Hahhah! Voi että ku kävi erikoisesti tossa ku veli sano tossa, että pilkippäs niitä mateita vähäsen kun hän ei ole vielä sitä uusinta versiota pelannut eikä nähnyt mateita. No Minä sitten menin Venetjoelle kun sieltä niitä parhaiten löytää ja siinä sitten muutamia reikiä tein eikä mitään tullu.
No, menin sitte semmoseen "varmempaan paikkaan" mistä olen ennenkin saanut hyvin.
Kohta kun sitä kakkos madepilkkiä uittelen (kolmannessa vavassa) Niin tulee aivan hillitön kiskasu ja siinä sitä oltiin. Pilkki meni suoraan pohjaan jossa se pysyi noin 15 sekuntia ja NAPS! Sinne meni vonkale. :
D Noh, mie kuitenkin halusin näyttää niitä mateita broidille ja otin sitten sen ykkös madepilkin ja sainkin kun sainkin muutamia muutamasata grammasia. Noh, tyhmä ku olin enkä ollut vaihtanut nelosvapaan niin arvata saattaa miten siinä sitten kävikään :
D
http://imageshack.us/f/716/mateet.jpg/Milläs sitä sitten jatketaan mateen pilkkimistä.

Taisikin olla "hivenen" kookas kaveri siellä jään alla ja nälkä näytti olevan kova! En kyllä usko, että olivat haukia mitkä ne vei.. Jos nyt hauet ylipäänsä ottaa nuihin..