, jotta ne olisivat himmeitä.) ja päästelimme mörkömäisiä ääniä. Kaveri lähti juoksemaan pois päin ihan kuset housussa. :roll:

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #128 on: March 03, 2009, 13:51:57 »
Heitetääs tällane tuore tapaus.. Tosin ei kummitusjuttu mutta erikoinen.

Viime yönä näin unta, että luin uutisia teksti-tv:ltä. Siellä oli uutinen että xxx xxxxx on kuollut. Muistan unesta, että se oli jokin tunnettu suomalainen näyttelijä, mutta aamulla en muistanut nimeä enää. Mietin unessa, että jopas näitä "kovia nimiä" kuolee. Uni oli sellainen outo, jossa "seurattiin sivusta omia tapahtumia", jollaisia näen melko harvoin, tietyllä tapaa ahdistava, mutta silti todentuntuinen uni.

Tämän päivän uutisissa sitten lukee, että Åke Lindman on kuollut... viime yönä.

Sattumaahan tuo on, mutta niin kait moni täällä kerrottu tarina muutenkin.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #129 on: March 03, 2009, 14:05:56 »
ja päästelimme mörkömäisiä ääniä.

Miten päästellään mörkömäisiä ääniä?

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Jjj

• View Profile
« Reply #130 on: March 03, 2009, 15:26:54 »

Viides tapaus.

Ettei menisi ihan offtopiciksi, niin kerran kutsuimme kaverimme yöllä luistelemaan. Metsässä lähelle luistelukenttää on vähän mörköä muistuttava lumikinos, joka näyttää yöllä aika pelottavalta. Kun kaverimme käveli kinoksen ohi laitoimme "Mörön" silmiin taskulamput (lumen taakse, jotta ne olisivat himmeitä.) ja päästelimme mörkömäisiä ääniä. Kaveri lähti juoksemaan pois päin ihan kuset housussa. :roll:

Ei kyllä voinut olla kaverini isä, koska hän ei ole niin laiha mitä videon "apina". Kaverin isä oli sisällä katsomassa telkkaria silloin. :-D

lareman

• Kulunnan kaivohauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #131 on: March 03, 2009, 15:28:31 »

Viides tapaus.

Ei kyllä voinut olla kaverini isä, koska hän ei ole niin laiha mitä videon "apina". Kaverin isä oli sisällä katsomassa telkkaria silloin. :-D
Hoitolasta karannut anorektikko?

Jjj

• View Profile
« Reply #132 on: March 03, 2009, 15:41:41 »

Viides tapaus.

Hoitolasta karannut anorektikko?

Voihan se ollakkin. :-D Varmasti on joku luonnollinen selitys tuollekkin.

XxFilthxX

• Guest
« Reply #133 on: March 03, 2009, 22:12:55 »
En todellakaan usko. Eiköhän nuo jutut oo nähty ja kuultu. Kyllähän niitä kaiken maailman mörököllejä porukka väittää nähneensä mutta liekkö ollu alkoholilla ja muilla mömmöillä jotain tekemistä asian kanssa??  :wink:

Jjj

• View Profile
« Reply #134 on: March 17, 2009, 16:49:46 »
Ehkä. :-D
Ei sitä ikinä tiedä.

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #135 on: March 18, 2009, 18:13:52 »
Jännä linkki: Aave?

mika922

• View Profile
    • Email
« Reply #136 on: March 18, 2009, 19:25:43 »
Ei saa kattoa, tosta tulee hulluksi! :-D Eli suomeksi silkkaa sontaa koko kuva... :roll: :wink:
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

.Ville

• Iijoen karate kid
    • View Profile
    • Email
« Reply #137 on: March 18, 2009, 19:27:00 »

Funny!  :-D

Kunnolla tekastu.
<><

vainaja

• View Profile
« Reply #138 on: March 18, 2009, 19:42:51 »
Ei saa kattoa, tosta tulee hulluksi! :-D Eli suomeksi silkkaa sontaa koko kuva... :roll: :wink:

Ton oon nähny ennenki :D tietääkö kukaan sen tarinaa? Muistelen että se meni jotenki niin että joku turisti oli ottanu jostain tyhjästä käytävästä(muistelen vielä että jostain katakombista) kuvan ja sit ku se oli teettäny sen ni kas vain! Haamu oli päässyt kuvaan!!

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #139 on: March 18, 2009, 19:50:19 »
Huvittavinta tuossa kuvassa olivat ne paranormaaliblogin varoitustekstit:

* Yritä olla tuijottamatta kuvaa pitkää aikaa
    * Yritä olla katsomatta kummituksen silmiin
    * Jos olosi alkaa tuntua tukalalta sulje kuva
    * Jos sinulle tulee ilmitön halu tuijottaa kuvaa sulje se

Kuvan alkuperä:

Indonesia. Kuvaaja oli ottamassa valokuvia catakombien läheisyydessä missä suuri joukkomurha oli tapahtunut vähän aikaa sitten. Kuvaaja otti kuvan tästä käytävästä. Kuvassa nähtävä ilmestys näkyi kuvassa kun filmi oli kehitetty.

Faktoja:

* Kuvaaja joka otti kuvan lähetti sen tutkittavaksi.
    * Tutkija joka tutki kuvaa sekosi.
    * Kuva yritettiin julkaista lehdessä, mutta lehdessä näkyi vain käytävä, jossa oli musta tahra.
    * Parapsykologi sanoo, että kuva on todiste kuoleman jälkeisestä elämästä.

Kommentteja:

* Monet ihmiset sanovat, että eivät näe muuta kuin pimeän tyhjän käytävän.
    * Jotkut sanovat, että näkevät kuvassa monia kuolleita hahmoja.
    * Jotkut sanovat, että näkevät kuvassa hahmon, joka heiluttaa kättään sanoakseen näkemiin.
    * Jotkut sanovat, että hahmo kutsuu heitä lähemmäksi

Kukaan ei tiedä tarkalleen kuvan lähdettä, mutta lehtiartikkelitapauksen jälkeen kuva on saanut paljon huomiota internetissä ja parapsykologien keskuudessa. Jotkut parapsykologit väittävätkin, että kuvan energia voi myös sisältää kuvassa olevan tytön energiaa, mikä voi olla monien outojen tapahtumien syynä paikoissa, joissa kuvaa on näytetty. Samasta syystä alussa on varoitukset.

Lähde: http://paranormaaliblogi.net/index.php/2007/05/23/

lareman

• Kulunnan kaivohauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #140 on: March 18, 2009, 20:12:05 »
Eiu voi olla tosi... Paranormaaliblogissa on toisinaan mielenkiintoista juttua, alkaa ottamaan päähän tälläinen järjettömyys....
Kuka uskoo tuon oikeasti olevan aave?! :-o

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #141 on: March 19, 2009, 07:42:24 »
Itselläni ei ole mitään varsinaisesti yliluonnolliseen liitettäviä kokemuksia, mutta pistetäänpä pari jännää ilmiötä:

Eräänä iltana muutama vuosi sitten pistin normaalisti herätyskellon soittamaan aamulla klo 07.30. Aamulla heräsin sattumalta juuri oikeaan aikaan, mutta huomasin kellon pysähtyneen. Viisarit olivat sulaneet aivan mutkalle, vaikka mitään lämmönlähdettä ei ollut läheisyydessä. Sängyn vieressä oli vesitoiminen patteri, mutta se oli pois päältä. Mistä se viisarit sulattanut lämpö tuli? Vai johtuiko vääntyminen jostain muusta? Kello lähetettiin maahantuojalle, mutta vielä tänäkään päivänä ei ole kuulunut mitään kyseisen kellon kohtalosta.

Toinen jännä ilmiö:

Huoneessani roikkuu seinällä vanha kantele, joka napsahtaa kerran illassa joka päivä lähes samaan aikaan. Ilmankosteudesta tai lämpötilan muutoksesta tämä ei voi johtua, sillä tätä tapahtuu ympäri vuoden, säällä kuin säällä. Tälle on varmasti selitys, mutta en kyllä keksi yhtään tyydyttävää teoriaa.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #142 on: March 19, 2009, 08:16:39 »
Liekkö siinä kellossa tullut ihan oikosulku. Kyllä patterinkin avulla saa tuotettua ihan tarpeeksi lämpöä. Mulla on mm. sellainen laite, jota käytetään auton lukon sulattamiseen. Minä sulatan sillä jigejä (korjailen hauen hampaiden jälkiä ja yhdistelen värejä jne..). Toimii kahdella sormiparistolla.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

kkop

• View Profile
« Reply #143 on: June 03, 2009, 23:04:49 »
en usko enkä tuu koskaa uskomaan ja miten jotkut hito aaveet liittyy kalastukseen? :-o

D-Vitamiini

• Kumpi ja kampi tappelivat, Seppo voitti!
    • View Profile
« Reply #144 on: June 10, 2009, 16:34:24 »
Kerran kun olin kaverin kanssa niin menimme hylätyn talon pihalle. Siellä oli ollut nainen joka oli kuollut jo. Menimme katsomaan talon kellarin ikkunasta sisälle ja pimeää oli. Kun katsoin sinne niin siihen talon sisälle tuli himmeä naishahmo jolla oli valkoinen hame. Säikähdin ihan vi*usti ja sitten kuului hiljainen räkäinen nauru sieltä talon sisältä. lähdimme nopeasti sieltä talon luota.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

lareman

• Kulunnan kaivohauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #145 on: June 10, 2009, 18:36:32 »
Kerran kun olin kaverin kanssa niin menimme hylätyn talon pihalle. Siellä oli ollut nainen joka oli kuollut jo. Menimme katsomaan talon kellarin ikkunasta sisälle ja pimeää oli. Kun katsoin sinne niin siihen talon sisälle tuli himmeä naishahmo jolla oli valkoinen hame. Säikähdin ihan vi*usti ja sitten kuului hiljainen räkäinen nauru sieltä talon sisältä. lähdimme nopeasti sieltä talon luota.
TEineillä on halvat huvit. :-D

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #146 on: June 13, 2009, 13:41:22 »
En tiiä miks mut kun olin tuosa 4 sivulla siinä misä Mikko kerto että verhot heilu jne... niin mua rupes itkettään ( :-o) eikä mua ees pelottanu tai mitään.
Kummallista. Taitaa olla mun elämän paranormaalein juttu.
Tällä hetkellä...
Ja mua siis itkettää vieläki kun kirjotan tätä.
Jos jollakin on joku selitys niin kertokaa!

Jacke

• View Profile
« Reply #147 on: June 13, 2009, 14:07:21 »
^Ei kannata varmaan ottaa liian tosissaan kaikkia aave juttuja. Tai sitten ei kannata lukea näitä juttuja.
Itse en tosin usko pätkääkään mihinkään yliluonnollisiin kummitus tarinoihin.

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #148 on: June 13, 2009, 14:11:16 »
Siis mua ei pelottanu eikä mitään kun yhtääkkiä vain rupes itkettään... onko se tavallista murrosiässä?
Enkä siis usko kummituksiin... tai se on joku 10% että uskon ja 90% että en usko.
« Last Edit: June 13, 2009, 19:44:02 by fisupoika »

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #149 on: June 13, 2009, 19:41:56 »
Niin nyt muistin että joskus 7-8.v vanhana näin paljon enneunia.
Eli näin jonkun unen yöllä ja se lähes joka kerta tapahtui seuraavana päivänä.
Onneksi yhtään painajaista ei ole toteutunut... :-)
Oletteko itse nähneet enneunia?

center>